Web Analytics Made Easy - Statcounter

عیسی حسنی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برخورد قاطع و جدی با رانندگان این خودروها از سوی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد خواهد شد. 

وی به آن عده از رانندگان کهگیلویه و بویراحمد که در خطوط مسافربری درون و برون شهری استان اقدام به جابجایی اتباع بیگانه بدون مجوز و غیرقانونی می ‌کنند هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسنی افزود: رانندگان کهگیلویه و بویراحمد از سوار کردن و حمل اتباع بیگانه بدون مجوز و غیرقانونی به طور جدی بپرهیزند زیرا در این صورت منتظر عواقب آن باشند. 

وی بیان کرد: مطابق مصوبه شماره ۲۸۵ شورای عالی امنیت ملی هر خودرویی که در زمینه قاچاق انسان و اتباع بیگانه بدون مجوز و غیرقانونی مبادرت به جابجایی کند برای نوبت نخست حداقل ۶ ماه و برای نوبت دوم نیز یک سال (بدون نیاز به دستور قضایی) توقیف خواهد شد. 

حسنی عنوان کرد: طبق این مصوبه آزادسازی خودروهای متخلف در زمینه جابجایی اتباع بیگانه بدون مجوز و غیرقانونی کمتر از ۶ ماه امکان پذیر نیست. 

برچسب‌ها وزارت دادگستری اتباع خارجی کهگیلویه و بویراحمد خودرو یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت دادگستری اتباع خارجی کهگیلویه و بویراحمد وزارت دادگستری اتباع خارجی کهگیلویه و بویراحمد خودرو یاسوج کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۶۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول هیئت کوهنوردی باشت گفت: در این صعود که دو روز به طول کشید ، ۴۰۰ کوهنورد از سراسر استان حضور داشتند.
قلی پور افزود: این کوهنوردی به مناسبت گرامیداشت اجلاسیه شهدای باشت و همچنین دومین کنگره ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان آغاز می‌شود
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد