Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-30@08:57:57 GMT

علیرضا افتخاری مهمان «رخ به رخ» می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۶۳۲۸

علیرضا افتخاری مهمان «رخ به رخ» می‌شود

ایران اکونومیست-سومین قسمت از «رخ به رخ» رمضانی که سه شنبه ۱۶ فروردین روانه آنتن می‌شود به شبِ علیرضا افتخاری اختصاص دارد.

در قسمت سوم برنامه «رخ به رخ» علیرضا افتخاری در هم‌صحبتی با امیرعلی دانایی به نکاتی از زندگی هنری و ویژگی‌های شخصیتی خود اشاره می‌کند.این خواننده که تاکنون بیش از هفتاد آلبوم موسیقی منتشر کرده است در مقام‌ها و سبک‌های مختلف موسیقی از جمله پاپ، تلفیقی و سنتی تجربه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در «رخ به رخ» که همه بخش‌های استودیوی آن به صورت یک فضای باز برای بیننده آشکار است، امیرعلی دانایی گفتگو با مهمان را از اتاق گریم شروع کرده و در میز گفتگو ادامه می‌دهد. استندآپ، آئینه و کافه رخ به رخ از دیگر بخش‌های این برنامه است.این برنامه کاری از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه کنندگی مهدی بابایی، کارگردانی احسان لهراسبی و نگارش یاسر حقیقی پور است که در ایام رمضان هر شب حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن شبکه دو خواهد رفت.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: رخ به رخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۶۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بهروز افخمی کارگردان پرحاشیه ایران به آنتن تلویزیون

آفتاب‌‌نیوز :

سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود؛ با وقفه‌ای کوتاه از فردا شب جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.

در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • «جعبه سیاه» آدم‌ها رو می‌شود/ چالش‌هایی که گاهی از دست مهمان برنامه در می‌رود
  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • بازگشت بهروز افخمی کارگردان پرحاشیه ایران به آنتن تلویزیون
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»