Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@15:30:30 GMT

بوکس ایران در سال ۱۴۰۰ سیر نزولی داشت

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۸۳۲۹

بوکس ایران در سال ۱۴۰۰ سیر نزولی داشت

ملی‌پوش اسبق بوکس با بیان اینکه دستاورد بوکس ایران در سال ۱۴۰۰ منفی بود، گفت: مسئولان فدراسیون اقدامی برای اصلاح امور انجام نمی‌دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان روزبهانی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با تحلیل وضعیت رشته بوکس در سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: شرایط بوکس در سال گذشته اسف‌بار بود و مسئولان فدراسیون بنده را اجبار کردند از تیم ملی بوکس خداحافظی کنم، به همین دلیل مسابقات جهانی را از دست دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه بنده با اسناد تخلفات فدراسیون بوکس را رو کردم و کسی رسیدگی نکرد، اضافه کرد: برخی مسئولان فدراسیون برای برگزاری انتخابات و مجمع سکه می‌دادند و اقداماتی انجام دادند تا من در تیم ملی نباشم.   ملی‌پوش اسبق بوکس تصریح کرد: متأسفانه شخصی پیگیر نیست که چه اتفاقاتی در فدراسیون بوکس رخ می‌دهد و حق بسیاری از نوجوانان و جوانان مملت را به‌راحتی پایمال می‌کنند، به طوری علیرضا استکی پسر خود را روانه مسابقات می‌کند و حق سایر جوانان را به راحتی می‌خورند.   روزبهانی درباره نحوه دعوتش به اردوی تیم ملی نیز اینچنین توضیح داد: به شیوه بسیار نامناسب و جداگانه به تیم ملی دعوت شدم و از من خواستند تا با افراد حاضر انتخابی برگزار کنم که نپذیرفتم، چراکه در شأن خودم نمی‌دانستم با آن افرادی مبارزه کنم.   کسی از فدراسیون پیگیری خداحافظی من از تیم ملی نشد! وی در پاسخ به این سوال که آیا کسی از فدراسیون پیگیری چرایی خداحافظی شما از تیم ملی شد؟ عنوان کرد: به هیچ عنوان. حتی تماس نگرفتند و دلیل خداحافظی‌ام را نپرسیدند، به دلیل این بی‌توجهی‌ها بی‌خیال ورزش بوکس شدم.   ملی‌پوش اسبق بوکس متذکر شد: با شرایطی که می‌بینم قرار نیست اتفاق خاصی برای بوکس کشور بیفتد و سال‌هاست فریاد می‌زنم مافیاست و باید مسئولان هزینه کنند، مسئولان با حضور در مسابقات جهانی ۱۰ هزار دلار هزینه کردند و مدال خریدند، به این امید که احسان روزبهانی حذف شود و همشهری آقایان مدال دریافت کند.   روزبهانی تأکید کرد: این مسائل وجود دارد و کسی پیگری آن نیست. صحبت زیادی برای گفتن دارم؛ وزارت ورزش و جوانان باید به این مسائل ورود کند، شما هیچ کجای دئنیا پیدا نمی‌کنید که مربی بدنساز با ارتباط به‌عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شود!   وی خاطرنشان کرد: استکی باندی را اطراف خود درست کرده تا کسی قدرت نفوذ به فدراسیون را پیدا نکند و این معضل بوکس کشورمان محسوب می‌شود، امیدوارم مسئولان برای اصلاح این وضعیت اقدام عاجلی داشدته باشند.   ملی‌پوش اسبق بوکس در پاسخ به این سوال که دستاورد فدراسیون بوکس را در سال ۱۴۰۰ مثبت می‌دانید یا منفی؟ یادآور شد: قطعاً منفی. چراکه اقدامی برای اصلاح امور فدراسیون انجام نمی‌شود.   روزبهانی درباره استعدادیابی فدراسیون بوکس و نقاط قوت و ضعف آن هم گفت: استعدادیابی این نیست که پسر استکی بدون انتخابی تیم ملی روانه مسابقات جهانی شده و در همان بازی نخست کتک بخورد. استعدادیابی یعنی اینکه نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به رشته بوکس بدن لابی و مافیا به تیم ملی دعوت شوند و به حق‌شان برسند.   انتهای پیام/*

منبع: دانا

کلیدواژه: ملی پوش اسبق بوکس فدراسیون بوکس سال ۱۴۰۰ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۸۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، نخستین دوره مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور انتخابی تیم ملی با حضور ۲۳۰ ورزشکار، ۳۰ مربی و سرپرست و ۳۰ داور رسمی ستاره دار به میزبانی شهرستان ملایر در حال برگزاری است.

عرشیا جنگی زهی در وزن ۴۸ کیلوگرم، پارسا خوبانی در وزن ۶۰ کیلوگرم و امیرعلی فتاحیان در وزن ۸۰ کیلوگرم بوکسور‌های کیش در این رقابت‌ها به مصاف حریفان می‌روند.

این مسابقات به یاد زنده یاد محمدامین روستایی نایب قهرمان مسابقات بوکس کشور و عضو تیم ملی بوکس تا دهم اردیبهشت ادامه دارد.

محمد اسماعیلی به عنوان مربی و سرپرست تیم بوکس نوجوانان کیش را همراهی می‌کند.

دیگر خبرها

  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • تداوم نزولی قیمت طلا و سکه
  • روز حساس برای سکه‌ بازان؛ شرط مهم برای کاهش قیمت سکه
  • قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت؛ تداوم نزولی قیمت طلا و سکه
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • تقدیر مسئولان استان خوزستان از مرد سال ورزش ایران / فیلم
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲