Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجتبی حسینی بعد از تساوی بدون گل مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: بازی با کیفیتی بود. مقابل یکی از آماده‌ترین و بهترین تیم‌های امسال ایران قرار گرفتیم و با توجه به حضور تماشاگران جو خوبی بر بازی حاکم شده بود. نیمه اول وقتی استقلال یازده نفره بود هم دو سه موقعیت گلزنی به دست آوردیم و بعد از اخراج بازیکن حریف تیم ما توانست نفس بکشد و خیلی موقعیت در نیمه دوم خلق کردیم اما از آنها استفاده نکردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی تیمی مثل استقلال 10 نفره می  شود هم ممکن است گلزنی کند و از اول فصل هم ما این مشکل فرصت سوزی را داریم. مقابل یکی از بهترین تیم‌های ایران یک فوتبال آبرومند ارایه کردیم.

سرمربی پیکان در مورد اعتراض های زیادش به داوری گفت: من فقط در 10-15 دقیقه اول بازی به داوری اعتراض کردم. اگر فیلم بازی را ببینید در آن دقایق خطاهایی که گرفت یا نگرفت درست نبود بعد از آن هم ترسیدم به داور اعتراض کنم چون ممکن بود  اخراجم کند و دیگر حرفی نزدم. داور هم داور جوان، سالم و خوبی است و امیدوارم این بازی تجربه خوبی برای او شده باشد.

حسینی در مورد اینکه حضور تماشاگران در ورزشگاه را چطور ارزیابی می‌کنید به خصوص اینکه اشیایی هم به سمت شما پرتاب شد، گفت: مزه فوتبال به همین است. تماشاگران شور و حال خوبی به فوتبال دادند و بعد از 2-3 سال حس خوبی در ورزشگاه گرفتیم. اگر چند چیز هم به سمت من پرتاب شد عیبی ندارد اما نشانه‌گیری‌شان خوب نبود.

وی در مورد اینکه پیکان بالاخره توانست از استقلال امتیاز بگیرد، عنوان کرد: این خاصیت یک تیم جوان است. ما تیمی جوان هستیم که می‌تواند پیشرفت کند. مشکل اصلی ما در نیم‌فصل رخ داد جایی که یکی دو بازیکن خوب‌مان را از دست دادیم. بازیکنی که چهار گل زد و سه پاس گل زده بود را به تیم رقیب‌مان دادیم و نتوانستیم بازیکنی هم جایگزین کنیم. این مسئله در مربیگیری خود من هم تأثیر می‌گذارد چون تیم ما اینقدر مهره ندارد بازیکنان خوبش را هم از دست بدهد.

سرمربی پیکان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی براینکه اخراج مدافع برزیلی تأثیری بر روی تیم شما داشت یا نه گفت: اخراج این بازیکن صددرصد تأثیرگذار بود چون دیگر استقلال نمی‌توانست از جلو تیم ما را پرس کند اما وقتی تیم خوب استقلال 11 نفره بود ما مقابل این تیم خوب بازی می‌کردیم اما به روش دیگری؛ و اخراج مدافع برزیلی به سود ما شد.

حسینی در مورد اینکه این  اخراج درست بود یا نه، گفت: من از صحنه خیلی دور بودم و بهتر است فیلم را ببینیم اما آنچه دیدم این بود که بازیکن ما از مدافع استقلال عبور کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پیکان لیگ برتر هفته بیست و چهارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۰۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، برنامه مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر در شرایطی اعلام شده که در صورت ادامه رقابت استقلال و پرسپولیس تا روز آخر شاید سازمان لیگ با چالش مواجه شود.

تیم فوتبال استقلال در هفته سی‌ام باید در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف پیکان برود و اگر این تیم تا روز پایانی قهرمان نشود قطعا هواداران استقلال دوست دارند در جشن قهرمانی تیمشان شرکت کنند. تجربه سال‌های اخیر هم نشان داده که بازی‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه پاس قوامین قطعا بدون تماشاگر است و باید دید آیا در این خصوص تصمیم جدیدی گرفته می‌شود یا اینکه استقلال بدون تماشاگرانش به میدان می‌رود.

نکته جالب‌تر اینجا است که مثل برخی بازی‌های سال‌های قبل امکان انتقال بازی به ورزشگاه آزادی به هیچ وجه وجود ندارد، زیرا پرسپولیس در همان روز و همان ساعت در ورزشگاه آزادی میزبان مس رفسنجان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده