Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:17:30 GMT

سرما تاکنون مشکل جدی برای باغات ایجاد نکرده است

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۷۹۰۴

سرما تاکنون مشکل جدی برای باغات ایجاد نکرده است

عضو هیات مدیره اتحادیه باغداران کشور گفت:سرمایی که از اواخر اسفندماه تا نیمه‌های فروردین بر کشور حاکم شد آنقدر شدید نبود که خسارت جدی به باغات وارد کند.

مجتبی شادلو در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا با تغییرات جوی در اسفندماه باغات کشور دچار سرمازدگی شده‌اند یا خیر؟ گفت: از اواخر اسفندماه تا نیمه‌های فروردین با هوای خنک و سردی در برخی مناطق مواجه شدیم اما در حال حاضر موج گرمایی کشور را فرا گرفته که نامتعارف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:خوشبختانه این سرما در مناطق سردسیر کشور مشکلی برای باغات ایجاد نکرد، زیرا این مناطق به طور طبیعی در این موقع سال با سرما مواجه هستند و هنوز بهار آنها فرا نرسیده است و از طرفی زمان گلدهی درختان هم نبود.

عضو هیات مدیره اتحادیه باغداران اضافه کرد: تنها در مناطق گرم و نیمه‌گرم که فصل گلدهی درختان بود نگران سرمازدگی بودیم ولی سرما آنقدر شدید نبود که خسارت وارد کند و به طور کل می‌توان گفت که تاکنون برای باغات کشور  شرایط حادی به وجود نیامده است.

وی در پایان گفت:امیدواریم که وضعیت جوی متعادل شود و شاهد پرباری در بخش کشاورزی باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرمازدگی باغات میوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۷۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد چک‌های مبادله‌ای در اسفندماه از مرز ۹ میلیون فقره گذشت

امتداد - براساس آمار چک‌های مبادله‌ای در اسفند‌ماه سال 1402، بیش از 9 میلیون و 100 هزار فقره چک به ارزشی حدود 6925 هزار میلیارد ریال مبادله‌ شد که نسبت به ماه قبل از نظر تعداد، 9.2 درصد و از نظر مبلغ، 15.9 درصد افزایش نشان می‌دهد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در اسفندماه سال ۱۴۰۲، بیش از ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار فقره چک به ارزشی بیش از ۶۱۱۱ هزار میلیارد ریال وصول شده است. 

در ماه مورد گزارش، استان تهران با سهم بیش از ۴۹ درصدی، بیشترین ارزش چک‌های مبادله‌شده را داشت که این میزان به لحاظ تعدادی نیز بیش از ۳۲ درصد چک‌ها را شامل می‌شد. استان‌های اصفهان و خراسان رضوی نیز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
همچنین بیشترین نسبت تعداد چک‌های وصولی به مبادله‌ای در استان‌های گیلان، خوزستان و کرمانشاه بوده است. از لحاظ ارزشی نیز بیشترین نسبت چک‌های وصولی در استان‌های البرز، خوزستان و گیلان بوده است.
براساس این گزارش طی اسفندماه ۱۴۰۲، ۹۱٫۳ درصد از کل چک‌های مبادله‌شده در سامانه چکاوک وصول شده است. این نسبت از نظر مبلغی نیز معادل ۸۸٫۳ درصد است. برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • حل مشکل ۵۰ ساله مردم جزیره قشم در سفر رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان
  • بسیج سازندگی پارسال ۴ هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد کرد
  • ایجاد اشتغال برای بیش از 7 هزار نفر توسط صندوقهای قرض الحسنه بسیج سازندگی
  • فعالیت شبانه‌روزی ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی
  • چک‌های مبادله‌ای در اسفندماه از مرز ۹ میلیون فقره گذشت
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • تعداد چک‌های مبادله‌ای در اسفندماه از مرز ۹ میلیون فقره گذشت
  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت
  • هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی صادر شد