Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:13:18 GMT

برج آزادی نیازمند یک مدیریت واحد است

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۹۳۴۴

برج آزادی نیازمند یک مدیریت واحد است

به گزارش خبرنگار مهر پرویز سروری در حاشیه پنجاه و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه میدان آزادی یکی از نمادهای هویت‌بخش کشور و تهران است، اظهار کرد: میدان آزادی برای تمام مسئولین موضوع مهمی است و بحث ساماندهی آن و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های برج آزادی یکی از اهداف جلسه شورا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بحث‌های خوبی در این زمینه انجام شد، خاطرنشان کرد: قرار بر این شد طرح مطالعاتی که پیش از این صورت گرفته توسط شهرداری تکمیل شود و هماهنگی با همه دستگاه‌ها صورت بگیرد و کار مشترکی در راستای استفاده بهینه از ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی برج آزادی با رعایت تمام نکات انجام شود.

وی همچنین تصریح کرد: تا شش ماه شهرداری مهلت دارد طرح مطالعاتی را به سرانجام برساند و پس از ارائه، طرح در کمیسیون‌ها بررسی و در شورای اسلامی شهر تهران به تصویب می‌رسد.

سروری با بیان اینکه ما به مدیریت واحد در برج آزادی نیاز داریم و هر دستگاه مسئولیت روشنی داشته باشد، گفت: این طرح کمک می‌کند که یک بهره‌برداری مناسب در میدان آزادی صورت بگیرد.

کد خبر 5460123

منبع: مهر

کلیدواژه: پرویز سروری برج آزادی مدیریت شهری شهرداری تهران شورای شهر تهران ماه مبارك رمضان ماه رمضان 1401 پلیس راهور ترافیک هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بازگشایی مدارس شهر تهران روز طبیعت علیرضا زاکانی سفرهای نوروزی نوروز 1401 نیروی انتظامی برج آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۹۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات طرح جدید برای انسداد مرزهای شرقی

به گزارش «تابناک» به نقل از  ایسنا، چندی پیش خبری در مورد اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی کشور منتشر و اعلام شد که بناست دربازه زمانی سه ساله دیوار بتنی چهار متری، سیم خاردار، فنس و جاده اصولی در مرزهای مشترک میان ایران و افغانستان ساخته شود. در همین راستا نیز جانشین فرمانده فراجا توضیحاتی بیشتر از اجرای این طرح را ارائه کرده است.

سردار قاسم رضایی در گفت‌وگو با ایسنا درباره اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی گفت: مسئولیت مرزهای کشور با فرماندهی انتظامی است و مرزبانی وظیفه کنترل و مدیریت مرزها را دارد. در بعضی از مرزها مانند مرزهای شمال غربی و مرزهای شرقی، تهدیداتی از آن سوی مرزها وجود دارد که ما با آن مقابله می‌کنیم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: به عنوان مثال حمل و نقل مواد مخدر یا تردد اشرار و حتی نفوذ تروریست ها ممکن است از این مرزها صورت بگیرد. در همین راستا و بنابر درخواست پلیس، مقرر شد انسدادهای فیزیکی در این مرزها ایجاد شود تا کنترل و مدیریت آنها بهتر صورت گیرد.

رضایی اظهارکرد: بنابراین با مدیریت فراجا و استفاده از نظرات کارشناسی مرزبانی و بودجه‌ای که دولت تامین کرده است، مقرر شد از امکانات مهندسی رزمی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ساخت این دیوارها نیز استفاده شود. در صورت نیاز با سپاه پاسداران نیز هماهنگی‌هایی صورت خواهد گرفت و از ظرفیت آنان نیز استفاده خواهیم کرد. در واقع این طرح، طرح پلیس است که ارتش به خاطر داشتن دانش فنی مناسب اجرای آن را بر عهده گرفته است. در مجموع فراجا مسئول تامین امنیت مرزهای کشور است.

وی با بیان اینکه همه منطقه دیوارکشی نخواهد شد؛ افزود: تنها در نقاطی که آسیب پذیری وجود دارد این انسداد فیزیکی ایجاد می‌شود. علاوه بر آن مرزبانان و مرزنشینان غیور ما نیز در تامین امنیت مشارکت دارند. خوشبختانه تجهیزات خوبی نیز برای رصد و پایش مرزها در اختیار فراجا قرار دارد و البته این تجهیزات بیشتر هم خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۵۰ درصد چاه‌های آب سمنان نیازمند مرمت و بازسازی است
  • دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده استان فارس در حوزه اسناد و املاک شد
  • وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم+ فیلم
  • جزئیات طرح جدید برای انسداد مرز‌های شرقی
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور
  • جزئیات طرح جدید برای انسداد مرزهای شرقی
  • نیازمند جهاد تعلیم و تربیت در حوزه های علمیه هستیم