Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فیفا با یک اظهارنظر غیرمنتظره ضمن اینکه رویکرد خود درباره تیم‌های باشگاهی فوتبال ایتالیا را مشخص کرد، خشم هواداران یوونتوس را هم برانگیخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سفر اخیر جیانی اینفانتینو رئیس فیفا به ایتالیا برای شرکت در مراسم یادبود آرتمیو فرانکی مدیر محبوب و فقید باشگاه فدراسیون فوتبال ایتالیا و رئیس اسبق یوفا (1973 تا 1983) با یکسری حواشی همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از آنها اظهارنظر عجیب او درباره زمان حضورش در این کشور بود که خشم هواداران یوونتوس را برانگیخت.

اینفانتینوی 52 ساله در این مراسم ضمن تمجید از آرتمیو فرانکی که متولد شهر فلورانس است و نام او روی ورزشگاه خانگی تیم فوتبال فیورنتینا هم گذاشته شده است، در پاسخ به سؤال یک خبرنگار که از درباره لزوم محدود شدن تعداد بازیکنان خارجی شاغل در سری A سؤال پرسید، گفت: اول از همه بگذارید بگویم که خیلی خوشحالم که در چنین روزی در فلورانس هستم. فیورنتینا برده است، یوونتوس باخته پس همه چیز خوب است. اینتر هم برده پس من خوشحالم. امروز روزی ایده‌آل برای بودن در فلورانس بود. فصل جاری سری A بسیار هیجان انگیز است.

بااینکه لحن اینفانتینو کمی حالت طنز‌آمیز داشت، هواداران یوونتوس از اینکه او بابت شکست تیم محبوب آنها و پیروزی رقبای اصلی بانوی پیر، اینتر و فیورنتینا ابراز خوشحالی کرد، عصبانی شده‌اند و در فضای مجازی از او انتقال کردند.

یوونتوس یکشنبه شب در خانه دربی تورین را به اینتر واگذار کرد و با این باخت رؤیای قهرمانی‌اش در این فصل سری A را بر باد داد.

سری A| اینتر در تورین دربی ایتالیا را فتح کرد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فیفا جانی اینفانتینو رئیس فیفا یوونتوس فیفا جانی اینفانتینو رئیس فیفا یوونتوس هواداران یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۷۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و رم ‌از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی یوونتوس و رم در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا از ساعت ۲۲:۱۵ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های یوونتوس و رم امروز _یکشنبه، شانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز یوونتوس و رم

سری آ ایتالیا (رم - یوونتوس) ساعت ۲۲:۱۵؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 750667

دیگر خبرها

  • الگری: آینده؟ درک می کنم تیترهای آینده الگری در این هفته ها بسیار داغ است؛ از باشگاه بپرسید
  • خلاصه بازی آاس رم 1-1 یوونتوس (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • پاس سردار فقط هالند را می‌خواست!
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و رم ‌از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • خلاصه بازی اینتر و ساسولو + فیلم
  • خلاصه بازی ساسولو 1-0 اینتر (سری آ - 2023/24)
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • حمله به اینزاگی: بیش از حد بزرگش کردید!
  • سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟
  • کار آلگری در یوونتوس را تمام شده بدانید!