Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@17:48:28 GMT

نرخ مسکن امسال تعدیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۷۹۸۱

نرخ مسکن امسال تعدیل می‌شود

دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران از تعدیل نرخ مسکن در سال جاری خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش اجتمای خبرگزاری تسنیم؛ احسان متولیان دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه آیا در سال جاری نرخ مسکن تعدیل می‌شود یا خیر و شهروندان منتظر کاهش نرخ مسکن در شهرها باشند یا خیر، گفت: حتماً ان‌شاءالله این موضوع محقق می‌شود همایشی اواخر سال پیش معاونت شهرسازی شهرداری تهران با مشارکت انبوه‌سازان برگزار کرد و از معاونین کلانشهرها نیز دعوت به عمل آمد در این همایش موضوع برنامه‌ها برای تعدیل و کاهش نرخ مسکن و باز شدن قفل ساخت و ساز مورد بحث و گفت‌وگو و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تفاهم‌نامه‌ای اواخر سال پیش بین شهرداری تهران با بنیاد مسکن و وزارت راه و شهرسازی منعقد شد که بر این اساس برنامه ساخت‌و‌ساز در سال جاری گسترش می‌یابد و جهش ساخت و ساز را شاهد خواهیم بود کما اینکه در کنار این موضوع ، قرارگاه مسکن در شهرداری تهران راه اندازی و فعال شده است.

دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران ادامه داد: قطعاً کاهش نرخ مسکن در تهران بر روی نرخ مسکن در شهرهای دیگر هم تأثیرگذار است و هر زمان قیمت مسکن در تهران تغییر کرده به تدریج در سایر شهرها هم اثر گذاشته است.

متولیان خاطرنشان کرد:‌ برنامه‌هایی در مجمع شهرداران طراحی شده که با همکاری دولت موضوع ساخت و ساز در شهرهای مختلف بسط داده شود و با مشارکت مردم و دولت جهش ساخت و ساز و بهبود وضعیت مسکن را در سال جاری شاهد خواهیم بود و نرخ مسکن بر همین اساس کاهش می‌یابد.

واکنش عضو شورای شهر تهران به ضرب و شتم مأموران شهرداری توسط مرکز لرزه‌نگاری دانشگاه تهرانتحقق بودجه 35 هزار میلیاردی بودجه شهرداری تهران در سال 1400

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری تهران شهرداری تهران مجمع شهرداران نرخ مسکن سال جاری ساخت و ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۷۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست.

ابوطالب شفقت امروز، هشتم اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرداران نسبت به جذب نیروی انسانی بر حسب قانون عمل کرده و بر اساس مقررات نیرو جذب کنند.

وی با بیان اینکه تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست، بیان کرد: چنانچه شهرداران نیروهای به کار گرفته شده خود را به ادارات دیگر بفرستند یک سال مهلت دارند برای این افراد اشتغال ایجاد کنند و آنان را به شهرداری برگردانند.

 استاندار لرستان گفت: مسائل را به صورت پایه‌ای پیگیری می‌کنم و کار را به اندازه‌ای که در کشور ظرفیت داریم، انجام می‌دهیم چرا که باید کارها بر اساس برنامه و اولویت‌ها تخصیص داده شود و کار باید منطقی اصولی و با برنامه باشد.

شفقت عنوان کرد: مسئولیت نشاط فردی و عمومی شهرها با شهرداران است و راهبرد کلان آن‌ها ایجاد نشاط اجتماعی است.

وی با بیان اینکه همچنین شهردار نقش بسیار مهمی در توسعه شهری دارد و شوراها مرکز فکری، مطالعات نظری و عملی شهرداران هستند که باید کمبودها و نواقص را احصا و رفع کنند، خاطرنشان کرد: تمامی مشکلات راهبردی شهرداری‌های لرستان پیگیری خواهند شد و به دنبال این هستیم تا سهم بهتری در توزیع منابع و امکانات داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست
  • آغاز زندگی مشترک دو زوج ناشنوا در سلامت شهر
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرایی نمی شود
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | گره کور بزرگراه بسیج باز می شود
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند