Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر تعاونی‌های خدماتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تشکیل بیست و پنجمین شرکت تعاونی سهامی عام کشور با هدف ارائه خدمات بهداشتی و ارتقای سلامت در استان خراسان شمالی خبر داد.

 به گزارش روز سه‌شنبه ایران اکونومیست از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، «علیرضا ناطقی» با اشاره به این مطلب ادامه داد این تعاونی در واپسین روزهای سال گذشته در شهرستان بجنورد استان خراسان شمالی تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به نقش اساسی شرکت‌های تعاونی نوع جدید و علی‌الخصوص شرکت‌های تعاونی سهامی عام در توسعه کشور اشاره کرد و اظهار داشت: موضوع اصلی فعالیت این شرکت تعاونی ساخت، تجهیز، راه‌اندازی، تأمین نیروی انسانی مرتبط، بهره‌برداری و مدیریت مراکز ارائه دهنده خدمات بهداشتی و پیشگیری، تشخیصی، درمانی و ارتقای سلامت مانند ایجاد مراکز بیمارستانی و درمانگاهی است.

ناطقی خاطرنشان کرد: این تعاونی با سرمایه ۵۰ میلیارد ریال با حضور ۱۴۰ نفر سهامدار حقیقی موفق شده تعداد ۵۰ فرصت شغلی ایجاد کرده و قصد دارد نسبت به ارتقای خدمات سلامت در استان خراسان شمالی اقدام کند.

گفتنی است، تاکنون ۲۵ شرکت تعاونی سهامی عام در ۱۰ استان کشور به ثبت رسیده که دارای ۷۵ هزار و ۹۸۱ نفر سهامدار متشکل از تعداد ۷۵ هزار و ۵۶۷ سهامدار حقیقی و ۴۱۴ سهامدار حقوقی و تعداد پنج هزار و ۳۰۷ نفر اشتغال‌زایی و سرمایه اولیه ثبتی هشت هزار و ۹۶۲ میلیارد ریال است.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: تعاونی ، استان خراسان شمالی ، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تعاونی استان خراسان شمالی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خراسان شمالی تعاونی سهامی عام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۸۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، امروز در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در بیرجند از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی تجلیل شد. 

از بیست و پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز تاکنون ۱۸ هزار و ۳۸۲ مترمربع فضای آموزشی آماده و تحویل آموزش و پرورش شده است. 

در خراسان جنوبی ساخت ٣۵٠٠ کلاس درس دیگر نیاز است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • کگهر سهامدار حقوقی جدید کگل!
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی