Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس گزارش‌ها، بوریس جانسون قرار است برنامه‌های خود را تحت یک "معامله محرمانه به ارزش میلیون‌ها پوند" برای فرستادن مهاجران غیرقانونی به "رواندا" اعلام کند.

به گزارش ایران اکونومیست، به نوشته روزنامه دیلی میل، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس در پی افزایش عبور مهاجران غیرقانونی که به خاک انگلیس می‌آیند تصمیم گرفته تا آنها را به رواندا بفرستد، با این حال یک منبع دولتی اظهار کرد، به جانسون گفته شده که این برنامه‌ها هنوز آماده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه تایمز گزارش کرد که وزیران، منتظر "لایحه مرزی و ملیت" پریتی پاتل، وزیر کشور بریتانیا هستند تا وارد مجلس اعیان شود و قبل از نهایی شدن شرایط توافق با رواندا، موافقت سلطنت را نیز دریافت کنند؛ این لایحه پناهجویان را قادر می‌سازد تا این روند (خروج از انگلیس) را طی کنند.

این طرح باعث می‌شود که دولت، پناهجویان را به رواندا بفرستد در حالی که بریتانیا میلیون‌ها پوند به این کشور آفریقایی پرداخت می‌کند.

این اقدام هم زمان با افزایش عبور مهاجران از کانال مانش اتفاق افتاده است. امسال ۴ هزار و ۵۰۰ مهاجر از این کانال عبور کرده‌اند اما این در حالیست که تا تاریخ ژوئن ۲۰۲۱، ۲۸ هزار و ۵۲۶ مهاجر از این کانال عبور کرده بودند. با این حال انتظار می‌رود که امسال رکورد تعداد مهاجران شکسته شود.

این معامله به عنوان یک "معامله محرمانه" توصیف شده و وزیران در طول جلسات صرفا اجازه داشتند که به جای به کار بردن نام مستقیم کشور از عبارت "کشور ایکس" استفاده کنند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: بوریس جانسون ، انگلیس ، رواندا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بوریس جانسون انگلیس رواندا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۶۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آموزش فرستادن صلوات توسط بازیکنان تراکتور به گوستاوو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشدید مناقشات بین ایرلند و انگلیس بر سر مسئله مهاجران
  • ناپدیدشدن هزاران پناهجو که قرار است به رواندا فرستاده شوند
  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت‌گیری بیشتر نسبت به مهاجران
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول، غیرقانونی است
  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت گیری بیشتر نسبت به مهاجران
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به دانشگاه است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به نهاد دانشگاه و دانشگاهیان است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل تنش در روابط دوبلین-لندن
  • فرار ناکام ده‌ها مرد اوکراینی از مرزها برای اجتناب از جنگ
  • (ویدئو) آموزش فرستادن صلوات توسط بازیکنان تراکتور به گوستاوو