Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@23:33:04 GMT

حجم فعلی پشت سد زاینده‌رود ۳۱۴ میلیون مترمکعب است

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۷۵۷۷

حجم فعلی پشت سد زاینده‌رود ۳۱۴ میلیون مترمکعب است

مهران زینلیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون آخرین وضعیت زاینده‌رود اظهار داشت: دریچه‌های سد زاینده‌رود شب گذشته بسته شد و در این باره طبق مصوبات قبلی عمل کردیم گرچه علاقه‌مند بودیم که بتوانیم حجم آب را اضافه کنیم، اما ذخیره‌مان محدود است.

وی پیرامون آخرین حجم آب پشت سد خبر داد: طبق آمار شب گذشته آخرین حجم پشت سد ۳۱۴ میلیون مترمکعب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زینلیان پیرامون رضایت کشاورزان در خصوص بازگشایی آب توضیح داد: در این باره نظرسنجی علمی ندارم اما برداشتم این است که این آبیاری‌ها باعث شده است بین کشاورزان امیدی ایجاد و بخشی از کشاورزی‌ها نیز انجام شود؛ می‌دانم که انتظارات بیش‌تر بود و نتوانستیم تمام انتظارات را برآورده کنیم اما بضاعتمان همین بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تأکید کرد: در کنار بحث کشاورزی، موضوعات زیست‌محیطی، فرونشست و... نیز جزو دغدغه‌هایمان بود که نتوانستیم جوابگوی آن باشیم و امیدوارم در آینده این بخش را نیز تأمین کنیم.

وی پیرامون مطالبه ایجاد شده پیرامون بازگشایی آب تا خرداد ماه تصریح کرد: این خواسته‌ موردی نیست که بتوانیم آن را انجام دهیم و خارج از توان‌مان است زیرا نیاز است به فکر آب شرب مردم هم باشیم.

زینلیان در پایان با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم مشکلات را حل کنیم، عنوان کرد: پیگیر مسائل هستیم اما موضوع آب موضوعی است که چندین سال روالی غلط را طی کرده و امیدواریم در این باره به جمع‌بندی برسیم.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/ح/

منبع: فارس

کلیدواژه: سد زاینده رود آب اصفهان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان موضوعات زیست محیطی فرونشست زمین کشاورزان اصفهانی آب شرب مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۷۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارکو روزه: هدایت بایرن مونیخ؟ آن‌ها بدون مارکو روزه هم می‌توانند اوضاع فعلی را پشت سر بگذارند

به نظر می‌رسد که روزه تمایلی به هدایت بایرن مونیخ ندارد

طرفداری | ظهر امروز اعلام شد که رالف رانگنیک با پیشنهاد سرمربی‌گری در بایرن مونیخ مخالفت کرده و به این تیم نمی‌رود. این در حالی است که پیش‌تر، یولیان ناگلزمان و ژابی آلونسو نیز به سینه سران بایرن مونیخ دست رد زده بودند.

در پی پاسخ منفی رالف رانگنیک، برخی رسانه‌ها از تمایل مکس ابرل به استخدام همکار سابق خود یعنی مارکو روزه خبر دادند. روزه و ابرل در لایپزیش با یکدیگر کار می‌کردند و از دوستی صمیمانه‌ای برخوردارند.

در کنفرانس خبری پیش از جدال لایپزیش با هوفنهایم، از مارکو روزه سوال شد که اگر مکس ابرل برای هدایت بایرن مونیخ با تو تماس بگیرد، چه پاسخی خواهی داد؟

روزه نیز در جواب گفت:

هروقت مکس ابرل با من تماس می‌گیرد، من تلفن او را پاسخ می‌دهم و احوالش را می‌پرسم. برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و امیدوارم که یک روزی دوباره همدیگر را ملاقات کنیم. فکر می‌کنم بایرن مونیخ، بدون مارکو روزه هم می‌تواند به خوبی اوضاع فعلی را پشت سر بگذارد. گاهی اوقات شرایطی در فوتبال پیش می آید که تیم ها را در سختی قرار می‌دهد. نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ اصلا کار ساده‌ای نیست. با این وجود، من مطمئن هستم که آنها راه حل خوبی پیدا خواهند کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • (عکس) زاینده رود، سی و سه پل و پل خواجو؛ سال ۱۹۲۷
  • ژاوی: این فصل را به عنوان فصل اشتباهات فردی به یاد خواهیم آورد؛ بسیار ناامید و عصبانی هستم
  • سیره امام صادق (ع) برای روزگار فعلی ما پند‌های مهم دارد
  • توضیحات پیرامون پیدا شدن یسنا ۴ ساله
  • زیرساخت‌های فرهنگی راکد اردبیل بازسازی می‌شود
  • مارکو روزه: هدایت بایرن مونیخ؟ آن‌ها بدون مارکو روزه هم می‌توانند اوضاع فعلی را پشت سر بگذارند
  • سند جامع سومین حرم اهل بیت(ع) رونمایی می‌شود
  • رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد
  • رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد
  • آیین دادرسی تجاری در انتظار تصویب مجلس