Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@13:57:35 GMT

چطور کسب و کارمان را رشد دهیم؟

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۸۲۱۳

چطور کسب و کارمان را رشد دهیم؟

در ادامه قصد داریم تا به چند نکته اشاره کنیم که به راحتی می تواند کسب و کارتان را رشد دهد.

ابتدا نیاز خود را مشخص کنید

اولین قدم این است که نقاط ضعف و قوت خود را مشخص کنید. یکی از ساده ترین راه ها این است که کسب و کار خود را با یکی از رقبای موفق خود مقایسه کنید و تفاوت عملکرد را مشخص کنید. بدانید که می خواهید به چه چیزی برسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسائل و مشکلات خاصی وجود دارد که کسب و کار شما می تواند با استفاده از اطلاعات و داده های مختلف آنها را حل کند. بنابراین برای استفاده هوشمندانه از داده هایتان، باید اهداف استراتژیک و تجاری خود را بشناسید. بعد از انجام این کار، می فهمید که برای دستیابی به اهداف و حل مسائل و مشکلات باید دنبال چه پاسخ هایی بگردید.

به خواسته کارمندان توجه کنید

وقتی کارمندان شما رضایت شغلی داشته باشند و خود را یک عضو موثر و با اهمیت بدانند به شما برای رشد کسب و کار کمک می کنند. بسیاری از عناصر از جمله استقلال، انعطاف‌پذیری، شناخت، احساس تعلق و رابطه خوب با مدیر خود منجر به رضایت شغلی می‌شوند.

مدیریت خود را هوشمند کنید

باید قبول کنید که برای مدیریت آسان تر نیاز دارید تا بر روی فناوری‌های جدید سرمایه‌گذاری کنید. برای این کار ممکن است نیاز باشد تا از شخصی که با این حوزه آشنا است کمک بگیرید یا فرد متخصص در این حیطه‌ی کاری را استخدام کنید. ممکن است شما تجربه‌های خوب و بد بسیاری از این روند داشته باشید و حتی در این مسیر چندین بار طعم شکست را چشیده باشید؛ اما این موضوع نباید شما را دلسرد کند و بایستی به دنبال علت شکست در تجربیات قبلی خود بگردید. پیشنهاد ما در مرحله اول، صحبت و مشورت گرفتن از دوستان و آشنایانی است که تجربه خوبی از سرمایه‌گذاری بر روی فناوری اطلاعات داشته‌اند یا خودشان در این حوزه تخصص کافی را دارند.

زمانی که روند مدیریت تیم شما آسان شود و کم‌تر وقت شما را بگیرد، می‌توانید زمان بیشتری برای مشتریان خود صرف کنید. یک برنامه درست برای وظایف هر فرد کمک می‌کند تا زمان پیگیری وظایف برای شما به عنوان مدیر مجموعه بسیار ساده شود.

معرفی نرم افزار حضور و غیاب آنلاین فینتو

نرم افزار حضور و غیاب آنلاین فینتو این امکان را به شما می‌دهد تا به راحتی بتوانید حضور و غیاب پرسنل خود را مدیریت کنید. می توانید وقتی اعضای کسب و کارتان وارد فضای کار می شوند و از آن خارج می شوند، بهترین استراتژی مدیریتی خود را اعمال کنید و بهره‌وری را افزایش دهید.

در ادامه به بررسی امکانات ویژه نرم افزار حضور و غیاب فینتو خواهیم پرداخت.

وظیفه اصلی یک نرم افزار حضور و غیاب

وظیفه اصلی یک نرم افزار حضور و غیاب علاوه بر قابلیت های مدیریتی این است که بتواند به مدیران این امکان را بدهد که درک بهتری از آنچه که باید یک برنامه روزانه به نظر برسد داشته باشند و عملکرد بهتری از خود برجای بگذارند.

مدیران در سازمانهای بزرگ دارای چند شعبه می خواهند آمار دقیق از تعداد کارمندان را در زمان معین بدانند تا با استفاده از آن بتوانند در مصرف انرژی و کنترل سیستم روشنایی و خیلی از عوامل دیگر دید خوبی داشته باشند که در نهایت می تواند باعث کاهش هزینه های جاری کسب و کارتان شود.

معرفی اپلیکیشن حضور و غیاب فینتو

اگر شما هم با مشکلات مختلف برای حضور و غیاب کارمندانتان مواجه شده اید و راه حل خوبی هنوز پیدا نکرده اید، پیشنهاد می کنیم تا از نرم افزار حضور و غیاب آنلاین فینتو که با بهره گیری تکنولوژی ابری تمام مشکلات شما را حل خواهد کرد استفاده کنید.

فینتو نیازمند هیچ نوع دستگاه حضور و غیاب نیست و فقط کافی است تا اپلیکیشن حضور و غیاب فینتو را بر روی تلفن همراه خود و کارمندانتان نصب کنید. دستگاه های حضور و غیاب سنتی که به وسیله اثر انگشت افراد، حضور و غیاب آن ها ثبت می شود، علاوه بر آسیب دیدن و در معرض خطر بودن باعث می شوند تا بیماری هایی مانند کرونا به راحتی انتقال پیدا کنند.همچنین این سیستم دارای خصوصیاتی منحصر به فرد است که فینتو را با تمام نرم افزارهای موجود متمایز می‌کند.

امکان اطلاع در لحظه مدیر از تردد پرسنل ثبت درخواست مرخصی، ماموریت و اضافه کار به آسانی و در لحظه امکان ثبت چند محل کار برای شرکت های بزرگ گزارش گیری برای کارمندان از کارکرد خود از طریق اپلیکیشن

از دیگر مزایای استفاده از فینتو می توان به هزینه بسیار پایین در مقابل سرویس های مشابه و پشتیبانی ۲۴ ساعته اشاره کرد که باعث شده تا فینتو با دیگر نرم افزارهای حضور و غیاب موجود در بازار کاملا متمایز شود.

ویژگی های منحصر به فرد نرم افزار حضور و غیاب آنلاین فینتو استفاده از نرم افزار حضور و غیاب فینتو در زمان دورکاری

ممکن است کارمندان شما در شرایطی خاص نتوانند برای مدتی در محل کار حاضر شوند. این مشکل را با نرم افزار حضور و غیاب فینتو می توانید به راحتی بر طرف کرده و برای کارمندان خود محل کاری خاص تعریف کرده و محدوده آن را بر روی منزل آنها قرار دهید.

این روش برای کسب و کارهایی که دارای چند شعبه هستند نیز بسیار کارآمد بوده و می‌توانند به راحتی و بدون خرید دستگاه حضور و غیاب تردد پرسنل خود را ثبت کنند.

امکان ثبت تردد با کامپیوتر و لپ تاپ در محل کار

در بعضی از شرکتها هر شخص دارای یک کامپیوتر شخصی است. در این شرایط شما می توانید به از سیستم به این صورت استفاده کنید که، هر کارمند تردد خود را با کامپیوتر خود ثبت کند و دیگر نیاز به استفاده از gps یا wifi نیست.

از دیگر مزایای این روش می توان به سهولت ثبت تردد و همچنین امکان محاسبه کارکرد مفید کارمندان اشاره کرد.

امکان اتصال نرم افزار حضور و غیاب به حقوق و دستمزد فینتو

یکی از ویژگی های منحصر به فرد حضور و غیاب فینتو این است که کاربران می‌توانند به کمک آن نرم افزار حقوق و دستمزد آنلاین فینتو را به نرم افزار حضور و غیاب فینتو متصل کرده و از آن استفاده کنند. تصور کنید که کارمند شما تردد خود را ثبت کرده و پس از آن نرم افزار حقوق و دستمزد شما به سادگی میزان حقوق و دستمزد کارمند را محاسبه می‌کند.

چرا فینتو؟

هر مدیر خوب نیازمند ابزاری قدرتمند است تا بتواند مجموعه خود را به بهترین شکل مدیریت کند. مجموعه نرم افزار مالی و منابع انسانی فینتو ابزاری قدرتمند است که می تواند به مدیران در کنترل کارمندان و محاسبه حقوق و دستمزد آنها کمک کند.

شما همیشه یک مدیر لایق هستید و باید بهترین ها برای شما باشد. با استفاده از نرم افزار مالی و منابع انسانی فینتو کار مدیریت خود را بسیار آسان تر کنید.

کد خبر 1618794

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نرم افزار حضور و غیاب فینتو حقوق و دستمزد کسب و کار محل کار بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۸۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات حضور دو هیات دولتی ایران در عربستان

دریافت 20 MB کد خبر 6091934

دیگر خبرها

  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • جزئیات حضور دو هیات دولتی ایران در عربستان
  • ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد
  • غربالگری و تشخیص زودهنگام ۶ نوع سرطان با محصول ایرانی جدید
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟
  • چرا باید در کسب و کار خود از نرم افزار مالی استفاده کنیم؟
  • عکس/ حماسه حضور یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • شکست پرسپولیس قهرمانی لیگ را تضمین کرد/ سزای بازی دفاعی حذف شدن است/ نباید در غیاب بیرانوند سراغ پنالتی می‌رفتیم
  • صعود به فینال آسیا با دردسری به نام ازبکستان | خودمان کارمان را سخت کردیم!