Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد علی خادمه الرسول، روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: هرچند  موضوع مهاجرت اتباع خارجی جنبه ملی و فرا سرزمینی دارد اما در استان فارس با توجه به اتفاق نظر و هماهنگی دستگاههای متولی، عملکردی مناسب اما نیازمند ارتقا انجام گرفته و برنامه های مناسب تری نیز برای سال جاری پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: هم اینک در مبادی ورودی استان فارس از جمله از سمت استان های یزد، کرمان و هرمزگان، بحث توقیف خودروهای حامل اتباع خارجی غیر مجاز توسط نیروی انتظامی و برخورد قضایی و قانونی با متخلفان توسط دستگاه قضایی در حال انجام است و برنامه هایی در جهت افزایش روند جمع آوری اتباع غیر مجاز به دستگاهای مربوطه ابلاغ شده است .
او اظهار داشت: اردوگاه مراقبتی شیراز آمادگی دارد اتباع خارجی که درخواست بازگشت داوطلبانه به کشورشان دارند را پذیرش و کرده و آنها را جهت خروج از کشورمان به مرزها منتقل کند.
سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس گفت: به کارفرمایان و شهروندان اعلام می کنیم، چنانچه قصد به کارگیری اتباع خارجی را دارند از اتباع خارجی دارای مجوز اقامت و پروانه کار استفاده نمایند.
خادمه الرسول افزود: در شهرهای آباده، داراب، فسا، فیروزآباد، نی‌ریز، فراشبند، رستم، مهر و خنج، اقامت اتباع و مهاجرین خارجی مجاز هم ممنوع است و آنها حق اقامت در این شهرها را ندارند و در صورت مشاهده برخورد قانونی خواهد شد.
وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند هرگونه گزارش مربوط به اشتغال اتباع غیر مجاز، قاچاق اتباع غیر مجاز و مشخصات رانندگان متخلف حمل کننده اتباع خارجی غیر مجاز را به اداره کل امو ر اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس به شماره ۳۷۲۶۰۰۳۱ داخلی ۲۲۰ اعلام کنند تا اقدامات لازم انجام شود.

برچسب‌ها اتباع غیر مجاز شیراز استانداری فارس فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتباع غیر مجاز شیراز استانداری فارس اتباع غیر مجاز شیراز استانداری فارس فارس اتباع غیر مجاز اتباع خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۶۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی اتباع مجاز در کرمانشاه

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان کرمانشاه از اقامت حدود چهار هزار تبعه خارجی مجاز در استان خبر داد و گفت: طبق برنامه سازمان ملی مهاجرت وزارت کشور، ساماندهی تمام اتباع خارجی در استان آغاز شده است. 

حمزه سلیمانی با اشاره به آغاز طرح ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی در کرمانشاه، اظهار کرد: در سطح استان کرمانشاه حدود چهار هزار نفر تبعه خارجی شامل دارندگان کارت‌های هویتی، گذرنامه، دفترچه و پناهندگی حضور دارند. 

وی تصریح کرد: ۱۰۰ درصد دارندگان کارت‌های هویتی در سطح استان اتباع کشور عراق هستند که در طول چهار دهه اخیر در کرمانشاه ماندگار شده‌اند و مردم این دیار همواره سنگ صبور آنها بوده‌اند، در بحران‌ها کنارشان ایستاده‌اند و به شایستگی از آنان میزبانی و پذیرایی کرده‌اند. 

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان اضافه کرد: دارندگان گذرنامه نیز عموما دانشجویان خارجی دانشگاه‌های رازی، آزاد و علوم پزشکی هستند که بیشتر آنها از کشورهای عراق، سوریه، فیلیپین، هند و سومالی برای تحصیل به کرمانشاه آمده‌اند. 

وی در ادامه با بیان اینکه طبق برنامه سازمان ملی مهاجرت وزارت کشور ساماندهی تمام اتباع خارجی کشور از جمله در کرمانشاه در دستور کار قرار گرفته، اظهار کرد: اجرای این طرح در استان از دارندگان کارت‌های هویتی، دفترچه و پناهندگی آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود ظرف یکی دو هفته آینده به اتمام برسد. 

سلیمانی یادآورشد: پس از ساماندهی دارندگان کارت‌های هویتی، ساماندهی دانشجویان خارجی و بدنبال آن سرمایه‌گذاران خارجی که در استان فعالیت می‌کنند، آغاز خواهد شد. 

وی عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح تمام اتباع خارجی مقیم استان باید به سامانه «سهما» مربوط به سازمان ملی مهاجرت مراجعه کرده و مشخصات خود را به صورت کامل وارد کنند. 

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بررسی وضعیت بیمه اتباع خارجی در قم
  • ساماندهی اتباع مجاز در کرمانشاه
  • اتباع مجاز در کرمانشاه ساماندهی می‌شوند
  • بازدید مدیرکل اتباع استانداری کرمان از پاسگاه پنگ
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با کارت شناسایی جدید انجام می‌شود
  • تمامی فعالیتهای فرهنگی اتباع اهل سنت باید در چارچوب قوانین و باشد
  • مهاجرین پیامک سامانه «سهما» را جدی بگیرند
  • ارسال پیامک سامانه سهما به اتباع خارجی
  • مهاجرین پیامک سامانه «سهما» را جدی بگیرند
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با مدارک معتبر انجام می‌شود