Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد دهشیری ظهر سه شنبه در نشست شورای سلامت شهرستان تفت بیماریابی اوتیسم را مشکل کشوری دانست و افزود: برخی خانواده ها به دلیل عدم آگاهی یا ترس از درمان این بیماری یا هر دلیل دیگری تمایلی به اعلام بیماری اوتیسم ندارند و این سبب آسیب به خود بیمار می شود که نیاز است روند بیماریابی تغییر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از فعالیت دستگاه های شهرستان در تعطیلات نوروز تشکر کرد و گفت: تا قبل از روز ۱۲ فروردین، ۴۹۵ هزار خودرو وارد شهرستان تفت شدند و در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین با حجم انبوهی از گردشگران مواجه بودیم.

سرپرست فرمانداری تفت بر تشدید نظارت های بهداشتی در ماه مبارک رمضان تأکید کرد و ادامه داد: جامعه مذهبی و متدین همواره در رعایت شیوه نامه های بهداشتی پیشگام بودند ولی نیاز است اداره تبلیغات اسلامی مسائل مربوطه را به اطلاع متولیان مساجد برساند.

وی اضافه کرد: برای شب های قدر و عید سعید فطر به شکل ویژه ای باید بر روی رعایت شیوه نامه های بهداشتی دقت شود و برگزاری هر مراسمی باید با مجوز نیروی انتظامی و تأیید شبکه بهداشت و درمان شهرستان صورت گیرد.

دهشیری با اشاره به اینکه تفرجگاه دره گاهان تفت نعمت خدادادی است، گفت: عدم ساماندهی این تفرجگاه می تواند آن را به تهدیدی برای سلامت، امنیت و فرهنگ جامعه تبدیل کند و نیازمند برنامه ریزی است.

وی با بیان اقدامات شهرداری تفت در انعقاد تفاهم نامه با منابع طبیعی شهرستان جهت مدیریت تفرجگاه دره گاهان، از شهردار تفت خواست تا پایان فروردین ماه این موضوع را تعیین تکلیف کند.

رییس شبکه بهداشت و درمان تفت هم در این نشست گفت: توزیع افطاری در مساجد صرفاً در قالب بسته بندی باید انجام شود به گونه ای که سبب ازدحام جمعیت نشود.

سید محمود واعظ پور ادامه داد: از توزیع غذا و انداختن سفره داخل مسجد اجتناب شود و غذا صرفاً به صورت بیرون بر ارائه شود.

وی همچنین بر بازدید مشترک بهداشت و درمان و اداره صمت از مراکز طبخ آش، حلیم و زولبیا جهت رعایت نکات بهداشتی تأکید کرد.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری تفت در ۲۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها یزد ماه رمضان اوتيسم تفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد ماه رمضان اوتيسم یزد ماه رمضان اوتيسم تفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۹۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان به ریاست مرادیان معاونت عمرانی فرمانداری و با حضور محسن الحسینی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی، ابوئی رئیس اتاق اصناف، طاهری کارشناس اداره صمت و زارع رئیس اتحادیه صنف نانوایی‌ها در محل سالن جلسات فرمانداری مهریز برگزار شد.


بررسی مشکلات توسط اتحادیه نانوایی‌ها اعم از پاسخ گویی میزان نان و تراکنش متعارف، افزایش تنوع قیمت نان محلی، چگونگی تسریع در رفع اختلال تشخیص سهمیه توسط سامانه (قطع و کسر)، نحوه ارائه تسهیلات به واحد‌های خبازی، اتصال خبازان به سامانه برای کنترل جزیی‌تر عملکرد و بررسی آخرین وضعیت فرآیند توزیع و میزان سرانه آرد در شهرستان از جمله مواردی بود که در این کارگروه مطرح و در این خصوص بحث و تبادل نظر شد.

دیگر خبرها

  • جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟
  • اردکان فرمانداری ویژه شد
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • آزمایش خون ممکن است ام‌اس زودرس را تشخیص دهد