Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@22:31:38 GMT

آمار مبتلایان به کرونا در آذربایجان غربی سه رقمی است

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۸۲۳۵

آمار مبتلایان به کرونا در آذربایجان غربی سه رقمی است

محمدامین ولی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص بیماری کرونا در استان اظهار کرد: در حال حاضر ۲۵۰ نفر بر اثر ابتلاء به کرونا در بیمارستان‌های این استان بستری هستند که ۸۰ نفر از آنان در بخش مراقبت‌های ویژه و ۲۱ نفر نیز به علت آسیب‌های ناشی از این بیماری از دستگاه تنفس مصنوعی استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: در شبانه روز گذشته متأسفانه یک نفر نیز از بیماران مبتلا به کرونا فوت کردند که با احتساب فوتی‌های جدید شمار جان باختگان از این ویروس در آذربایجان غربی به ۷ هزار و ۵۳۷ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی زاده اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴ هزار و ۶۱۲ واحد واکسن به گروه‌های هدف تزریق شده که با احتساب این آمار، تاکنون در این استان ۵ میلیون و ۹۸۹ هزار و ۹۵۳ واحد واکسن تزریق شده است.

وی گفت: در ایام نوروز واکسیناسیون کرونا در استان به رقم ۴۲ هزار دز رسید که از این میزان بیش از ۱۷ هزار و ۳۰۰ دز مربوط به نوبت دوم و بیش از ۱۶ هزار و ۶۰۰ دز مربوط به نوبت سوم بوده است.

کد خبر 5459999

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ویروس کرونا بوشهر ماه رمضان 1401 ماه مبارك رمضان کرمانشاه گردشگری آمار کرونا روز طبیعت مسافران نوروزی خراسان رضوی بازگشایی مدارس خطبه های نماز جمعه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۸۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در شبانه ر وز گذشته این خبرهای درصدر خبرهای پربازدید خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی  بودند.

 

تامین زمین در ۳۰ شهر زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت آذربایجان غربی رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه جستجوی مغروق مفقودی نازلو چای در روز ششم هم ناکام ماند تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی  تلاش ۳ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم ارتفاعات حاج ابراهیم پیرانشهر

دیگر خبرها

  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد/ ممنوعیت حج برای مبتلایان به این بیماری‌ها
  • ممنوعیت حج برای مبتلایان به برخی بیماری‌ها؛ زائران حج چه واکسن‌هایی باید بزنند؟
  • ممنوعیت حج برای مبتلایان به برخی بیماری‌ها / زائران حج چه واکسن‌هایی باید بزنند؟
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • شکست ناپذیری نویدکیا در دربی کرمان دو رقمی شد
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون