Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-03@00:26:09 GMT

همکاری هومسا و پخش البرز در زمینه گردشگری

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۸۲۰۵

همکاری هومسا و پخش البرز در زمینه گردشگری

گردشگری در ایران بسیار متنوع است و برای هر سلیقه‌ای انتخاب‌های جذابی دارد. چه مشتاق و علاقه‌مند به مکان‌های تاریخی باشید، چه دوستدار طبیعت، در سرتاسر ایران انتخاب‌های جذابی پیش رو دارید. آن‌هایی که اهل فرهنگ و هنر هستند، در ایران به بهترین نمونه‌های جاذبه‌های فرهنگی دسترسی دارند؛ آن‌هایی هم که اهل غذا و گردشگری خوراک هستند، در سفر به هر شهر و دیاری دست پر باز می‌گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از وبسایت هومسا، گردشگری ایران پر است از ظرفیت‌ها و فرصت‌هایی که ناشناخته مانده و تشنه سرمایه گذاری و توجه چه از سمت بخش خصوصی و چه بخش دولتی است. یکی از ظرفیت‌ها و فرصت‌هایی که می‌تواند باعث نجات گردشگری ایران شود، گردشگری آنلاین است. متاسفانه با وجود بزرگی و تنوع صنعت گردشگری ایران، سهم کوچکی از توریسم کشور به صورت آنلاین درآمده و ظرفیت‌های آن به صورت کامل بالفعل نشده است.

در طی این سال‌ها استارت‌آپ‌های گردشگری مختلفی در این راه قدم برداشته و سعی در آنلاین کردن خدمات گردشگری مانند فروش بلیت، اجاره هتل و اقامتگاه، فروش تور و غیره داشته‌اند. یکی از این استارت‌آپ‌ها، وبسایت هومسا است که در زمینه اجاره آنلاین اقامتگاه فعالیت دارد و به تازگی با شرکت پخش البرز همکاری تازه‌ای را شروع کرده است.

تفاهمنامه همکاری هومسا و شرکت پخش البرز

اولین تفاهمنامه همکاری استارتاپ راهکار نوین سفر آسا (هومسا) و شرکت پخش البرز، از زیرمجموعه‌های مجموعه دارویی برکت در زمینه توسعه امکانات گردشگری به امضای دو طرف رسید.

بر اساس این تفاهمنامه، شرکت هومسا مسئولیت تامین امکانات رفاهی و گردشگری را برای ۱۵۰۰ نفر از کارکنان این مجموعه صنعتی فراهم کرده است. بنا بر این قرارداد یک ساله، شرکت هومسا اعتبار مشخصی را برای پرسنل پخش البرز در نظر گرفته است که بر اساس آن، این افراد امکان استفاده از تمام اقامتگاه‌های موجود در وبسایت هومسا را دارند.

شرکت هومسا، سامانه اجاره آنلاین اقامتگاه‌ها تلاش می‌کند تا با فراهم کردن زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای سازمان‌ها و ارگان‌های کشور، در راستای مسئولیت اجتماعی خود برای توسعه صنعت گردشگری گام بردارد.

سایت هومسا، سامانه آنلاین رزرو اقامتگاه

سامانه اجاره ویلا، سوئیت و اقامتگاه‌های بوم گردی راهکار نوین سفر آسا (سهامی خاص) با نام تجاری هومسا، از سال ۹۶ به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ ارنیکا وارد دنیای گردشگری شد و یکی از بزرگ‌ترین سامانه‌های رزرو آنلاین اقامتگاه در کشور است که بیش از ۱۰ هزار اقامتگاه در سراسر ایران دارد.

اقامتگاه‌های موجود در این سایت، با تنوع زیاد خود که شامل کلبه، ویلا، سوئیت، آپارتمان، اقامتگاه بوم‌گردی و هتل می‌شود، هر سلیقه‌ای را راضی نگه می‌دارد. پشتیبانی ۲۴ ساعته، امکان بررسی نظرات مهمانان، فیلترهای دسته‌بندی اقامتگاه‌ها از نظر قیمت و نوع اقامتگاه، از دیگر ویژگی‌های این سامانه است.

هومسا در راستای توسعه پایدار گردشگری توانسته یک زنجیره تأمین سبز فراهم آورد تا میهمانان و میزبانان با خیالی آسوده و به شکل مؤثری در یک پلتفرم، به همدیگر ملحق شوند. به موازات این اندیشه، لوگو هومسا به گونه‌ای طراحی شد تا بیانگر خط فکری کسب و کار باشد؛ خانه‌ای سبز به همراه میهمان و میزبانی که با دریافت خدمات رزرو اقامتگاه، دست دوستی به هم می‌دهند.

مأموریت هومسا در ارائه تجربه اقامتی خاطره انگیز، با مناسب‌ترین قیمت، خدمات شایسته برای مهمان‌ها و منبع اصلی کسب درآمد برای میزبان‌ها تعریف شده است.

شرکت پخش البرز؛ اولین شرکت پخش پذیرفته شده در بورس

شرکت پخش البرز از سال ۱۳۵۳ فعالیت خود را آغاز کرده است و هم‌ اکنون از شرکت‌های وابسته به شرکت سرمایه‌گذاری البرز محسوب می‌شود. پخش البرز، از قدیمی‌ترین شرکت‌های توزیع کننده کالا و نیز اولین شرکت پخش پذیرفته شده در بورس کشور است. این شرکت در دو خط دارو و کالاهای مصرفی فعال است و سعی می‌کند با توزیع سریع، مطمئن و ۲۴ ساعته محصولات خود، رضایت مشتریان خود را به دست بیاورد.

شرایط و مزایای همکاری سازمانی با هومسا

سفرهای کاری و تفریحی هر فرد در سازمان می‌تواند تحت پوشش خدمات رفاهی آن سازمان قرار بگیرد. در این راستا هومسا با ارائه پیشنهادات مؤثر، آمادگی خود را برای همکاری سازمان‌ها اعلام می‌نماید. از مزایای این همکاری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ایجاد پنل مدیریتی با کاربری بسیار آسان و قابلیت‌های ویژه نظارتی، صدور تأییدیه کد شخصی، لایه بندی پرسنل و غیره.

ارائه کمپین‌ها و تخفیفات اختصاصی سازمانی

اعطای اعتبارهای متفاوت به تناسب نوع قرارداد همکاری

اختصاص و افزایش اعتبار به صورت کلی و جزئی برای پرسنل هر سازمان

امکان تسویه موردی یا کلی

مشاوره و استفاده از خبرنامه اختصاصی برای آگاهی از پیشنهادات ویژه هومسا

اثرات همکاری هومسا و شرکت پخش البرز بر گردشگری

با همکاری که بین هومسا و شرکت پخش البرز شکل گرفته است، می توان امیدوار بود که گردشگری بومی به ویژه بعد از دوران سخت کرونا، رو به بهبود و پیشرفت برود. قدمی کوچک که اهداف بزرگی دارد و باعث ایجاد اثرات مثبتی در دو سمت همکاری می‌شود.

محمد گلشن، مدیر توسعه کسب و کار هومسا با تاکید بر اهمیت این تفاهمنامه همکاری گفت: «امیدواریم با همکاری شرکت خوش‌نام پخش البرز بتوانیم مسیر را برای توسعه همکاری‌ها با مجموعه برکت نیز هموار کنیم تا دو طرف بتوانند در راستای توسعه زیرساخت‌ها و امکانات رفاهی گردشگری کشور گام بردارند.»

گلشن در ادامه اظهار کرد: هومسا تلاش کرده تا در این تفاهمنامه، امکانات رفاهی و گردشگری لازم را با بالاترین سطح بهداشت و ایمنی، در اختیار پرسنل شرکت پخش البرز قرار دهد.

مدیر توسعه کسب و کار هومسا با ابراز امیدواری نسبت به توسعه همکاری‌ها بین دو طرف در آینده نزدیک، حرکت هومسا را در راستای توسعه گردشگری آنلاین کشور دانست.

گردشگری ایران بدون تردید، از پتانسیل بالایی برخوردار بوده است. در این بین، گردشگری آنلاین با رشد روزافزونی مواجه شده و هومسا به‌عنوان یکی از استارتاپ‌های پیشتاز در این زمینه، تلاش می‌کند تا بهترین تجربه را برای گردشگران در فضای آنلاین ایجاد کند.

در همین راستا، هومسا هزاران اقامتگاه بومگردی، ویلا، آپارتمان و هتل را برای خدمت رسانی به گردشگران فراهم کرده است. پشتیبانی هومسا که به صورت 24 ساعته فعال است، از زمان رزرو تا بعد از خروج گردشگران از اقامتگاه‌ها، با میزبانان و میهمانان همراه هستند تا بهترین تجربه سفر را برای افراد رقم بزنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: سایت هومسا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سایت هومسا شرکت پخش البرز گردشگری ایران اقامتگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۸۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری ایروان مایل به همکاری با اصفهان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است

رئیس اداره روابط بین‌الملل شهرداری ایروان با اشاره به این‌که ایروان از مقاصد محبوب گردشگری ایرانیان به‌ویژه در ایام نوروز است، گفت: شهرداری این شهر از هرگونه همکاری که منجر به تحرک در حوزه گردشگری دو شهر شود، استقبال می‌کند و مایل به همکاری با شهرداری اصفهان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، داویت گورگیان در بازدید هیئت ایروان ارمنستان «شهر خواهرخوانده اصفهان» و رایزن فرهنگی سفارت فیلیپین در تهران از اصفهان اظهار کرد:

ضمن تشکر از معاون فرهنگی شهردار اصفهان به‌خاطر دعوت، استقبال گرم و مهمان‌نوازی از هیئت ایروان ارمنستان اظهار کرد: دو کشور ایران و ارمنستان دارای روابط عمیقِ تاریخی و پیوندهای دینی محکمی بوده که از قدیم بین ایرانیان و ارامنه وجود داشته است، همچنین روابط خوب فرهنگی بین ایران و ارمنستان سابقه‌ای بسیار طولانی دارد.

وی با اشاره به سفر پیشین خود به اصفهان در سال ۲۰۰۸ میلادی افزود: اکنون شاهد تغییرات شاخص و واضحی در این کلان‌شهر هستیم که این محصول کار خوب مدیریت شهری و شهرداری اصفهان است.

رئیس اداره روابط بین‌الملل شهرداری ایروان از طرف کادر مدیریت شهری آن تصریح کرد: مایل به همکاری با شهرداری اصفهان در حوزه‌های گوناگون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی هستند.

گورگیان با اشاره به این‌که ارمنستان و ایروان از مقاصد محبوب گردشگری ایرانیان به‌ویژه در ایام نوروز است، گفت: نوروز امسال، شهرداری ایروان در اقدامی مبتکرانه، با پخش ویدئو کلیپی به زبان‌های فارسی، ارمنی و انگلیسی در تلویزیون‌های شهری ایروان، نوروز را به ایرانیان مقیم ارمنستان و ایرانیان سراسر جهان تبریک گفت.

وی با اشاره به تلاش‌های شهرداری ایروان برای ایجاد فضایی فرح‌بخش برای ایرانیان در ایام نوروز بیان کرد: شهرداری این شهر از هرگونه همکاری که منجر به تحرک در حوزه گردشگری دو شهر شود، استقبال می‌کند.

برای تسریع در همکاری‌ها باید تبادل تیم‌های کارشناسی در زمینه‌های هنری و ورزشی انجام شود

گورگیان با بیان اینکه اقدامات گردشگری تنها بخشی از همکاری‌های فرهنگی ممکن است، تأکید کرد: از هرگونه همکاری دوجانبه با اصفهان در حوزه فرهنگی خرسندیم و مایل هستیم برای آشناسازی نسل‌های جوان و نوجوان شهرهای ایروان و اصفهان با یکدیگر اقدام کنیم.

رئیس اداره روابط بین‌الملل شهرداری ایروان با اشاره به اینکه هنرستان‌های فروانی در این شهر تحت پوشش شهرداری است که اغلب فراگیران آن جوانان و نوجوانانی هستند که در زمینه شعر و موسیقی فعالیت می‌کنند، گفت: گروه‌های کوچکی از این افراد می‌توانند به‌طور متقابل از شهرهای یکدیگر دیدار کنند که این پیشنهاد در حوزه ورزش نیز قابل اجرا است.

گورگیان ادامه داد: در ایروان رقابت‌های ورزشی بین‌المللی برای جوانان برنامه‌ریزی شده است، همچنین محصولات هنری را می‌توان در مراکز هنری به نسل جوان و نوجوان ارائه کرد.

وی ادامه داد: برای تسریع در همکاری‌ها باید تبادل تیم‌های کارشناسی در زمینه‌های هنری و ورزشی انجام شود و اعلام آمادگی کرد که طی دو ماه آینده از تیم کارشناسی اصفهان در ایروان برای آغاز همکاری‌ها دعوت به عمل آورد تا بتوان بخشی از برنامه‌های مشترک پیشنهادی را در سال جاری به مرحله اجرا رساند.

رئیس اداره روابط بین‌الملل ایروان با استقبال از پیشنهادهای مطرح‌شده، برای هماهنگی با وزارت گردشگری اصفهان در راستای تهیه و پخش ویدئو کلیپ معرفی شهر اصفهان اعلام آمادگی کرد و گفت: یکی از موانع تبادل گردشگری بین ایروان و اصفهان نبود خط پروازی مستقیم بین دو شهر است و شهرداری‌ها می‌توانند با وجود نداشتن اختیار در این زمینه، در راستای مذاکره با مقامات ذی‌ربط اقدام کنند.

همه اقوام و ادیان در کشور ایران محترم هستند

کمال حیدری، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی شهرداری اصفهان نیز در این دیدار پس از خوش‌آمدگویی به مهمانان و آرزوی داشتن اوقاتی خوش در شهر اصفهان اظهار کرد: بنا به آموزه‌های دینی ما، همه اقوام و ادیان در کشور ایران محترم هستند و آزادانه به مناسک دینی خود می‌پردازند؛ شهید سردار سلیمانی نیز از همه اقوام، صرف‌نظر از دین آن‌ها، دفاع می‌کرد.

تلفیق معماری اسلامی و مسیحی در کلیساهای اصفهان جذاب است

کاتلین سالونگا، رایزن فرهنگی سفارت فیلیپین در تهران ضمن تشکر از میزبانی شهرداری اصفهان پیشنهاد خواهرخواندگی این کلان‌شهر با یکی از شهرهای فیلیپین را مطرح و اظهار کرد: جذابیت آثار تاریخی اصفهان. بی‌نظیر است.

وی با اشاره به موضوع هم‌زیستی مسالمت‌آمیز ادیان در اصفهان، پیوند بین مسیحیت کاتولیک و ارتدکس در اصفهان را با وجود تفاوت‌های بین آن‌ها جالب‌توجه دانست و گفت: تلفیق معماری اسلامی و مسیحی در کلیساهای اصفهان از دید او بسیار جذاب است.

علیرضا مساح، رئیس اداره گردشگری شهرداری اصفهان در این دیدار ضمن استقبال از پیشنهادهای مطرح‌شده، به‌ویژه اینکه این موارد در زمینه نوروز قابل‌اجرا است، اظهار کرد: در اصفهان نیز مراکز تخصصی هنری و ورزشی برای نوجوانان و جوانان وجود دارد که می‌توان این همکاری‌ها را از این طریق پیگیری کرد.

لزوم برگزاری رویدادهای بین‌المللی در شهرهای اصفهان و ایروان

سیدامین مرتضوی، رئیس اداره بین‌الملل شهرداری اصفهان نیز در این دیدار همکاری بین کودکان و نوجوانان دو شهر را ممکن دانست و با اشاره به برگزاری سومین دوره جشنواره بین‌المللی نقاشی کودک و نوجوان (پوپک) در اصفهان، اظهار کرد: ۲۸ کشور جهان در این جشنواره شرکت داشتند که در این بین، ارمنستان رتبه سوم را در تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره داشته است.

رئیس اداره بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به نقش کلیدی سفارت‌ها در تسهیل چنین همکاری‌هایی، برگزاری رویدادهای بین‌المللی در هر دو شهر را اقدامی مهم دانست و تاکید کرد: لازم است در راستای اطلاع‌رسانی بهتر درباره این رویدادها گام‌های جدی‌تری برداشته شود.

مرتضوی ادامه داد: در راستای معرفی دو شهر به یکدیگر، می‌توان ویدئوکلیپ‌هایی به دو زبان تهیه کرد تا از طریق شبکه‌های اجتماعی در دسترس شهروندان قرار گیرد، همچنین در چهارچوب قرارداد خواهرخواندگی دو شهر نیز می‌توان نام‌گذاری یک خیابان یا بوستان به نام شهر مقابل و برگزاری هفته‌های فرهنگی در هر دو شهر را در دستور کار قرار داد.

به گزارش ایمنا، در بازدید هیئت ایروان ارمنستان، شهر خواهرخوانده اصفهان و رایزن فرهنگی سفارت فیلیپین در تهران از اصفهان و دیدار با معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری اصفهان، آقایان مرتضوی، رئیس اداره بین‌الملل، مساح، رئیس اداره گردشگری و بکتاشیان، مدیر فرهنگی سازمان گردشگری شهرداری اصفهان نیز حضور داشتند. کد خبر 750034

دیگر خبرها

  • شهرداری ایروان مایل به همکاری با اصفهان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است
  • توسعه همکاری‌ها میان جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC
  • حجم تجارت ایران و امارت به ۳۰ میلیارد دلار می رسد
  • تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار افزایش می یابد
  • فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب
  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد
  • همکاری با آفریقای مرکزی در تمامی زمینه های محیط زیستی
  • افزایش حجم تجارت ایران و کوبا به بیش از ۲۴۳ میلیون دلار می‌رسد
  • شرایط جسمی و روانی زنان باید مورد توجه ویژه باشد