Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیر عطابخش پس از تساوی صفر بر صفر دیدار استقلال و پیکان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر اظهار داشت: کلی موقعیت برای پیکان از دست رفت و مساوی با ارزشی برای استقلال بود. به این تیم برای گرفتن مساوی مقابل پیکان تبریک می‌گویم. البته استقلال به حق در صدر جدول است اما حق بچه‌های پیکان را امشب همه دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جوان‌ترین تیم در بین 10 لیگ معتبر و مطرح آسیا هستیم. به مجموعه پیکان و مدیران قبلی که واقعاً برای تشکیل این تیم زحمت کشیده بودند تبریک می‌گویم. مجتبی حسینی خوب بلد است با جوان‌ها کار کند و تا اینجای کار هم واقعاً خوب کار کرده است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه پیکان خاطرنشان کرد: امشب مقداری مشکل گلزنی داشتیم و حتی توپ ما به تیر خورد. به هر صورت توپ‌های ما درون دروازه نرفت و استقلال توانست از پیکان مساوی بگیرد. باز هم به استقلالی‌ها به خاطر کسب این تساوی تبریک می‌گویم.

عطابخش در مورد اینکه همکاری این باشگاه با مجتبی حسینی در فصل بعد هم ادامه دارد، گفت: فعلاً که تا آخر فصل حسینی با ما است باید دید در ادامه چه شرایطی پیش می‌آید.

وی در مورد اینکه حسینی فصل بعد با پیکان قرارداد دارد، پاسخ داد: خیر، باید با او صحبت کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پیکان مدیرعامل باشگاه پیکان استقلال صفر پیکان صفر هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال امیر عطابخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۰۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، امید نورافکن که پیش از این به عنوان بازیکنی سر به زیر و بی حاشیه شناخته می‌شد، این فصل در تقابل کامل و جدی با باشگاه پرسپولیس و هوادارانش قرار داشته و حالا بعد از پایان بازی با سرخپوشان نیز این دوئل را ادامه می‌دهد.

بعد از استوری جنجالی در اینستاگرام و مصاحبه طولانی در میکسدزون، این بار او آتش درگیری خود را با یک پست در صفحه شخصی خود شعله‌ور کرد و واکنش هواداران پرسپولیس را برانگیخت.

نورافکن در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "تیم ما لیاقت قهرمانی رو داره و باید هم قهرمان لیگ می‌شد، امان از دستهای ناپاک" او در میکسدزون نیز گفت که سپاهان باید در دو فصل اخیر قهرمانی لیگ برتر را به دست می‌آورد.

با این حال قسمت جنجالی کپشن پست بازیکن چپ‌پای سپاهان در ادامه و جایی است که می‌نویسد: "تنها بازی عمرم بود که از مساوی ناراحت نبودم چون جلوگیری کردیم از صدرنشینی حریف. به امید روزهای بهتر سپاهان."

این در حالی است که بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشتند سپاهان در این بازی با نمایش فشرده به دنبال کسب یک امتیاز بود و حالا امید نورافکن نیز نوشته که از ناکامی پرسپولیس خوشحال شده است.

سپاهان در صورت کسب پیروزی مقابل پرسپولیس و باتوجه به توقف استقلال، فرصت این را داشت که به صدر جدول برسد و فاصله خود را با استقلال کمتر کند اما این فرصت طلایی برای شاگردان مورایس فعلا از دست رفته است.

دیگر خبرها

  • پدر سنگربان جوان استقلال، مهمان تمرین آبی‌ها
  • منتظر محمد ستاره استقلالی مسافر پاریس شد
  • عکس| ستاره استقلالی مسافر پاریس شد!
  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)
  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!
  • مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز معلم» را تبریک گفت
  • پیکان درخواستی برای میزبانی از استقلال در قزوین نداشته است
  • پیام تبریک مدیرعامل کروز به مناسبت روز کارگر
  • پیام تبریک مدیرعامل مس بابت قهرمانی در لیگ برتر