Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، به همت اداره امور قرآن نماز و عترت آموزش و پرورش لرستان سه شنبه جلسه تفسیر قرآن با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر خرم آباد، قاریان بین المللی و کارکنان ستادی آموزش و پرورش استان برگزار شد.

در حاشیه جلسه تفسیر قرآن نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: حضور در سومین روز ماه رمضان در جمع فرهیختگان فرهنگی توفیقی است که خداوند رحمان نصیب بنده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی گفت: حرکتی که آموزش و پرورش بعد از پیروزی انقلاب اسلامی داشته، حرکتی رو به جلو بوده است.

وی ادامه داد: فعالیت‌های آموزش و پرورش به ویژه در حوزه‌های قرآنی و مذهبی که صورت پذیرفته مؤثر بوده و در این حوزه عملکرد استان لرستان هم رضایت بخش است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد افزود: اما نباید دچار رکود شویم و با برنامه‌های کمی و کیفی در تمام ساحت‌های قرآن این حرکت رو به جلو ادامه داشته باشد.

وی تصریح کرد: ما به محافلی که جنبه معرفت افزایی را داشته باشند نیاز داریم.

حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی افزود: سطح آگاهی‌های دینی، معرفتی و بصیرتی در تمام لایه‌های جامعه باید افزایش پیدا کند و راسخ و مستحکم و پایدار باشد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان هم ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: قرآن بهترین فتح کننده قله بلند عزت و چکیده جهان هستی و شفا است که بیماری‌های قلب و نفس را درمان می‌کند.

رضا عزتی به موفقیت‌ها و فعالیت‌های قرآنی آموزش و پرورش استان اشاره کرد و به ارائه گزارش این فعالیت‌ها پرداخت.

کد خبر 5460271

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش لرستان خرم آباد نماینده ولی فقیه در لرستان تفسیر قرآن ویروس کرونا ماه رمضان 1401 بوشهر کرمانشاه ماه مبارك رمضان آمار کرونا گردشگری روز طبیعت بازگشایی مدارس مسافران نوروزی خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی مشهد سفرهای نوروزی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۱۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است

ایسنا/زنجان نماینده منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با اعتقاد به اینکه برخی افراد با وجود علم و دانش، راه گمراهی را در پیش گرفتند، گفت: این افراد مبانی دین را که مهمترین مولفه ایجاد عدالت اقتصادی در جامعه است، انکار می‌کنند که باید متولیان فرهنگی در این زمینه ورود کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جواد جعفری امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه) در همایش حکمت مطهر که به‌مناسبت هفته عقیدتی - سیاسی سپاه در زنجان برگزار شد، اظهار کرد: در سایه دانش عمیق، انسان سعادت آخرت را نصیب خود می‌کند و افرادی که به دنبال آگاهی عمیق نبودند و به حداقل آگاهی بسنده کنند، خیر زیادی ندارند.

وی بیان کرد: با بررسی احادیث می‌توان به اهمیت توجه به علم و دانش در جامعه اسلامی پی برد، پیروان اهل بیت حرکت در مسیر علم و دانش را سرلوحه امور خود قرار دادند.

نماینده منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شهید مطهری الگوی جامعه بود و افکار و عقایدش روشنگر راه تمام رهجویان است، افزود: خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است چون در این راه، بینش عمیقی پیدا و زیر سایه دانش و آگاهی عمیق تقرب پیدا می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۵۰ مدرسه در اصفهان تحت تاثیر فرونشست / حقوق معلمان حق‌التدریس افزایش پیدا می‌کند
  • خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است
  • معلمان جایگاه مهمی در آگاهی جامعه دارند
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • افزایش ۵۰ درصدی ساخت کلاس در خراسان رضوی نسبت به سال قبل
  • مراکز جوار کارگاهی امسال ۵۰ درصد افزایش می یابد
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم
  • ساخت فیلم «عشق آباد» با محوریت امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد