Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@04:14:51 GMT

منتظر تحولات بیشتری در ساختار و بودجه مجلس بودیم

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۷۹۹۴

منتظر تحولات بیشتری در ساختار و بودجه مجلس بودیم

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، در جلسه علنی روز(سه شنبه 16 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی، مرتضی آقا تهرانی در تذکر شفاهی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: دولت سیزدهم و مجلس یازدهم انقلابی هستند لذا باید تعامل خود را افزایش دهند تا مردم احساس اختلاف میان آنها نکنند.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طرح نظام تنظیم مقررات فضای مجازی در حال بررسی است لذا همه قبول دارند که این فضا باید مدیریت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در دنیا از فضای مجازی به عنوان زندگی دوم یاد می‌شود و برای آن قانون پیش‌بینی می‌کنند؛ امیدوارم مجلس هم با همدلی به سمت بررسی این موضوع برود؛ یادمان باشد رهبر انقلاب نخستین فردی بودند که به این موضوع پرداخته و شورای عالی فضای مجازی را راه‌اندازی کردند ولی متأسفانه نتوانستیم به اهداف پیش‌بینی شده دست پیدا کنیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خاطر نشان کرد: انتظار می‌رفت شاهد تحولات بیشتری در مجلس باشیم که شامل اصلاح ساختار، شکل و حتی بودجه می‌شد. اوایل مجلس صحبت از نشست‌های مشترک میان روسای کمیسیون‌ها بود اما انگار این موضوع کمرنگ شده لذا تقاضا می‌شود به صورت نظام‌مند امور را جلو ببرید تا مردم امیدوارتر باشند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی مرتضی آقا‌تهرانی شمیرانات شهر تهران دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مرتضی آقا تهرانی شمیرانات مجلس شورای اسلامی مرتضی آقا تهرانی شمیرانات شهر تهران دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۷۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر اینکه جداول بودجه شفاف نیست، اظهار کرد: گاهی گفته می‌شود که عده‌ای مجلس را تضعیف می‌کنند، در حالی که نیازی به این تضعیف‌ها نیست و ما خودمان در داخل این کار را می‌کنیم.

وی ادامه داد: آنچه کمیسیون تلفیق تصویب کرده است، شفاف بوده و درباره ریال به ریال آن پاسخگو هستیم و به کسی اجازه ورود ندادیم. همه اعداد و ارقام شفاف است و برای اولین بار کاری انقلابی در خصوص جداول انجام شد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جداول را ارائه دادیم و نمایندگان بدانند صفر تا صد آن در اختیارشان است و همه آن‌ها در اختیار هیأت رئیسه قرار گرفته است و در خصوص ریال به ریال آن اگر کسی حرف، حدیث و مطلبی دارد می‌تواند مطرح کند.

کد خبر 6090560 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • بودجه مربوط به زنان و خانواده کافی نیست
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد
  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است