Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از القدس العربی، بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به شدت از حضور «یائیر لاپید» وزیرخارجه این رژیم در منطقه باب العمود در قدس اشغالی انتقاد کرد.

وی در یک مصاحبه رادیویی با انتقاد از «یائیر لاپید»، وزیر خارجه این رژیم، بابت حضور در منطقه باب‌ العمود گفت: بسیاری دوست دارند در جاهایی گشت ‌وگذار کنند، اما بهتر است قبلا به کاری که می‌کنند فکر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت که بدون آنکه بخواهد به این مورد خاص بپردازد، توصیه‌اش این است که کسی دست به اقدامی نزند که موجب تحریک و بر هم خوردن ثبات شود.

گانتز افزود: همه می‌دانیم که ماه رمضان با حساسیت بسیار بالایی همراه است.

شامگاه یکشنبه «یائیر لاپید» به همراه گروهی از مقامات صهیونیست از منطقه باب العمود در قدس اشغالی دیدن کرد.

صهیونیست‌ها که از آغاز ماه مبارک رمضان نیروهای نظامی بیشتری را به قدس اشغالی گسیل دادند، دوشنبه شب نیز به فلسطینیان در منطقه «باب العامود» در مرکز قدس اشغالی حمله کردند. بر اساس گزارش شاهدان عینی، نظامیان صهیونیست برای پراکنده کردن فلسطینیان در باب العامود از گاز اشک آور و بمب‌های صوتی استفاده کردند. همچنین نظامیان اشغالگر به صورت گسترده‌ای در منطقه باب العامود و مناطق اطراف آن حضور دارند.

نظامیان صهیونیست همچنین دوشنبه شب دو جوان فلسطینی را در قدس اشغالی بازداشت کردند. طی درگیری‌های یکشنبه شب نیز در منطقه باب العامود ۱۹ فلسطینی زخمی و ۱۰ تن نیز بازداشت شدند.

کد خبر 5459926

منبع: مهر

کلیدواژه: یائیر لاپید بنی گانتز رژیم صهیونیستی اوکراین روسیه جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین آخرین اخبار اوکراین فلسطین عراق ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی ولودیمیر زلنسکی لبنان عربستان سعودی آلمان ایالات متحده منطقه باب باب العامود قدس اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۷۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت گزارش داد که خودروی حاییم بیتون وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی واژگون شده و پدر او در این حادثه به شدت آسیب دیده است.

روز جمعه نیز خودروی ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در شهر رمله واژگون شد و او برای مداوا به بیمارستان هداسا عین کارم در قدس انتقال داده شد.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی استخوان دنده بن گویر در این سانحه شکسته شده و او باید یک شب دیگر در بیمارستان بستری بماند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • خودرو یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد
  • خودروی یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • واکنش تند ایران به اقدام ۳کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم های جدید | انتقاد شدید از پارلمان اروپا | باید زمانی پاسخگو باشید!
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در بمباران شدید نوار غزه