Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز، سردار «عباسعلی محمدیان»، فرمانده نیروی انتظامی البرز، ضمن عرض تبریک سال نو به فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و هیات همراه، استان البرز را غنی و متنوع از لحاظ منابع طبیعی دانست و حفاظت از این منابع طبیعی و مواهب خدادادی را بسیار مهم و خطیر دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر تعامل هرچه بیشتر مجموعه انتظامی البرز و اداره کل منابع طبیعی با محوریت حفظ عرصه های منابع طبیعی و جلوگیری از تخریب منابع طبیعی تاکید کرد.

وی در ادامه، مشارکت همه جانبه دستگاه ها و ادارات استانی با پدیده زمین خواری را خواستار شد و افزود: تعامل بسیار مناسبی در زمینه مقابله با زمین خواری بین مجموعه نیروی انتظامی و دستگاه قضا در استان البرز حاکم است که این هماهنگی می تواند به سایر بخش ها نیز تسری یابد.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز به تلاش های شبانه روزی یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری البرز اشاره و خاطرنشان کرد: سلامت کاری، سرعت عمل بالا و تجربه بالای خدمتی ازجمله امتیازات سربازان خط مقدم حفاظت از منابع طبیعی البرز برای موفقیت در این زمینه است.

سرهنگ «رضا اکبری»، فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی وآبخیزداری کشور، نیز درسخنانی از همکاری مجموعه ی انتظامی البرز بخصوص در راس آن،سردار محمدیان  با مجموعه منابع طبیعی استان و یگان حفاظت این اداره کل قدردانی کرد.

مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان البرز نیز ضمن ارائه گزارش اقدامات یگان حفاظت اداره کل در ایام نوروز و مقایسه این عملکرد با سال گذشته، کمبود نیروی انسانی در بخش حفاظت از عرصه های منابع طبیعی را مهمترین مشکل در این حوزه عنوان کرد و از همکاری و همیاری نیروی انتظامی استان در حفاظت از عرصه های منابع طبیعی تشکر و قدردانی نمود و خواستار استمرار هرچه بیشتر این همکاری ها در سال جدید شد.

گفتنی است، سرهنگ رضا اکبری فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور بهمراه مدیرکل و فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری البرز، با سردار محمدیان فرمانده نیروی انتظامی استان در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی  استان البرز دیدار و گفت وگو کرد.

برچسب‌ها مراتع منابع طبیعی و آبخیزداری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یگان حفاظت سازمان جنگل ها مراتع و آبخیزداری قاچاق استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مراتع منابع طبیعی و آبخیزداری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مراتع منابع طبیعی و آبخیزداری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یگان حفاظت سازمان جنگل ها مراتع و آبخیزداری قاچاق استان البرز منابع طبیعی و آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی فرمانده یگان حفاظت یگان حفاظت سازمان کل منابع طبیعی نیروی انتظامی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۰۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار ۱۷ میلیون متر مکعب رواناب در سازه های آبخیزداری خراسان جنوبی

علیرضا نصرآبادی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بعد از باران‌هایی که در اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی باریدن گرفت و در برخی مناطق منجر به سیلاب شد، یکی از سوالات دغدغه مندان حوزه منابع طبیعی بحث مهار رواناب‌ها بوده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی بیان کرد: طبق آخرین آمار و بررسی‌ها با توجه به سیلاب در اردیبهشت ماه تا به امروز ۱۷ میلیون متر مکعب رواناب در سازه‌های آبخیز داری خراسان جنوبی مهار شده است.

نصرآبادی ادامه داد: از این میزان یک میلیون متر مکعب آب در سازه‌های آبخیزداری شهرستان بیرجند ذخیره شده است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع در سال آبی جاری که از مهرماه ۱۴۰۲ شروع شده است تاکنون حدود ۲۵ میلیون مترمکعب آب در سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی مهار شده است، گفت: بی شک این باران‌ها برای خراسان جنوبی برکت و رحمت به همراه خواهد داشت.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی در پاسخ به این سوال که آیا سیلاب به سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی خسارت وارد کرده است یا خیر اظهار کرد: این سیلاب به سازه‌ها آبخیزداری و مناطقی که برنامه‌های آبخیزداری اجرا می‌شود خسارت وارد نکرده است ولی به مناطق دیگر خسارت‌هایی را به وجود آورده است.

کد خبر 6090532

دیگر خبرها

  • فعالیت های حفظ و احیای منابع طبیعی درجنوب کرمان مردمی سازی می شود
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • ضرورت استفاده از هوش مصنوعی و پهپاد‌ها برای حفاظت از جنگل‌ها
  • مهار ۱۷ میلیون متر مکعب رواناب در سازه های آبخیزداری خراسان جنوبی
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • مهار ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های خراسان جنوبی
  • مهار 17 میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های خراسان جنوبی
  • بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت
  • دستگیری قاچاقچیان چوب در لفور سوادکوه
  • محصولات مرتعی نیشابور، سرمایه‌ای رو به نابودی