Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسین حسینی در جریان نیمه اول بازی آبی‌پوشان پایتخت مقابل پیکان چند واکنش قابل توجه داشت و این مساله باعث شد تا به شدت توسط هواداران استقلال تشویق شود.

به گزارش ایران اکونومیست، در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و پیکان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نزدیک به ۱۱ هزار نفر موفق شدند به استادیوم آزادی بیایند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند.

در ترکیب ذخیره تیم فوتبال استقلال نام افرادی چون روزبه چشمی، وریا غفوری، آرمان رمضانی، امیرعلی صادقی، ابوالفضل جلالی، محمد دانشگر، ارسلان مطهری، سبحان خاقانی و علیرضا رضایی دیده می‌شود.

تماشاگران از آغاز بازی با تشویق‌های خود، سعی در بالا بردن انگیزه بازیکنان استقلال داشتند تا این تیم  بتواند در سریع‌ترین حالت ممکن بتواند به گل برسد.

سید حسین حسینی در جریان بازی چند واکنش قابل توجه داشت و این مساله باعث شد تا به شدت توسط هواداران استقلال تشویق شود.

عملکرد داوری در این بازی به صورت ویژه‌ای زیر نظر حاضران ورزشگاه بود و هر تصمیم او واکنش تماشاگران را به همراه داشت.

مجتبی حسینی و فرهاد مجیدی در طول بازی کنار خط بودند تا تیم‌شان را با ذکر نکات مد نظر خود هدایت کنند.

سرمربی پیکان در جریان بازی اعتراض زیادی به داور مسابقه داشت و این اعتراض حتی به کادر فنی پیکان نیز کشیده شد و دقایقی از بازی با این مساله سپری شد.

در دقیقه ۲۲، هواداران استقلال یاد مرحوم پورحیدری را در ورزشگاه زنده نگه داشتند.

 در دقیقه ۳۴ بازی و در موقعیتی نزدیک به محوطه کادر فنی استقلال، ‌ خطا به نفع تیم پیکان اعلام شد. این مساله باعث شد تا بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بانان آبی‌ها واکنش نشان دهد و نسبت به تصمیم داور اعتراض کند. در ادامه با دخالت فرهاد مجیدی و بیژن طاهری، خشم غلامپور فروکش کرد.

در دقیقه ۴۱ بازی، رافائل سیلوا با خطای روی بازیکن تیم پیکان با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخرج شد. این مساله، واکنش و اعتراض شدید هواداران استقلال را به همراه داشت و حتی کادر فنی استقلال هم نسبت به این اتفاق و تصمیم داور متعجب بود. پس از اخراج سیلوا، روزبه چشمی خود را گرم کرد تا خلاء دفاعی استقلال را پس از این اخراج پوشش دهد و به میدان برود.

در دقایق تلف شده نیمه اول، رضا ایمانی با برخورد به بازیکن استقلال دچار مصدومیت شدیدی شد  و باعث شد تا کادر پزشکی پیکان به زمین بیاید و این بازی را مداوا کند. این بازیکن برای ادامه درمان خود با برانکارد از زمین خارج شد.

پس از پایان بازی در نیمه اول، هواداران استقلال بازهم به داوری اعتراض کردند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیم فوتبال استقلال تهران ، تیم فوتبال پیکان ، لیگ برتر فوتبال ایران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پیکان لیگ برتر فوتبال ایران هواداران استقلال باعث شد نیمه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۰۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش خطیر به برکناری از مدیرعاملی استقلال

 
مدیرعامل سابق استقلال نسبت به برکناری‌اش واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، علی خطیر مدیرعامل استقلال که شب گذشته از سوی هیات مدیره این باشگاه کنار گذاشته شد با ارسال یادداشتی به شرح زیر از هواداران استقلال خداحافظی کرد.

 «به نام تنها دادگر هستی هواداران عزیز استقلال ایران

با سلام

امروز، پس از ۱۰ ماه پرفشار که به عنوان نماینده شما عزیزان در ساختمان آبی فعالیت داشتم، خدا را شاکرم که با تلاش های شبانه روزی مجموعه استقلال و کادرفنی شایسته، بازیکنان متعصب و حمایت شما عزیزان، در نبردی بزرگ در آستانه کسب عنوان ارزشمند دیگری در ویترین پرافتخار باشگاه محبوب مان هستیم.

با تبریک و آرزوی موفقیت برای تیم مدیریتی جدید و مجموعه بزرگ هلدینگ خلیج فارس، از هم اکنون برای ۵ فینال باقیمانده، هم قسم می شویم تا به زودی هلهله و غریو شادی آبی های متعصب، همه جا طنین افکن شود.

از همه همکاران در صف و ستاد، از اهالی رسانه تشکر می کنم و از همه هواداران طلب حلالیت دارم که اگر قصوری در این مدت بوده، بر من ببخشایند.

با نهایت احترام و ارادت

علی خطیر 

هوادار دیروز، امروز و فردای استقلال عزیز

۱۳ اردیبهشت»

دیگر خبرها

  • واکنش معنادار نکونام به رفتن خطیر با یک پست اینستاگرامی + عکس
  • واکنش معنادار نکونام به رفتن خطیر با یک پشت اینستاگرامی + عکس
  • اعتراض دانشجویان مساله فلسطین و غزه را جهانی کرد
  • واکنش هواداران استقلال به تغییرات این تیم | حال و هوای متفاوت طرفداران آبی ها در کمپ ناصر حجازی | تصاویر
  • واکنش خطیر به برکناری از مدیرعاملی استقلال
  • واکنش تحقیرآمیز یک پیشکسوت به بازی تراکتور-استقلال
  • قائمشهر یک سلبریتی جدید دارد
  • واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر؛‌ همه خوشحال شدند!
  • پرحاشیه و بی‌کیفیت مثل پرسپولیس - سپاهان/ فقط اعتراض و فریاد!
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم