Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@22:23:09 GMT

ملوان صدر جدول را در کرمان از مس کرمان پس گرفت

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۱۰۰۰

ملوان صدر جدول را در کرمان از مس کرمان پس گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دیدار تیم‌های مس شهربابک و ملوان بندرانزلی از هفته بیست و چهارم لیگ دسته یک فوتبال ایران در استادیوم شهدای شهربابک با نتیجه سه بر دو به سود ملوان به پایان رسید. 

ملوان پس از دربی پر حاشیه هفته گذشته و برد شیرینی که به دست آورده بود به دنبال یک پیروزی بود و از طرفی هم برد روز گذشته مس کرمان و باز پسگیری صدر جدول از مسی‌ها انگیزه آن‌ها را دوچندان کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مازیار زارع سرمربی ملوان بندرانزلی در این دیدار، رضا حیدری، سعید کریمی، علیرضا خوشکفا، محمد پورمحمد، پدرام قاضی‌پور، میلاد شعبانلو، صادق بارانی، آرمین انبساطی، ارسلان تفضلی، مهدی مومنی و حمید کاظمی را در ترکیب تیمش قرار داده بود. 

ملوان از ابتدای بازی توپ و میدان را در اختیار داشت و توانست در دقیقه ۳۰ این دیدار توسط حمید کاظمی مهاجم چهارچوب‌شناس خود گل برتری را به ثمر برساند. 

اما زمان زیادی نگذشت تا در دقیقه ۳۴ گل تساوی را از تیم میزبان دریافت کرد و پس از آن هم ملوانی‌ها هر چه زدند به در بسته خورد تا با نتیجه یک بر یک به رختکن رفتند. 

اما ملوان نیمه دوم را طوفانی شروع کرد و با حملات متعدد توانست در دقیقه ۵۰ بازی توسط صادق بارانی گل برتری را به ثمر برساند. 

ملوان پس از گل دوم عقب نکشید و تمام تلاشش را به کار بست تا بتواند گل‌های بیشتری را به ثمر برساند تا تفاضل گل خود با تیم مس کرمان را جبران کند و توانستند در دقیقه ۶۳ توسط حمید کاظمی به ثمر برسانند. 

حمید کاظمی دقیقه ۸۸ بازی میتوانست گل چهارم تیم ملوان و گل سوم خودش را به ثمر برساند ولی تک به تک را به اوت زد تا نتواند در این دیدار هتریک کند. 

در دقیقه ۹۲ تیم مس شهربابک یکی از گل‌های خورده را جبران کرد و دقایقی پایانی را برای ملوان و هوادارانش پر استرسی را ایجاد کرد. 

در پایان ملوان با نتیجه سه بر دو توانست بر میزبان کرمانی خود غلبه کند و پیروز میدان شود. 

ملوان در پایان این دیدار توانست با ۵۳ امتیاز جایگاه صدر جدول را از مس کرمان پس بگیرد و شانس اول صعود به لیگ برتر ایران باشد. 

به گزارش فارس، ملوان بندرانزلی و شهرداری آستارا دو نماینده فوتبال گیلان در لیگ دسته یک فوتبال ایران هستند و هر دو تیم در این فصل شانس این را دارند که به لیگ برتر ایران صعود کنند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: ملوان بندرانزلی مازیار زارع سرمربی ملوان بندرانزلی مازیار زارع سرمربی ملوان بندرانزلی ثمر برساند حمید کاظمی مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۱۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش اقساطی محصولات کرمان موتور + جدول

شرکت کرمان موتور از امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فروش اقساطی محصولات خود را آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229588 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم
  • چشمک تراکتور به سهمیه آسیا با سوپرگل شجاع
  • آغاز فروش اقساطی محصولات کرمان موتور + جدول
  • قهرمانی مجدد پالما در اروپا؛ دبل اولادقباد و طیبی در چمپیونزلیگ
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • پیروزی پر گل اینترمیامی با آتش‌بازی مسی و سوارز!
  • پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره
  • شبی که رئال معجزه را معنا کرد! (عکس)
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)