Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: دولت تلاش کرد در شب عید این کار مهم را انجام دهد، در ماه مبارک رمضان اما برخی اقلام افزایش قیمت داشته که رسیدگی به آن ضروری است.

به گزارش ایران اکونومیست، مالک شریعتی نیاسر در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی از قوه مجریه بابت کاهش یک ساعته ساعت کاری ادارات به دلیل فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و اقدام شهرداری بابت کاهش ساعت پایان طرح ترافیک تشکر کرد و گفت: مراعات حال مردم هم در حوزه معیشت نیز ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنان که دولت تلاش کرد در شب عید این کار مهم را انجام دهد، در ماه مبارک رمضان اما برخی اقلام افزایش قیمت داشته که رسیدگی به آن ضروری است.

نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه سال ۱۴۰۱ یک فرصت طلایی برای ایجاد تحولات اساسی در کشور است، تصریح کرد: این سال، سال سوم مجلس، و سال دوم دولت بوده و اگر دست به دست هم دهیم و برخی رقابت های سطح پایین را کنار بگذاریم، می‌توانیم از این فرصت طلایی تکرار ناپذیر به نفع مردم به ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت استفاده کنیم. از جمله مهمترین این تحولات برنامه هفتم توسعه که ریل گذاری چند سال آینده کشور است، خواهد بود و در این زمینه باید بپذیریم اگر تحول هزینه‌ای دارد، هزینه آن بین مسئولان تقسیم شود و نفع آن به مردم برسد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس با استناد به اصل ۴۹ قانون اساسی گفت: یکی دیگر از مهمترین ظرفیت‌های تحول در کشور اجرای این قانون یعنی "از کجا آورده‌ای؟" است که آیین نامه اجرایی این قانون در مجلس قبل به تصویب رسید، حالا توسط رئیس وقت قوه قضائیه یا رئیس جمهور فعلی تدوین و امروز آماده اجرا توسط حجت الاسلام والمسملین اژه‌ای است که عزم و توان لازم برای اجرای آن را دارد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: ماه رمضان ، مالک شریعتی نیاسر ، ماه رمضان 1401

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ماه رمضان ماه رمضان 1401

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۷۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم + فیلم

به گزارش خبرنگار مهر، «ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان پس از دیدار با آبی پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که با پیروزی زردپوشان همراه بود، از گرویدن خود به دین مبارک اسلام خبر داد.

او در این خصوص اظهار داشت: مساله شخصی من با کارهای حرفه‌ای جدا است. با افتخار به دین مبارک اسلام گرویدم. من اکنون عضو یک خانواده ایرانی هستم و قصد داشتم در پایان فصل این موضوع را اعلام کنم.

کد خبر 6089395

دیگر خبرها

  • حفظ و احیای معماری اسلامی و ایرانی در یزد ضروری است
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است
  • تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان ضروری است
  • مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم
  • مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم + فیلم
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • مردم در انتخاب فرد اصلح نگاه قبیله‌ای را کنار بگذارند
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند