Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-02@22:57:34 GMT

سکه ۲۸۰ هزار تومان گرانتر شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۷۱۹۵

سکه ۲۸۰ هزار تومان گرانتر شد

قیمت سکه امروز (سه‌شنبه، ۱۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۱) با افزایش ۲۸۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به ۱۲ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان رسید.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از ایرنا/ امروز ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به ۱۲ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان رسید. سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با قیمت ۱۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی هفت میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه چهار میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۲۹۹ هزار تومان رسید و قیمت هر مثقال طلا نیز پنج‌ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان شد.

اُنس جهانی طلا نیز با قیمت یک‌هزار و ۹۳۱ دلار و ۷۴ سنت معامله شد.

/انتهای پیام

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۷۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن در برنامه‌ریزی خود به مردم توجه نداشت

فرمانده فراجا گفت: دشمن در برنامه‌ریزی خود به یک نکته توجه نداشت و آن مردم ما بودند، امروز پلیس جمهوری ایران مفتخر و مستحضر به حمایت مردم عزیز و انقلابی است که در حقیقت با جوششی وصف ناپذیر به دنبال احیای دین خودشان هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سرتیپ احمدرضا رادان امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در اجتماع مردم اصفهان در حمایت از طرح عفاف و حجاب ضمن عرض ارادت به خانواده شهدا و جانبازان اظهار کرد: امروز در یکی از مقدس‌ترین نقاط اصفهان عزیز یعنی در کنار مزار شهدای دفاع مقدس، شهدای حریم، حرم و امنیت و سلامت، در محضر شهدا با شهدا برای حفظ خون شهدا تکلیفی الهی قانونی و شرعی در جهت انجام حکمی الهی و شرعی و قانونی افتخار پلیس شما شد تا به اجرا در بیاید.

وی افزود: قصه پر غصه حیا و عفت و حجاب مسئله دیروز و امروز نیست بلکه از زمانی که دشمنان تلاش کردند تا به ساحت مقدس حضرت زهرا جسارت کنند در حقیقت نقشه شوم برای حجاب و عفاف پایه ریزی شد و از زمانی که حضرت زینب برای رسیدن به پیکر مطهر برادر رنج کشید و تلاش کردند چادر از سر دختران کاروان بردارند این قصه شروع شده است.

فرمانده فراجا ادامه داد: دشمن خیلی تلاش کرد که شبهه‌های فراوانی ایجاد کند. آزادی که دین ما به مردم داده هیچ جا نیست. از بی‌بی سی‌ها و اینترنشنال‌ها که نوکر جیره بگیر هستند سوال کنیم که از دانشگاه‌های آمریکا و فرانسه و انگلیس چه خبر؟ از دختری که ستم‌وار به او حمله می‌شود چه خبر؟ و در نهایت از شعار زن زندگی آزادی چه خبر؟ آن‌ها دموکراسی را برای خودشان تعریف می‌کنند. امروز ما آزادی را به سبک دین، انقلاب و شهیدانمان تعریف می‌کنیم.

رادان تصریح کرد: دشمن در برنامه‌ریزی خود به یک نکته توجه نداشت و آن مردم ما بودند. امروز پلیس جمهوری ایران مفتخر و مستحضر به حمایت مردم عزیز و انقلابی است که در حقیقت با جوششی وصف ناپذیر به دنبال احیای دین خودشان هستند.

تکمیل می‌شود..

کد خبر 750153

دیگر خبرها

  • دشمن در برنامه‌ریزی خود به مردم توجه نداشت
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳:۰۰
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
  • قیمت طلا و سکه کاهشی شد؛ سکه چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت انواع سکه و طلای ۱۸ عیار را ببینید
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۲ اردیبهشت ماه
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • افزایش قیمت طلا و انواع سکه در بازار ؛ ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۱ اردیبهشت ماه