Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@02:44:10 GMT

پروازهای فرودگاه بین‌المللی صنعاء از سر گرفته می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۶۹۰۱

پروازهای فرودگاه بین‌المللی صنعاء از سر گرفته می‌شود

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، «خالد الشایف» مدیر کل فرودگاه بین‌المللی صنعاء، روز گذشته (دوشنبه) اعلام کرد که طی دو روز آینده سفرهای این فرودگاه از سر گرفته خواهد شد.

این فرودگاه از آغاز جنگ عربستان علیه یمن، تحت محاصره ریاض و ائتلاف سعودی علیه یمن قرار گرفت و پروازهای آن حتی برای امورات بشردوستانه مثل انتقال بیماران هم قطع شد و همین مسئله سبب مرگ صدها بیمار یمنی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طبق گزارش پایگاه خبری «المسیره» الشایف ضمن اعلام این نکته که اولین سفرها بین صنعاء-قاهره انجام خواهد شد، گفت: هم‌اکنون خطوط هوایی یمنی در ایستگاه‌های مختلف فعال هستند و استقبال زیادی را درخصوص تهیه بلیط‌،  قبل از آغاز سفرها شاهدیم.

مدیر کل فرودگاه بین‌المللی صنعاء تاکید کرد: «در استقبال از این سفرها با هیچ سختی یا مشکلاتی مواجه نیستیم و برای ارائه خدمات مختلف ناوبری به هواپیماها و مسافران آماده‌ایم».

الشایف افزود: «دو سفر طی یک هفته حتی ده درصد از درخواست‌های ملت یمن را تامین نمی‌کند؛ با این حال ما این را آغازی برای افتتاح فرودگاه به شکل کامل تلقی می‌کنیم».

چند روز گذشته «هانس گروندبرگ» فرستاده ویژه سازمان ملل هنگام اعلام قبول آتش‌بس دوماهه در یمن اعلام کرد که بر اساس بندهای این توافق، هر هفته به دو پرواز اجازه استفاده از فرودگاه صنعاء داده خواهد شد.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: فرودگاه صنعا آتش بس یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۶۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • اعزام ۲۵۵ زائر از فرودگاه بندرعباس به سرزمین وحی
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • هشدار صنعاء نسبت به توطئه‌های آمریکا برضد یمن
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)