Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@15:02:40 GMT

رستگاری نفتی مهاجری/ دو نیمه متناقض از ذوب آهن

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۰۸۱۷

رستگاری نفتی مهاجری/ دو نیمه متناقض از ذوب آهن

به گزارش خبرنگار مهر، دو تیم ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت نفت مسجد سلیمان با یک گل حریف خود را شکست داد.

ذوب آهن در دقایق آغازین مسابقه صاحب توپ و میدان بود و سعی کرد از توپ‌های بلند به دروازه محسن زاده نزدیک شود و یکی دو موقعیت نصفه و نیمه نیز در ۱۰ دقیقه ابتدایی ایجاد کرد که هیچکدام راه به جایی نبرد، اما حسین شنانی روی یک حرکت انفرادی از سمت راست موفق شد به دروازه محسن زاده نزدیک شود اما شوت او را دروازه بان نفت مسجد سلیمان به کرنر فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه ذوب آهن به حملات خود با قدرت بیشتری ادامه داد و روی یک ضربه ایستگاهی فاصله چندانی با گل نداشت، سانتر حسین شنانی با ضربه سر مدافعان نفت مسجد سلیمان جلوی پا قریشی افتاد اما ضربه محکم او را محسن زاده روانه کرنر کرد، اما این حرکت نیز از عطش آنها کم نکرد و ذوب آهن به حملات خود ادامه داد.

نیمه دوم روند بازی به طور کلی تغییر کرد و مسجد سلیمانی‌ها به طور کامل صاحب توپ و میدان بودند و موفق شدند موقعیت‌های جدی را روی دروازه میزبان ایجاد کردند.

تیم تحت هدایت مهاجری ابتدا در دقیقه ۵۵ روی یک موقعیت جدی با فرعباسی تک تک شد و کرنر ناشی از این حمله نیز با اختلاف بسیار کم از کنار دروزاه به بیرون رفت.

با وجود این دو حرکت تیم تارتار به خود نیامد و سرانجام مهدی هاشم نژاد در دقیقه ۶۳ با پاس روستایی در موقعیت تک به تک قرار گرفت و ضربه زمینی او در شرایط مشکوک به آفساید به گل تبدیل شد.

بعد از این گل بار دیگر سبزپوشان رو به توپ‌های بلند از میانه زمین آوردند و تارتار با اضافه کردن حسام پورهاشم و محمد امین درویشی سعی در تزریق انرژی جدید به تیم داشت که راه به جایی نبرد و نفتی‌ها نهایتاً با همان یک گل برنده میدان شدند.

کد خبر 5460260

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا ماه رمضان 1401 بوشهر کرمانشاه ماه مبارك رمضان گردشگری آمار کرونا روز طبیعت مسافران نوروزی بازگشایی مدارس خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی مشهد سفرهای نوروزی نفت مسجد سلیمان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۰۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال ملوان و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ و در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در وقت‌های اضافه با نتیجه دو بر یک به سود ملوان به پایان رسید.

ترکیب ملوان: افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پرهام موقعری، محمدرضا بردبار، مهران احمدی، محمد عمری (۸۰- رضا جعفری) و محمدرضا سلیمانی (۹۰- سعید باقرپسند)

ترکیب سایپا: نیما علی‌پور، رضا فرجی، محمدحسین خسروی (۸۲- مهدی خدایاری فرد)، سیدمحمد طاها طباطبایی (۸۲- پیمان میری)، رامین آقالو، احسان هادیان، محمود شفیعی، احسان جودکی، امیرحسین نعمتی و علیرضا ملکی

بازی متعادل آغاز شد و بازیکنان دو تیم میلی برای نزدیک شدن به دروازه‌ها را نداشتند و توپ بیشتر در میانه‌های زمین در گردش بود.

محمد عمری مهاجم ملوان در دقیقه ۲۴ صاحب موقعیت خوبی شد که مدافعان سایپا مانع از شوت زنی این بازیکن شدند و این فرصت برای میزبان از دست رفت.

این بازی در نیمه اول بدون ایجاد موقعیت خطرناکی و با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

بازیکنان ملوان نیمه دوم را بهتر آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی، خروج ضعیف علی‌پور از دروازه سایپا، توپ را مقابل پای قاضی پور قرار داد اما ضربه این بازیکن به بیرون رفت. در ادامه و در دقیقه ۶۶ قاضی در محوطه جریمه نقش بر زمین شد و به سود ملوان پنالتی اعلام شد که محمد عمری توانست پنالتی خود را تبدیل به گل کند تا اولین گل بازی و اولین گل خود با پیراهن ملوان را به ثمر برساند.

بازیکنان سایپا خیلی زود به بازی برگشتند و در دقیقه ۶۸، ارسال بافقی در محوطه جریمه با ضربه سر خسروی همراه شد و این بازیکن گل تساوی را برای سایپا به ثمر رساند.

در ادامه بازیکنان هر دو تیم به خصوص شاگردان مهدی تارتار در ملوان موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتند اما هیچکدام ثمره‌ای به همراه نداشت تا بازی در وقت‌های قانونی (۹۰ دقیقه) با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برسد تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در وقت اضافه نیمه اول، بازیکنان ملوان در دقیقه ۲+ ۹۰ فرصت مناسبی برای گلزنی داشتند که با بی دقتی از دست دادند. در وقت‌های اضافه نیمه دوم نیز موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها خلق شد و در دقیقه ۱۱۹ حسین صادقی روی پاس ابوذر صفرزاده گل دوم را برای ملوان به ثمر رساند تا این بازی با برتری دو بر یک شاگردان تارتار به پایان برسد و این تیم راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

کد خبر 6089360

دیگر خبرها

  • کابوس و رستگاری در یک شب؛ اشک‌ها، پنالتی‌ها و نجات تراکتور توسط پورحمیدی!
  • چادرملو اردکان در جمع هشت تیم پایانی جام حذفی
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد/ رستگاری در ضربات پنالتی
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله