Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی تارتار به شدت به داور اعتراض کرد.

مهدی تارتار پس از شکست یک بر صفر ذوب آهن مقابل نفت مسجد سلیمان در نشست خبری اظهار داشت:

بازی بسیار فیزیکی بود. تیم حریف برای حداقل امتیاز آمده بود و توانست با لطف کمک داور بازی به برد برسد. او روند ما را با اشتباه خودش تغییر داد. می‌توانستیم در نتیجه بدون گل کار خود را به پایان برسانیم و تیم حریف به این شکل روحیه نگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حداقل می توانستیم یک امتیاز بگیریم.

به گزارش طرفداری؛ وی ادامه داد:

اگر آن صحنه آفساید نبود از امروز مربیگری را کنار می‌گذارم، اما اگر بود کمک داور را کنار بگذارند. همه جا فساد است و وقتی به گذشته باز می‌گردیم شک و شبهه ایجاد می‌شود. باید محرومیت بگذارند و اگر منِ مربی هم خلاف کردم مادام العمر محروم کنند.

وی ادامه داد:

کمک داور با پرچمی که باید می‌زد و نزد، تمام زحمات 5 هفته گذشته ما را به باد داد. نمی‌دانم چرا او آن صحنه را آفساید نگرفت. اکرمی داور مسابقه خوب قضاوت کرد، هرچند می‌توانست با بازیکنان حریف برخورد محکمتری داشته باشد.

تارتار با اشاره به اینکه ما هم در روز خوب مان نبودیم و در حمله ضعیف کار کردیم، گفت:

در نهایت بازی باید مساوی می‌شد، اما نفت به 3 امتیاز رسید، سه امتیازی که از کمک داور دارند.

سرمربی ذوب آهن در مورد تعطیلی لیگ برتر و تاثیرات آن روی این تیم عنوان کرد:

قطعا تاثیر منفی می‌گذارد. تعطیلات قبل از سال هم به ما ضربه زد و این تعطیلی هم همینطور، اما چاره ای نیست و برنامه مسابقات به ین شکل است و سازمان لیگ هم به خاطر بازی‌های آسیایی چاره‌ای ندارد.

وی در پایان گفت:

هرچند کمک داور ما را در این مسابقه بازنده کرد، اما از هواداران مان عذرخواهی می‌کنیم. دوست داشتیم آنها را خوشحال کنیم و به تعطیلات برویم، اما نشد.

اخبار داغ 

همسر فوتبالیست مشهور ایرانی در دوبی ملکه شد + عکس کم کاری فدراسیون فوتبال؛ لیگ نخبگان بدون حضور ایرانی ها؟ توصیه رونی به منچستریونایتد: پوچتینو را استخدام کنید و بگذارید پوگبا جدا شود افشین پیروانی: هر زمانی که به ما هم امتیاز معیشتی دادند، صحبت می‌کنم! بارسلونا توانایی جذب صلاح را ندارد؛ هالند اولویت اول، لواندوفسکی گزینه جایگزین

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کمک داور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۰۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی

به گزارش ورزش سه، دو تیم ملوان و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران به مصاف یکدیگر خواهند رفت که در این بازی شاگردان تارتار برای شکست نارنجی پوشان انگیزه بسیار زیادی دارند.

ملوانی‌ها در شرایطی باید دیدار حذفی خود را برگزار کنند که این تیم نتوانسته در دو بازی اخیر خود برابر پرسپولیس و سپاهان نتیجه خوبی بگیرد و از فرصت مناسب پیش آمده برای صعود به رتبه چهارم جدول استفاده کند و این دیدار می‌تواند یک فرصت بسیار مناسب برای شاگردان مهدی تارتار جهت برگشت به روند پیروزی و صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی باشد.

ترکیب تیم مهدی تارتار برای این دیدار به شرح زیر است: افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پرهام موقعری، محمدرضا بردبار، مهران احمدی، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی

دیگر خبرها

  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • توصیه کاپلو و ساکی به میلان: تیاگو موتا را جانشین پیولی کنید
  • خوش و بش دنیله ده روسی و فابیو کاناوارو در بازی اودینزه - رم / عکس
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد