Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر سریال «خوشنام» گفت: خوشحالم که بخشی از پروژه شیرین و به یادماندنی بودم، این اثر از آن دسته آثاری بود که همواره در پشت صحنه آن حال و هوای خوبی در جریان بود و همه با دوستی و عشق کنار یکدیگر کار می‌کردند. 

فریده سپاه منصور در گفت‌وگو با میزان پیرامون حضورش در سریال تلویزیونی «خوشنام» گفت: خوشحالم که بخشی از پروژه شیرین و به یادماندنی بودم، این اثر از آن دسته آثاری بود که همواره در پشت صحنه آن حال و هوای خوبی در جریان بود و همه با دوستی و عشق کنار یکدیگر کار می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به پخش سریال «خوشنام» در ماه رمضان ادامه داد: پیشتر هم تجربه پخش آثارم در ماه مبارک رمضان را داشته ام، خیلی خوشحالم که این سریال به ماه رمضان رسید زیرا مردم تماشای سریال در این ماه را دوست دارند و به قول معروف اثر اگر از کیفیت خوبی برخوردار باشد می گیرد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از تلویزیون اینجا کلیک کنید

بازیگر سریال «خوشنام» درباره استقبال مردم از این سریال اضافه کرد: هنوز زود است که بتوانم از استقبال مردمی حرف بزنم، هنوز دو یا سه قسمت سریال پخش شده و به نوعی تازه گرم شده است، باید منتظر بود و مثلا بعد از یک هفته از مخاطبان نظراتشان را جویا شد اما خوشبختانه طی همین دو قسمت هم مردم از اثر تعریف می کنند و فکر می‌کنم تا انتهای ماه رمضان مخاطبان بسیار بیشتری را برای خود دست و پا خواهد کرد. 

وی درباره کیفیت سریال «خوشنام» تاکید کرد: خوشبختانه همه چیز بر طبق اصول پیش رفته و مهمتر از همه که عجله چندانی برای فیلمبرداری نبود، معمولا سریالهای مناسبتی به دلیل کمبود وقت با شتاب زدگی ساخته می شوند اما خوشنام با صبر و حوصله ساخته شد تا محصول نهایی قبال دفاع باشد. در کل سریال به دلیل فیلمنامه خوب، کارگردانی درست و تیم بازیگران که با یکدیگر توازن خوبی دارند از جمله آثار موفقی است که در آن بازی کرده ام.

بازیگر سریال «خوشنام» ادامه داد: فکر می‌کنم در شرایطی که مردم دو سال کرونایی سخت را پشت سر گذاشته اند پخش سریال خوشنام بتواند روحیه خوبی به آنها ببخشد، همیشه مردم نسبت به آثار مناسبتی مخصوصا کمدی لطف داشته‌اند، این روزها باید با چنین آثار خاطر تلخ دو سال کرونا را کمرنگ کنیم. 

وی درباره گروه بازیگران سریال خوشنام تصریح کرد: حمید لولایی، هومن حاجی عبدالهی، امیر غفارمنش، سحر ولدبیگی و شهره لرستانی از جمله بازیگران خوشنام هستند، آنها طی سالهای گذشته سابقه خوبی در آثار سریالی داشته اند و همین عاملی شده تا اثر از همان ابتدا یکسری مخاطب بالقوه با خود داشته باشد. 

بازیگر فیلم «میهمان مامان» درباره نقش خود در سریال «خوشنام» اضافه کرد: من در این سریال نقش «مهربان» مادربزرگ نقش اصلی مجموعه با بازی «هومن حاجی عبدالهی» را بر عهده دارم، نقشی که با آثار قبلی من بسیار متفاوت بوده و دلیل خوبی برای بازگشت به بازیگری بعد از نزدیک به دو سال بیکاری بود. 

سپاه منصور درباره سایر فعالیت های خود در عرصه بازیگری خاطرنشان کرد: فعلا چند پیشنهاد داشته ام اما می‌خواهم برای قبول آنها تا پایان ماه رمضان صبر کنم، به امید خدا برای تابستان امسال در یک سریال تلویزیونی حضور خواهم داشت. البته چندین اثر در صف پخش دارم که هنوز وضعیت آنها مشخص نیست و امیدوارم هرچه سریعتر به آنتن برسند. 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار تلویزیون رسانه ملی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار تلویزیون رسانه ملی ماه رمضان دو سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۷۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین، ‌عوامل مجموعه نمایشی «نون خ ۵» شبکه یک سیما سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۱۰ تا ۱۱ با حضور در واحد امور ارتباط با مخاطبان (۱۶۲) رسانه ملی، به سوالات مخاطبان پاسخ دادند. عوامل مجموعه نمایشی «نون خ ۵» سپس در یک نشست خبری به سوالات نمایندگان رسانه‌ها پاسخ دادند.

در ادامه گفتگوی بازیگران با مخاطبان ۱۶۲ نشست خبری برگزار شد و مهدی فرجی تهیه کننده سریال گفت: امسال این سریال درصد قابل توجهی از فصل پیش بیننده بیشتری داشت که دلایل مختلفی هم داشت از جمله اینکه توانستیم سراغ یک قومیت دیگر هم برویم، پرداختن به قومیت‌ها حساسیت های فراوانی دارد که باید با مراقبت باشد. هر برنامه ای و هرکسی به راحتی نمی تواند به قومیت ها بپردازد. از اینکه اجازه دادند سراغ قومیت ها برویم از مدیران رسانه ملی تشکر می‌کنم.

وی افزود: زمانی که اجازه دادند و به قصه کولبرها پرداختیم، امروز خانمی با بغض به من گفت که این سریال ما را با قصه این افراد آشنا کرد. مردم هم امروز می گفتند از دلایل علاقه شان به کار همین است که در کنار لحظات مفرح از درد مردم هم گفته می شود.

شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ | خواننده تیتراژ سریال واکنش نشان داد

ماشاالله وروایی بازیگر نقش عمو کاووس گفت: فرزند یکی از کولبرها با من صحبت می کرد و درباره این می گفت که پدرش چه کار سخت و طاقت فرسایی دارد. عموم مردم این سریال را ستایش می کردند و می گفتند تلویزیون قصه های این چنینی بسازد.

فرجی درباره ساخت «نون خ ۶» عنوان کرد: هنوز خیلی زود است که درباره فصل ششم این سریال صحبت کنیم؛ سعید آقاخانی نیز استوری در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر کرده‌است که «نون خ ۵» پایان سری مجموعه «نون خ» است. هنوز تصمیمی برای ساخت فصل جدید وجود ندارد

کد خبر 848362 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو
  • پیرمغان را با صدای علیرضا عصار و با شعر حافظ بشنوید
  • اجتماع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور
  • امیر جدیدی در نقش منصور بهرامی ایفای نقش می‌کند
  • امیر جدیدی بازیگر فیلم فرانسوی شد
  • عوامل «نون خ» با مردم صحبت می‌کنند
  • حسن زاده: قهرمانی برای مردم است/ تایلند تیم خوبی بود
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • پیام مقاومت یمن را در نمایشگاه کتاب تهران مخابره می‌کنیم
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم