Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@22:45:46 GMT

سد سیازاخ دیواندره تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره برداری می رسد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۰۷۳۱

سد سیازاخ دیواندره تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن فتحی روز سه شنبه در جریان بازدید از سد سیازاخ دیواندره اظهار داشت: تأمین منابع پایدار آب از جمله اموری است که زمینه ساز توسعه پایدار می‌شود.

وی افزود: عملیات اجرایی پروژه سد سیازاخ دیواندره نیز از ۱۸ سال پیش شروع شده و تکمیل آن از جمله مهمترین دغدغه‌های مردم منطقه است.

فتحی خاطرنشان کرد: در جریان سفر وزیر نیرو ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل سد سیازاخ اختصاص یافت که امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۱ با همت پیمانکاران این پروژه تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای تصفیه خانه فاضلاب دیواندره نیز در سفر وزیر نیرو ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت که امروز ۱۲۰ میلیارد ریال آن برای ادامه و تکمیل پروژه در اختیار پیمانکار گذاشته شد و امیدواریم تا پایان سال جاری این پروژه نیز به اتمام برسد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان نیز اظهار داشت: هدف از بازدید سد سیازاخ اجرای مصوبات سفر وزیر نیرو برای تأمین اعتبار سد سیازاخ و شروع به کار پیمانکاران است و امیدواریم در زمان مقرر به بهره برداری برسد.

آرش آریانژاد افزود: امسال با برنامه ریزی انجام شده و بارش‌های مناسب و ذخیره سازی آب، مردم و کشاورزان شهرستان دیواندره در تأمین آب مشکلی نخواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تمام طرح‌های نیمه تمام حوزه آب تا سه سال به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 5460265

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان دیواندره نماینده سنندج دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی محسن فتحی سدسازی ویروس کرونا ماه رمضان 1401 بوشهر کرمانشاه ماه مبارك رمضان گردشگری آمار کرونا روز طبیعت مسافران نوروزی بازگشایی مدارس خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی مشهد سفرهای نوروزی سد سیازاخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۰۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است

رئیس شورای شهرستان بن گفت: بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود.

محمود بهارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با بیان این که بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود، اظهار کرد: اخذ مجوز ماده ۲۳ برای سالن ورزشی، ورودی و خروجی شهر یان‌چشمه جهت ایجاد میدان و بلوار ورودی و تخصیص اعتبار بهره‌برداری فاضلاب شهر بن بعد از گذشت قریب به ۳۵ سال از کلنگ‌زنی پروژه از مطالبات اولویت‌دار مردم این شهرستان است.

وی افزود: تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری سه‌راهی بارده به تومانک و احداث زیر گذر یا روگذر نیز از تقاضاهای دیگر مردم شهرستان است.

رئیس شورای شهرستان بن با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری جاده ترانزیتی بن به سد زاینده رود، اضافه کرد: ۲۰ میلیارد از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی به شهرستان تعلق گرفته شده است و تکمیل این جاده باید در اولویت قرار گیرد.

بهارلویی تاکید کرد: تدابیر لازم در خصوص آسفالت و زیرسازی معابر روستاهای حیدری، شیخ شبان، بارده، تومانک، لارک، آزادگان، پهنا، شهر وردنجان و شهر بن، همچنین احداث زیرگذر یا روگذر روستای لارک و ترمیم و روکش آسفالت جاده پهنا به آزادگان اتخاذ شود.

کد خبر 749185

دیگر خبرها

  • بهره برداری از سدهای کمندان و تاج امیر در سال جاری
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان