Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@19:29:04 GMT

شهرداری پوزنان به صاحبان بالکن‌های سبز پاداش می‌دهد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۷۴۵۱

شهرداری پوزنان به صاحبان بالکن‌های سبز پاداش می‌دهد

شهر پوزنان نوع جدیدی از خدمات اطلاعات عمومی مرتبط با فضای سبز را راه‌اندازی کرده است که در واقع یک پادکست محیط زیستی است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، این پادکست توسط هیئت سبز شهرداری پوزنان تهیه شده و طی آن گفتگوهای معمولی با افرادی که به موضوعات محیط زیستی مرتبط هستند، ارائه می‌شود. کارشناسان، هر دوشنبه در میان، نظرات خود را در مورد رویکردشان نسبت به طبیعت شهر به اشتراک می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پادکست بحث‌هایی در مورد اقداماتی که مقامات می‌توانند برای بهبود محیط طبیعی و فضای سبز انجام دهند به صورت ملموس بیان می‌شود.

اولین مهمان این مجموعه، مسئولان باشگاه فوتبال محلی شهر پوزنان بودند. این باشگاه راهکارهایی را ارائه داده است که منجر به یک استراتژی توسعه مبتنی بر راه‌حل‌های زیست محیطی شده است. این رویکرد اکولوژیک به بخشی دائمی از استراتژی باشگاه تبدیل شده و یکی از مهم‌ترین نکات فعالیت آن است.

پادکست تنها یکی از راه‌هایی است که این شهر لهستانی برای حفظ و توجه به محیط زیست انجام می‌دهد. مقامات همچنین اخیراً یک پروژه آموزشی به نام "برنامه سبز پوزنان" را برای محیط زیست راه اندازی کرده‌اند.

این پروژه، اجرای کارگاه‌های آموزشی و ارائه دروس در مورد طبیعت را برای کودکان از ماه می آغاز می‌کند و طی آن نیز مقاله‌هایی درباره موضوعاتی مانند باغبانی که توسط اساتید دانشگاه نوشته شده است، ارائه داده می‌شود.

پروژه برنامه سبز پوزنان مسابقه‌ای را نیز راه‌اندازی کرده است که در آن شهردار پوزنان به صاحبان زیباترین باغ‌ها و بالکن‌ها پاداش می‌دهد و از کمک آن‌ها برای شهری زیباتر و سالم‌تر قدردانی می‌کند.

کد خبر 566008

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پادكست پوزنان شهرهای جهان فضاي سبز شهري فضاي سبز محيط زيست حفاظت از محیط زیست شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۷۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: سامانه مکان‌مند شهر اصفهان به زبان انگلیسی برای استفاده گردشگران خارجی توسط سازمان فاوای اصفهان راه‌اندازی شد.

سعید فردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: گردشگران خارجی که قصد سفر به شهر زیبای اصفهان را دارند، می‌توانند از جدیدترین نقشه معابر و اماکن شهر اصفهان بهره‌مند شوند.

وی افزود: پیرو درخواست اداره امور بین‌الملل شهرداری اصفهان، سامانه مکان‌مند شهر اصفهان به زبان انگلیسی برای استفاده گردشگران خارجی توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان با نشانی isftourism.isfahan.ir/map راه‌اندازی شد.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان تصریح کرد: سامانه اصفهان من قابلیت‌های متعددی از جمله قابلیت مسیریابی خودرو، دوچرخه و پیاده همراه با گام‌های مسیر به زبان انگلیسی، اطلاع از موقعیت دقیق اماکن تاریخی و تفریحی همراه با ارائه تصاویر و داده‌های توصیفی مربوطه، اطلاع از رویدادهای بین‌المللی در حال برگزاری در شهر اصفهان، قابلیت جست‌وجو موقعیت مکانی اماکن مختلف و فاصله زمانی آن‌ها و نمایش هم‌زمان تصاویر ماهواره‌ای و نقشه‌های ترافیکی را شامل می‌شود.

فردانی بیان کرد: از دیگر نکات مثبت سامانه اصفهان من می‌توان به بهره‌وری این سامانه از جدیدترین تغییرات نقشه معابر و اسامی مصوب شورای نام‌گذاری معابر شهر اصفهان اشاره کرد.

کد خبر 750969

دیگر خبرها

  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • انتقال مجموعه آرادکوه نیازمند عزم جدی متولیان امور است
  • طرح مطالعاتی سایت پسماند شهرداری ساوه انجام‌ شد
  • مهدی چمران یک‌تنه پشت اقدامات جنجالی شهرداری در شهر تهران
  • قرارداد شهرداری تهران با چین ابهامی ندارد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • تسویه بدهی شهرداری با بانک‌ها/ قرارداد چین ابهامی ندارد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار ماست