هنرپیشه بالیوود برای بازی در فیلم "تهران" به ایران می آید (+عکس)
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۶۵۶۷
"جان آبراهام" هنرپیشه بالیوود قرار است در خرداد ماه امسال برای بازی در فیلم "تهران "به شهر تهران بیاید.
به گزارش عصرایران به نقل از رسانه های هندی،" جان آبراهام" ستاره 50 ساله سینمای هند که حاصل ازدواج پدری هندی و مادری ایرانی (از پارسیان هند) است، قرار است برای بازی در نقش اول فیلم "تهران" در خرداد ماه امسال به ایران بیاید.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
این ستاره سینمای هند همزمان تهیه کننده سینما هم هست و در کار "مدلینگ" هم اشتغال دارد.
فیلم "تهران" با الهام از وقایع واقعی، اولین کارگردانی فیلم سینمایی "آرون گوپالان"، فیلمساز سرشناس تبلیغاتی هند را رقم خواهد زد. فیلمنامه این اثر را "رایتش شاه" و "آشیش پراکاش ورما" نوشته اند.
جان آبراهام درباره فیلم تهران گفته است:" این یک فیلم ژئوپلتیک است...اگر در بحران روسیه و اوکراین سرمایهگذاری کردهاید، از خود میپرسید که چین چه میکند، ایران چه میکند، فلسطین در کجای این ماجرا قرار میگیرد، تهران درباره همه اینها است... این یک فیلم خیره کننده است."
آبراهام گفت: این فیلم، در هسته خود، یک داستان عاشقانه خواهد بود، اما برخلاف هر چیزی که مخاطب قبلا دیده است فیلمنامه این اثر یکی از منحصر به فردترین مفاهیمی است که خوانده ام، جایی که بیننده پس از تماشای آن سر خود را خارانده و به فکر فرو خواهد رفت."
این بازیگر ادامه داد: اما کار من این است که آن را به عنوان یک سازنده ساده کنم و به مخاطب ارایه کنم. در اصل، فیلم یک داستان عاشقانه است و من مدتهاست که داستان عاشقانهای متفاوت انجام ندادهام و وقتی در یک داستان عاشقانه معمولی بازی کردم به طرز بدی شکست خوردم."
عکس: اینستاگرام
منبع: عصر ایران
کلیدواژه: داستان عاشقانه
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۶۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
جای خالی خلاقیت در صنعت بازی سازی/ از نظر کمی رشد مطلوبی نداشیم
آرین طاهری بازیساز و پژوهشگر پژوهشکده فرهنگوهنر اسلامی در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: بازی به عنوان یک رسانه تاثیرگذار به خصوص برای نسل جوان و نوجوان محسوب میشود که اثر بخشی بسیار زیادی دارد؛ تاثیر گذاری بازیها در سه سطح اتفاق میافتد که باید به صورت همزمان به آن توجه شود.
وی افزود: سطح اول نشانههای دیداری و شنیداری بازی است، نمادهایی که کاربر آن را مشاهده و به صورت مستقیم با آن در ارتباط است، لایه دوم داستان بازی است که لزوما همه بازیها آن را ندارند و سیر خاصی را طی نمیکند و چون برخی از بازیها به صورت شنیداری هستند خیلی به آن پرداخته نمی شود، لایه سوم اختصاصی است و همین ظرفیت باعث شده که بازیهای رایانه ای را ببنیم که داستان را از سینما و یا سریالها اقتباس میکنند و از آنها استفاده می کنند.
طاهری با اشاره به اینکه پرداخت به داستان بازی بسیار حائز اهمیت است افزود: داستان، محور و اصل رویه بازیهاست است و از این طریق می تواند جنبه تربیتی و اثر گذاری بیشتری داشته باشد اما به آن به درستی پرداخته نمیشود.
وی افزود: در مجموع در صنعت بازی سازی از خلاقیت کمتر استفاده میشود که در بازیهای ایرانی و در بازیهای جهانی قابل مشاهده است و جای خود را به پررنگ تر کردن بازیهای برخط چند کاربره داده که نیاز زیادی به خلاقیت ندارند.
طاهری در پاسخ به این سوال که جایگاه ایران در صنعت بازی چگونه است گفت: موضوعی که مطرح می شود این است که ما در بازی سازی از لحاظ کیفی رشد داشتهایم اما از نظر کمی رشد مطلوب نداشتیم.
وی در ادامه افزود: با آمدن بازیهای موبایلی اقتصاد بازی دچار تغییر شد. چرا که بازی های موبایلی به سمت پرداخت درون برنامه ای رفتند که خود این موضوع آسیب زننده است چون باعث کاهش خلاقیت در بازی سازی و صرفا درآمدزایی از تبلیغات میشود و به سمت تبلیغات حرکت می کند.
طاهری در انتها گفت: در حال حاضر در کشور ما برخی بازیها وابسته به حاکمیت است و با بودجه دولتی کار میکنندکه این موضوع باعث می شود که از لحاظ کیفیت و محتوایی در مسیر متفاوتی قرار بگیرد.و خوشبختنانه از ابتذال کمتری نسبت به دیگر بازی های موجود در دنیا برخوردار است.ساختن بایزی های بزرگ و تاثیر گذار نیازمند سازوکار بزرگ است که در حال حاضر در کشور نداریم و امیدواریم با ایجاد فضای جدید و تکنسین های جدید این مسیر بهبودیابد.
انتهای پیام/