Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا مهاجری پس از برتری یک بر صفر نفت مسجد سلیمان مقابل ذوب آهن در نشست خبری اظهار داشت: به بازیکنانم خسته نباشید جانانه می‌گویم. امروز جزو معدود روزهایی بود که افتخار کردم که با این مجموعه کار کردم. امروز بچه ها مزد زحمات خود را گرفتند و چند بازیکن حتی نای راه رفتن هم در پایان مسابقه نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز بغضی بزرگی در گلوی نفت بود که ترکید، اما چیزی برای ما تمام نشده و با همین پشتیبانی و همدلی جلو می‌رویم.

وی گفت: بردن ذوب آهن در اصفهان کار بزرگ و سختی بود. آنها در مسابقه قبلی 4 پیروزی و یک تساوی کسب کرده بودند. من از نتیجه کسب شده خوشحالم و توانستیم از قعر جدول جدا شویم. با این برد اعتماد به نفس به دست آمده، اما نباید کاذب باشد. باید قدر این برد را بدانیم و تلاش کنیم که سهمیه نفت در لیگ برتر بماند. کار خیلی سخت اما شدنی است.

سرمربی نفت در مورد اینکه به نظر می‌رسید گل این تیم در شرایط آفساید بود، عنوان کرد: من سعی کردم در مورد داوری‌ها کمتر صحبت کنم و فرقی هم ندارد ببریم یا ببازیم، اما داوران ما با حداقل امکانات کار می‌کنند. شما ببینید داور اروپایی هم پنالتی را نمی‌گیرد، اما با VAR اشتباه خود را تصحیح می‌کند. ما این تجهیزات را نداریم و اگر باشد حق به حقدار می‌رسد. باید ببینیم چه چیزی داده ایم و چه چیزی گرفتیم. با این امکانات باید دست داوران را ببوسیم.

مهاجری در پایان گفت: با این برد سال برای ما خوب شد، اما چیزی تمام نشده است و با یک لغزش به عقب بازخواهیم گشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدرضا مهاجری مهاجری ذوب آهن نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۰۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال با برگزاری دو دیدار بسیار مهم بین تیم‌های پرسپولیس - سپاهان و تراکتور - استقلال تهران روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت پیگیری می‌شود. در حال حاضر، استقلال تهران با ۵۳، پرسپولیس با ۵۲، سپاهان با ۴۵ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم جدول قرار دارند و برای قهرمانی و همچنین کسب سهمیه آسیایی با یکدیگر رقابت دارند.

در سایر بازی‌های این هفته تیم‌های هوادار با صنعت نفت، مس رفسنجان با گل گهر، ذوب آهن با نساجی، استقلال خوزستان با ملوان و آلومینیوم با فولاد دیدار خواهند کرد.  

در نخستین بازی هفته بیست و پنجم هم سه شنبه ۱۱ اردیبهشت شمس آذر قزوین ۲ - یک مهمانش پیکان را شکست داد. پوریا سرآبادانی در دقیقه ۱۰ و حسین گودرزی در وقت‌های تلف شده نیمه دوم برای شمس آذر گلزنی کردند و تک گل پیکان را حامد پاکدل دقیقه ۸۹ به ثمر رساند.

در جدول استقلال با ۵۳، پرسپولیس با ۵۲، سپاهان با ۴۵ و تراکتور با ۴۰ امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند.  

دیگر خبرها

  • بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • رئال مادرید اجازه نداد آب خوش از گلوی بایرن مونیخ پایین برود
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • محمد مهاجری به مهدی نصیری: آخر شما را با شاهزاده چکار؟ /یک موی گندیده تاجزاده به همه هیکل شاهزاده کثیف شرف دارد /از این راه برگردید
  • آتش اعتراضات علیه اسرائیل دیگر خاموش‌شدنی نیست (فیلم)
  • دستور رییسی باز هم ناممکن از آب درآمد!/ ساخت هواپیما فعلا شدنی نیست/ تکلیف یک میلیون دلار پولی که صرف شد چه می‌شود؟ (فیلم)
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • جایزه بوکر عربی ۲۰۲۴ به اسیر فلسطینی رسید
  • اسیر فلسطینی صهیونیست‌ها برنده بوکر عربی ۲۰۲۴ شد