Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن تهیه‌کنندگان مستقل سینمای ایران درگذشت شکراله خاقانی پخش کننده پیشکسوت را تسلیت گفت.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، انجمن تهیه‌کنندگان مستقل سینمای ایران درگذشت شکراله خاقانی پیشکسوت پخش و اکران ایران را تسلیت گفت.

متن پیام انجمن تهیه کنندگان مستقل به شرح زیر است:

«سینمای ایران یکی از موفق‌ترین، پرتلاش‌ترین و زبده‌ترین سینماگران خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکراله خاقانی پیشکسوت و مدیر پخش و اکران سینمای ایران در طول حیاتش با پخش بیش از ۵۰۰ فیلم سینمایی نقش بسزایی در عرضه، اکران و پخش آثار سینمای ایران در سالن‌های سینما دارد.

خاقانی در طول فعالیت خود همواره حامی و مراقب سرمایه‌های سینماگران و تهیه‌کنندگان بود و حمایت خود را از محصولات سینمای ایران برای عرضه بهتر در سالن‌های سینما دریغ نورزید.

او مسیر سخت پخش سنتی پزتیو‌های فیلم در تک سالن‌های تهران و شهرستان‌ها را طی کرده بود تا به شیوه‌های امروزی اکران دی سی پی امروز رسیده بود.

انجمن تهیه‌کنندگان مستقل سینمای ایران درگذشت شکراله خاقانی را تسلیت گفته و برای خانواده گرامی اش، همسر محترم، فرزندان برومند، آقای امیر شیبان خاقانی آرزوی صبر و شکیبایی دارد.»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انجمن تهیه کنندگان سینما سینمای ایران انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۸۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مست عشق» هنوز در ترکیه اکران نشده است/ اعلام زمان دقیق اکران ترکیه تا دو هفته آینده و رایزنی برای نمایش در کشورهای دیگر

به گزارش قدس آنلاین، فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی مشترک مهران برومند و حسن علیزاده با یک هفته تاخیر اکران خود را از ۵ اردیبهشت ماه در سینماهای ایران آغاز کرد و علت این تاخیر در اکران اثر، مذاکره برای اکران هم‌زمان «مست عشق» در سینماهای ترکیه اعلام شد.

حال با گذشت چهار روز از آغاز اکران این فیلم در سینماهای ایران (که با استقبال گسترده مخاطب، فروش ۱۸ میلیاردی در سه روز و رکوردشکنی همراه بوده)، همچنان اکران آن در سینماهای ترکیه آغاز نشده است و بر اساس پیگیری‌های صبا، در اعلانات «برنامه‌ آینده» سینماهای ترکیه هم قرار ندارد.

میثم نورانی مدیرعامل فیلمیران پخش‌کننده این اثر، در پاسخ به این پرسش که با توجه به آغاز اکران «مست عشق» در ایران، چرا همچنان فیلم در سینماهای ترکیه روی پرده نرفته، در گفت وگویی گفت: درحال حاضر مشغول مذاکرات برای اکران «مست عشق» در ترکیه هستیم و مهران برومند یکی از ۲ تهیه‌کننده اثر در ترکیه حضور دارد تا برنامه اکران این فیلم را مشخص کند.

او ادامه داد: از آن جایی که برنامه اکران این فیلم در سینماهای ایران نیز با تغییر رو به رو شد، در ترکیه نیز زمان اکران آن تغییر کرد. به هرحال در سینماهای ترکیه هم فراتر از ایران، آثار داخلی و خارجی زیادی در صف اکران قرار دارند و  ما در تلاش هستیم تا «مست عشق» در بهترین زمان‌بندی به اکران برسد.

نورانی گفت: قرار است اقدامات به انجام برسد و برنامه دقیق اکران «مست عشق» در سینماهای ترکیه تا یک الی دو هفته آینده مشخص شود.

مدیرعامل فیلمیران در پایان درباره سایر اکران‌های بین‌المللی «مست عشق» نیز بیان کرد: برای اکران‌های دیگر این اثر و حضور بین‌المللی آن نیز درحال مذاکره با شرکت‌های پخش کننده معتبری هستیم که به زودی اطلاعات آن را نیز منتشر خواهیم کرد.

شهاب حسینی در نقش (شمس تبریزی)، پارسا پیروزفر در نقش (مولانا)، حسام منظور در نقش حسام ‌الدین چلبی (همنشین و شاگرد مولانا)، ابراهیم چلیکول (اسکندر) هانده ارچل در نقش (کیمیاخاتون)، بنسو سورال در نقش (مریم)، سلما ارگچ (همسر مولانا) ، بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد (فرزند بزرگ مولانا)، هالیت ارگنچ ( پدر مولانا) و بوران کوزوم در نقش علاءالدین (پسر مولانا) در «مست عشق» بازی کرده‌اند.

از سایر عوامل اصلی فیلم می‌توان به تهیه کننده: مهران برومند، فیلمنامه‌نویسان: حسن فتحی و فرهاد توحیدی، جانشین تهیه کننده: شهرام زاهدی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی پورصمدی، مدیر هنری: نیلوفر چامور، طراح گریم: ایمان امیدواری، سرپرست گروه کارگردانی: محمدرضا رستمی، دستیار اول و مدیربرنامه ریزی: فاتیح کُجا، مدیرتولید: تولگا توسون، طراح جلوه های ویژه میدانی: آیتکین یالچین، مدیرصدابرداری: جیهان آلینگان، طراح بدلکاری: شاهین کاراکوش، عکاس: مرتضی اتابکی، طراح کانسپت: رضا همتی راد، تهیه کننده اجرایی: فریده اوزال، مدیر پست پروداکشن: رضا اوزال، سرمایه‌گذاران: شرکت سیماریا و شرکت ای. ان. جی اشاره کرد.

منبع: پایگاه خبری صبا خبر

دیگر خبرها

  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • «مست عشق» هنوز در ترکیه اکران نشده است/ اعلام زمان دقیق اکران ترکیه تا دو هفته آینده و رایزنی برای نمایش در کشورهای دیگر
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • از سینمای متفکر به فیلم های کمدی رسیدیم
  • رکوردشکنی شمس و مولانا در سینمای ایران؛ «مست عشق» نیامده از ۵ فیلم سبقت گرفت
  • رکوردشکنی شمس و مولوی در سینمای ایران
  • استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»
  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید