Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@21:03:45 GMT

افزایش ۳۶ درصدی نرخ کرایه تاکسی در کرمانشاه از فردا

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۸۴۵۰

افزایش ۳۶ درصدی نرخ کرایه تاکسی در کرمانشاه از فردا

غلامرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فردا ۱۷ فروردین‌ماه نرخ جدید افزایش قیمت حوزه حمل و نقل اعلام می‌شود که به صورت میانگین با افزایش ۳۶ درصدی همراه است.

وی با اشاره به افزایش غیرقانونی نرخ کرایه توسط برخی از رانندگان تاکسی، افزود: همشهریانی که نسبت به تخلف رانندگان تاکسی در مورد دریافت کرایه بیشتر از نرخ مصوب و عدم رعایت نظافت ظاهری و داخلی خودروی تاکسی اعتراض دارند می‌توانند مراتب اعتراض خود را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۵۱۸ و سامانه تلفنی ۱۳۳ کد چهار رقمی مخصوص تاکسی متخلف را گزارش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه تصریح کرد: از رانندگان تاکسی درخواست می‌شود با دریافت کرایه بر اساس نرخ مصوب تاکسیرانی و حفظ نظافت خودروی خود استقبال همشهریان را در استفاده از تاکسی افزایش دهند.

شهبازی بیان کرد: اختصاص اتوبوس‌های خط ویژه در مسیر خیابان مدرس فعلاً به دلیل موضوع پیاده‌راه خیابان مدرس و مشکلاتی که با اصناف وجود داشته از دستور کار خارج شده است اما در سال آینده با دریافت بودجه تلاش می‌شود تا اتوبوس‌های جدید خریداری شده به کارت خوان مجهز شوند.

وی با اشاره به تعویض تاکسی‌های فرسوده کرمانشاه، گفت: طرح نقدی تعویض تاکسی برقرار است و دارندگان خودروی تاکسی مدل سال ۱۳۸۳ به قبل می‌توانند با مراجعه به مراکز اسقاطی به شکل نقدی نسبت به تعویض خودروی خود اقدام کنند.

شهبازی خاطرنشان کرد: جلساتی با سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه برگزار شده و قرار است اصلاحیه مسیر اتوبوس‌های درون‌شهری در دستور کار قرار گیرد و همچنین نسبت به ایستگاه‌های اتوبوس که سایه‌بان‌های فرسوده دارند و یا به سرقت رفته‌اند رسیدگی و با سایه‌بان‌های جدید جایگزین شوند.

کد خبر 5460015

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه کرایه تاکسی حمل و نقل عمومی تاکسی ویروس کرونا بوشهر ماه رمضان 1401 کرمانشاه ماه مبارك رمضان گردشگری آمار کرونا روز طبیعت مسافران نوروزی خراسان رضوی بازگشایی مدارس خطبه های نماز جمعه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۸۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به جو استان

علی محمد زورآوند مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به سامانه ناپایداری که از فردا (دوشنبه) وارد جو استان می‌شود، گفت : این موج ناپایدار تا روز جمعه (۱۴ اردیبهشت) جو استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث بارندگی، وزش باد، رعد و برق و احتمالا رگبار تگرگ خواهد شد.

وی با بیان اینکه این موج ناپایدار طی فردا و پس‌فردا بارش چندان زیادی برای استان به همراه ندارد، پیک بارش‌ها را مربوط به بعدازظهر سه‌شنبه تا روز جمعه دانست که در نوار مرزی استان و منطقه اورامانات نمود بیشتری دارد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: چنانچه این سامانه بارشی تضعیف نشود، بارش‌های بسیار خوبی برای استان و همچنین شهر کرمانشاه به همراه خواهد داشت.

زورآوند درباره احتمال آبگرفتگی معابر، رواناب، سیلاب محلی و بالا آمدن آب رودخانه‌ها به دلیل بارش‌های حاصل از این موج هشدار داد.

وی خاطرنشان کرد: این سامانه به تدریج از روز سه‌شنبه (یازدهم اردیبهشت) باعث کاهش دمای هوای روزانه می‌شود که این کاهش محسوس و حدود هشت درجه سانتی‌گراد است، اما باعث بروز مشکل و یا خسارتی نخواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از صدور هشدار هواشناسی حداقل در سطح نارنجی برای این سامانه بارشی خبر داد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بررسی قرارداد خرید ۴۰ هزار دستگاه اتوبوس، ون و تاکسی از چین 
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد ۵۰ درصد افزایش یافت
  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه
  • ورود سامانه بارشی به جو استان
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست