Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:30:55 GMT

۴۵ درصد مدیران دستگاه های اجرایی استان تهران تغییر کردند

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۹۹۱۱

۴۵ درصد مدیران دستگاه های اجرایی استان تهران تغییر کردند

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن منصوری عصر سه شنبه در اولین جلسه شورای اداری استان تهران در سال جدید گفت: پایتخت را باید با کار جهادی و شبانه روزی مدیریت کرد و مشکلات امنیتی، اقتصادی و همچنین همچنین مسائل اجتماعی و زیست محیطی جز با کار شبانه روزی مدیران دستگاه های اجرایی مرتفع نخواهد شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته سال بسیار سخت و پیچیده ای بود، افزود: کشور از یک سو با بیماری کرونا مواجه بود و از سوی دیگر با مشکلات اقتصادی مواجه بودیم که با همدلی و همراهی مقام معظم رهبری، دولت و مردم این سال به خوبی طی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران ادامه داد: سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به سال اشتغال و دانش بنیان نامگذاری شده و این فرمان که از سوی رهبری تعیین شده یک واجب شرعی است و همه مدیران باید در این زمینه نقش آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه حدود ۶۰ درصد شرکت های دانش بنیان در استان تهران فعالیت دارند، گفت: بخشی از دستگاه ها از جمله جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و همچنین آب و فاضلاب باید بسیار نقش آفرینی داشته باشند و در این مسیر باید کمر همت را ببندند.

منصوری تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران استان تهران باید با مدیریت صحیح و نظارت و دقت کافی طرح های خود را دنبال کنند و همچنین باید طرح های نیمه تمام در بخش های مختلف به سرانجام برسد.

وی بر اشراف مدیران در قانون بودجه تاکید کرد و گفت: مدیران باید با دانش و تجربه خود از استان تهران دفاع کنند و بودجه لازم را جذب کنند.

استاندار تهران در بخش دیگری از سخنان خود افزود: برخی مسایل بدلیل عدم پیگیری مدیران در سال های اخیر به سرانجام نرسیده که مدیران باید با برگزاری شوراهای تخصصی، بازدیدهای میدانی و پیگیری های لازم کارهای حوزه خود را به سرانجام برسانند.

وی بر اعتماد سازی و برون سپاری کارها تاکید کرد و گفت: فرمانداران نماینده دولت در شهرستان ها هستند و هر گونه انتصاب باید با هماهنگی فرمانداران انجام شود و همچنین از مدیران خوشنام و بومی استفاده شود.

منصوری یادآور شد: در بازدیدهای متعدد از شهرستان ها موضوع عدم استقرار برخی ادارات کل در شهرستان ها مطالبه جدی مردم است که باید این اقدام انجام شود.

وی بر صرفه جویی در مصرف برق و آب در ادارات استان تهران تاکید کرد و گفت: در این زمینه مدیران و کارمندان دولت باید پیشگام باشند.

استاندار تهران همچنین بر انجام مسئولیت های اجتماعی بنگاه های خصوصی تاکید کرد.

برچسب‌ها شهر تهران شرکت دانش بنیان محسن منصوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران شرکت دانش بنیان محسن منصوری شهر تهران شرکت دانش بنیان محسن منصوری استان تهران دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۹۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: شورای اسلامی را باید بازوان مشورتی برای مدیران و تسهیل گری قوی در همه زمینه‌ها در کشور دانست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، بهمن میری، امروز _پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت_ در همایش روز شوراها اظهار کرد: شورای اسلامی را باید بازوان مشورتی برای مدیران و تسهیل گری قوی در همه زمینه‌ها در کشور دانست، شاید نام شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در گذشته کمتر شنیده می‌شد؛ اما در دوره ششم با انسجام مثال زدنی، ارتباطی تعاملی و سازنده با مسئولان استانی گامی مؤثر در جهت احیای شورای استان برداشته شد.

وی افزود: در این دوره شورای اسلامی استان، بیش از ۲۰۰ جلسه رسمی با مسئولان استانی و کشوری برگزار شد سه هزار نامه به مسئولان و دستگاه‌های اجرایی زده شد و هزار و ۵۰۰ مصوبه اجرایی اتخاذ شد. همچنین ۱۴ دوره آموزشی در سطوح مختلف شورایی برگزاری شد و تفاهم نامه‌هایی با دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در استان ایجاد شد.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به دستاوردهای این شورا عنوان کرد: بیش از ده طرح در شورای استان چهارمحال‌وبختیاری تدوین، تصویب و به شورای عالی کشور ارسال شد، حال باید با افتخار بگوییم این طرح‌ها در انتظار برای تبدیل به قانون در مجلس شورای اسلامی است.

کد خبر 750160

دیگر خبرها

  • شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور
  • سهمیه ۲۰ هزار نفری آموزش‌وپرورش در استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد
  • گشت ارشاد مدیران بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • پیوستن اداره‌های دولتی پایتخت به پویش کاهش مصرف آب
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت و بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • منچستریونایتد با دو مدیرش قطع همکاری کرد
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • سکونت ۵۰ درصد از اتباع کشور در استان تهران
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود