Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، افشین ابراهیمی اظهار کرد: نقشه‌های پیش یابی هواشناسی نشان می‌دهد سامانه بارشی از روز پنج شنبه ۱۸ فروردین ماه وارد استان شده و تا روز شنبه ۲۰ فروردین کلیه نواحی استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

وی با اشاره به رگبار باران و رعد و برق، افزود: احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، بارش تگرگ، اصابت صاعقه و جاری شدن سیل و همچنین در نواحی مرتفع و کوهستانی کولاک برف و لغزندگی جاده‌ای دور از انتظار نبوده و توصیه می‌شود از سفرهای غیر ضروری اجتناب و اتراق در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها پرهیز و اقدامات پیش گیرانه انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی هواشناسی آذربایجان‌شرقی با اشاره به وزش باد گاهی تا شدید بیان کرد: احتمال پرتاب اشیا و سقوط اجسام و تابلوهای تبلیغاتی بر اثر وزش باد شدید همچنین خیزش گرد و خاک و کاهش دید و کیفیت هوا دور از انتظار نبوده و توصیه می‌شود از ساختمان‌های نیمه‌کاره و ایستادن در مکان‌هایی که احتمال سقوط اجسام وجود دارد، دوری شود.

کد خبر 5459856

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش باران باران رگبار و رعد و برق بوشهر ویروس کرونا ماه رمضان 1401 کرمانشاه ماه مبارك رمضان گردشگری آمار کرونا روز طبیعت مسافران نوروزی خراسان رضوی سفرهای نوروزی خطبه های نماز جمعه بازگشایی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۶۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابرهای باران زا دوباره به خراسان جنوبی برمی گردند

هوای شهرهای خراسان جنوبی دوباره بارانی می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی و به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی، جواد نخعی اظهار کرد: بر اساس نقشه ها، داده ها و تصاویر ماهواره ای از روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت تا سه شنبه در غالب نقاط جو نسبتاً ثابت و پایدار و افزایش دمای هوا را شاهد خواهیم بود.

وی گفت: از اواخر دوشنبه به تدریج افزایش ابر رخ می دهد و رگبار و رعد و برق قابل پیش بینی است.

سرپرست اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: از روز سه شنبه تا نج شنبه جو استان ناپایدار می شود و باد و گردوخاک و رگبار و رعد و برق نیمه شمالی استان را در بر می گیرد و در شهرهای سربیشه، درمیان و زیرکوه وقوع رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

کد خبر 750888

دیگر خبرها

  • پیش بینی رگبار پراکنده باران در یزد
  • ابرهای باران زا دوباره به خراسان جنوبی برمی گردند
  • رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور طی امروز / بارش‌ها در کدام مناطق تشدید می‌شود؟
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور
  • هشدار زرد رگبار باران و تند باد در آذربایجان غربی
  • سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود
  • احتمال افزایش ابر و رگبار پراکنده در اراک
  • احتمال افزایش ابر و رگبار پراکنده
  • افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده
  • هشدار هواشناسی برای وزش باد شدید و احتمال رگبار و رعدوبرق در تهران