Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سومین روز ماه مبارک رمضان، ساعتی پیش دو طلبه حاضر در آستان قدس رضوی با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفتند و یکی از این طلاب جهادی به شهادت رسید.

به گزارش ایمنا، ظهر امروز _سه شنبه شانزدهم فروردین ماه_ فردی با سلاح سرد به چند طلبه در حرم مطهر رضوی حمله‌ور شد که طبق اعلام قائم مقام مرکز رسیدگی به امروز مساجد خراسان رضوی، حجت‌الاسلام اصلانی از فعالان حاشیه شهر مشهد در این حمله به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی آستان قدس رضوی در اطلاعیه با محکومیت این تعرض به ساحت مقدس حضرت رضا علیه السلام و روحانیت معزز، اعلام کرد: این موضوع را تا حصول نتیجه و شناسایی عوامل پیگیری خواهد کرد؛ متن اطلاعیه آستان قدس رضوی به شرح زیر است:

«همزمان با سومین روز ماه مبارک رمضان، ساعتی پیش دو طلبه حاضر در صحن پیامبر اعظم (ص) با فردی که هویت آن در دست بررسی است با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفتند.

با هوشیاری زائران و تلاش عوامل انتظامات و یگان حفاظت حرم مطهر ضارب بلافاصله بازداشت و تحویل مقامات انتظامی شد و مصدومان به سرعت به بیمارستان منتقل شدند.

آستان قدس رضوی ضمن محکومیت این تعرض به ساحت مقدس حضرت رضا علیه السلام و روحانیت معزز، موضوع را تا حصول نتیجه و شناسایی عوامل پیگیری خواهد کرد و گزارش آن را متعاقباً به اطلاع مردم عزیز خواهد رساند».

کد خبر 566254

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حمله به طلاب شهادت طلبه جهادی مشهد حرم امام رضا حمله به زائران امام رضا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۹۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در این یادواره گفت : امام صادق (ع) به عنوان پیشوای راستگویان در جهان بین اهل معرفت شناخته شده است و جوانان باید بکوشند که با صداقت، راستی  ودرستی، امانتداری  و عدالت خواهی پیرو این امام باشند و پیرو واقعی بمانند

آیت الله سید احمد حسینی خراسانی خطاب به کسانی که در خصوص انقلاب اشتباه محاسبه می‌کنند گفت :  انقلابی بمانید و انقلابی بیندیشید و از قطار انقلاب پیاده نشوید و از آن فاصله نگیرید که پشیمان خواهید شد و این پشیمانی دیگر برایتان سودی نخواهد داشت

این یادواره به همکاری سپاه ناحیه مقاومت بسیج ، اداره آموزش و پرورش،حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) و شورای اسلامی و شهرداری شهر خرو و با حضور مردم و خانواده معظم شهدا در مسجد موسی بن جعفر (ع) خرو برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • مشهدالرضا؛ سوگوار و عزادار شهادت صادق آل عبا (ع)
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • مشهدالرضا؛ سوگوار و عزادار شهادت صادق آل عبا (ع)‌
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون در مشهدالرضا
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد الرضا
  • حال و هوای حرم مطهر رضوی در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • مشهد الرضا سوگوار و عزادار سالروز شهادت صادق آل عبا (ع)
  • ابری آسمان و گریه بی‌امان، مشهدالرضا در سوگ صادق آل محمد (ص)
  • حرم امام رضا (ع) در سوگ‌ شهادت امام صادق (ع) سیاهپوش شد