Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@07:14:45 GMT

دستگیری ۱۴۵۰ مجرم متواری دارای حکم در خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۹۸۶۲

دستگیری ۱۴۵۰ مجرم متواری دارای حکم در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، صادق خلیلیان عصر امروز سه‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری خوزستان اظهار کرد: خوزستان از بُعد نقشی که در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به عنوان دروازه ورود تشیع به کشور داشته، دارای جایگاه ویژه‌ای است.

استاندار خوزستان افزود: خوزستان در حال حاضر نیز دومین استان از نظر تولید ناخالص ملی و تأمین‌کننده ۴۰ درصد از منابع بودجه عمومی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: شبکه دفع فاضلاب شهری، هدایت آب‌های سطحی، تأمین آب شرب و آشامیدنی به خصوص در حوزه غدیر که در ۶ ماه اخیر اقدامات بسیار خوبی انجام شده، حل مشکلات شرکت هفت تپه و قرار گرفتن این شرکت در مسیر درست تا رسیدن به سودآوری در سال آینده از حمله توجهات دولت انقلابی به خوزستان است.

خلیلیان ادامه داد: اجرای پروژه‌های مختلف در قالب مصوبات سفر و اختصاص ۳۶ هزار میلیارد تومان به خوزستان، ۲۰ هزار میلیارد تومان برای توسعه سرمایه‌گذاری و هشت هزار میلیارد تومان هم برای پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به منظور حمایت از تولید و ازدواج جوانان نیز از دیگر اقدامات دولت انقلابی برای خوزستان است.

وی با اشاره به هم‌افزایی خوب برای افزایش امنیت در خوزستان یادآور شد: مبارزه با قاچاق سلاح و جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز، مبارزه با اشرار، جمع‌آوری معتادان متجاهر، دستگیری یک هزار و ۴۵۰ نفر از سه هزار مجرم متواری دارای حکم از جمله اقدامات قضائی، انتظامی و امنیتی انجام شده در استان است.

استاندار خوزستان با اشاره به راه‌اندازی اردوگاه ماده ۱۳ برای جمع‌آوری معتادان متجاهر بیان کرد: حدود سه هزار نفر معتاد متجاهر در استان وجود دارد که با فعال شدن این اردوگاه آنها به محل اردوگاه منتقل می‌شوند.

کد خبر 5460188

منبع: مهر

کلیدواژه: صادق خلیلیان استاندار خوزستان دادگستری خوزستان نیروی انتظامی خوزستان بوشهر ویروس کرونا ماه رمضان 1401 کرمانشاه ماه مبارك رمضان آمار کرونا گردشگری روز طبیعت مسافران نوروزی بازگشایی مدارس خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه مشهد سفرهای نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۹۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند

سرهنگ حسین بساطی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، طی ۲۴ ساعت گذشته با استفاده حداکثری از ظرفیت یگان‌های تابعه در سطح شهرستان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی در ادامه گفت: در این راستا مأموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی و میدانی گسترده ۲۷ سارق و متهم متواری را شناسایی و در چند عملیات کاملاً هماهنگ و ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: کشف یک دستگاه موتور سیکلت و ۱۱ دستگاه خودرو مسروقه نیز از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

این مقام انتظامی با اشاره به تحویل متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خاطر نشان کرد: مأموران پلیس شبانه روز در حال خدمت رسانی به شهروندان بوده و به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد عده‌ای سود جو به اهداف شوم خود برسند.

کد خبر 6090065

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • ما مجرم زاده می‌شویم
  • دستگیری ۶۰۰ دانشجو در دستکم ۱۵ دانشگاه آمریکا در بیش از یک هفته
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال