Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در اطلاعیه باشگاه پرسپولیس آمده است: متاسفانه در روزهای گذشته شاهد رویکردهای متفاوت و تبعیض‌آمیز برخی از اعضای فدراسیون فوتبال و اظهارات آنها علیه پرسپولیس و اعضای آن هستیم. باید از مسوولان ارشد فدراسیون سوال کنیم که چرا برخی از اعضای فدراسیون اینگونه علیه پرسپولیس اظهارنظر می‌کنند؟ آقای علی خسروی، عضو کمیته داوران نسبت به تخلف برخی از مربیان سکوت اختیار کرده و هیچ اظهارنظری نمی‌کند اما خواهان برگزاری جلسه فوری برای اعضای تیم پرسپولیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ایشان در اظهارنظر جدیدی نسبت به اعتراض مدیریت باشگاه پرسپولیس به داوری‌ها مطالبی را بیان کرده که مایه تاسف است. چرا یک عضو فدراسیون باید با نیش و کنایه نسبت به باشگاه پرسپولیس سخن بگوید و در قبال دیگر تیم‌ها و ادعاهایشان سکوت کند؟

چرا آقای خسروی آن موقع که برخی مربیان به داوری اتهام می‌زدند رگ غیرت‌شان بیرون نزد و صحبت‌های شیرین پلیس راهور و جریمه کردن را مطرح نکردند؟ مگر اتهام زدن متفاوت است؟ باشگاه پرسپولیس فقط یک گلایه و انتقاد کرد که اینگونه برآشفته شدید. آقای خسروی که الان در مقام دفاع از داور دربی برآمده و با شیرین زبانی حرف می‌زند، چرا آن زمان که یکی از مربیان به دوستان و همکار ایشان، آقای سیدعلی، اتهامات سنگینی وارد کرد، سخن نگفت؟

بطور کلی چرا این همه هجمه از سوی برخی عوامل و اعضای کمیته‌های مختلف فدراسیون فوتبال به پرسپولیس وارد می‌شود. آیا نیازی هست سیاهه‌ای از این واکنش‌های تبعیض آمیز را لیست کرده و منتشر کنیم؟ آیا با این اظهارنظرها نباید به هوادار پرسپولیس حق داد که بگویند برای جلوگیری از ششمین قهرمانی متوالی شاهد آن هستیم که برخی‌ها عنان اختیار از کف داده و علنی علیه پرسپولیس اقدام و رفتار می‌کنند. آیا آنها حق ندارند بپرسند وقتی برخی مسوولان فدراسیون فوتبال در گفتار چنین هستند در کردار چگونه خواهند بود؟

چرا باید مدیر رسانه‌ای تیم ملی علیه پرسپولیس توییت بزند؟ به مدیر رسانه‌ای تیم ملی که وظایفش مشخص است چه ارتباطی دارد که در رابطه با باشگاه پرسپولیس صحبت کند؟ فدراسیون فوتبال مگر مدیر روابط عمومی ندارد؟ جز این است که می‌خواهید با استفاده از نام پرسپولیس خودتان را مطرح کنید؟

چرا اعضای بعضی از کمیته‌های فدراسیون نسبت به برخی اتفاقات در لیگ بی‌تفاوت هستند اما در مورد پرسپولیس نه تنها به سرعت واکنش نشان می‌دهند که گاهی حتی به ماجراها هم دامن می‌زنند؟ این رویکرد متفاوت چه دلیلی دارد؟ نمی‌دانیم سرپرست محترم فدراسیون از این مواضع و رفتارهای متتاقض خبر دارند یا نه‌، به هر حال امیدواریم و منتطر می‌مانیم که ایشان کاری کنند که شائبه‌ها در مورد اظهارات و علایق رنگی برخی از اعضای فدراسیون از بین برود.

بیشتر بخوانید: نقش فوتبال در برقراری دیپلماسی و کاهش تنش‌ها ضرر تیم‌های باشگاهی ایران از جام‌جهانی ۲۰۲۲ پیام ستاره پرسپولیس برای اسکوچیچ

253251

کد خبر 1618867

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس علیه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۹۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ کرسی آسیای مرکزی به نام والیبال ایران

در نشست شورای آسیای مرکزی اعضای کمیته‌ها و کمیسیون‌های منظقه آسیای مرکزی معرفی شدند و سهم والیبال ایران از ۱۰ کرسی به ۱۸ کرسی رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال؛ اسامی کاندیدهای ایرانی پیشنهادی برای کسب کرسی‌های بین المللی در منطقه آسیای مرکزی دی‌ماه 1402 از سوی وحید مرادی، سرپرست وقت فدراسیون والیبال به دبیرخانه کاوا ارسال شد.

مارسلو به تیم ملی والیبال ملحق شد

پس از آن سید میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال ایران هفته گذشته در ادامه جلسات بین‌المللی خود، جلسه‌ای آنلاین با محمد لطیف، رئیس منطقه آسیای مرکزی برگزار کرد و در این جلسه طرفین در خصوص افزایش تعاملات بین فدراسیون‌های عضو و همچنین بهره‌برداری بیشتر از دانش و تخصص والیبال ایران در راستای پیشرفت سطح والیبال منطقه آسیای مرکزی به عنوان پرجمعیت‌ترین، بزرگترین و فعال‌ترین منطقه فدراسیون جهانی به بحث و گفت‌وگو پرداختند و تقوی خواستار افزایش سهم کرسی‌های ایران در کمیسیون‌های کاوا و معرفی تعداد بیشتری از افراد برای تصاحب این جایگاه‌ها شد.

بر این اساس نشست شورای آسیای مرکزی با حضور روسای فدراسیون‌های عضو و اعضای هیئت رئیسه از جمله سید میلاد تقوی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال ایران و محمدرضا داورزنی نایب رئیس اول منطقه آسیای مرکزی برگزار و اسامی اعضای کمیسیون‌ها و کمیته‌های مختلف منطقه آسیای مرکزی اعلام شد و با تصویب تمامی اعضا سهم والیبال ایران از 10 کرسی به 18 کرسی افزایش یافت.

بر این اساس در کمیسیون مسابقات ورزشی مریم حسابی به عنوان رئیس کمیته و مسعود یزدان پناه و مرتضی افجه‌ای به عنوان اعضا انتخاب و معرفی شدند.

فرهاد شاهمیری به عنوان عضو کمیسیون داوری، مهدی اسلامی به عنوان عضو کمیسیون مالی، کتایون عرب‌زاده و محمد دیوسالار به عنوان اعضای اعضای کمیسیون استیناف منطقه آسیای مرکزی معرفی شدند.

همچنین جواد مهرگان، رئیس کمیسیون توسعه و آموزش و علی فتاحی به عنوان یکی از اعضای این کمیسیون و امیرحسین منظمی به عنوان رئیس کمیسیون فنی و مربیان شد و محمود افشاردوست و مصطفی کارخانه به عنوان اعضای این کمیسیون و زهرا نژادعلی، مریم حسابی و مرتضی افجه‌ای به عنوان اعضای کمیسیون بازاریابی و ارتباطات انتخاب و معرفی شدند.

در کمیسیون پزشکی نیز دکتر مهدی ابارشی به عنوان عضو این کمیته انتخاب شد و در کمیسیون والیبال ساحلی، چمن و برف، حسن بازدرهوا و امیرحسین صادقی از اعضای ایرانی انتخاب شده هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • تمرین پرسپولیس با حضور چهره ویژه سکوها
  • پیگیری حواشی پرسپولیس-سپاهان؛ وزیر ورزش خطاب به تاج: گزارش آسیب‌شناسی را ظرف یک هفته ارائه کنید
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به والیبال ایران رسید
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به نام والیبال ایران