Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روزبه چشمی پس از تساوی بدون گل استقلال برابر پیکان، اظهار داشت: روند بازی خوب بود اما نتوانستیم موقعیت‌ها را به گل تبدیل کنیم.

وی درباره کارت قرمز و اخراج رافائل سیلوا گفت: شاید دروازه‌بان ما زودتر به توپ می‌رسید و دادن کارت قرمز به سیلوا سخت گیرانه بود. 

مدافع تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: بعد از شهرآورد در سال گذشته مصاحبه نکردم اما در آن بازی ما ضرر کردیم و پنالتی ما گرفته نشد اما خیلی جو را علیه ما برگرداندند که استقلال سود برده و پرسپولیس ضرر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حرف‌ها ناجوانمردانه است و کارشناسان هم توضیح دادند و برخی گفتند که بازیکن ازبک باید اخراج می‌شد.

وی ادامه داد: این وسط ما ضرر کردیم و یک جایی ما خسته می‌شویم تا درباره اتفاقات بیرون زمین صحبت کنیم. یعنی پنج سالی که پرسپولیس قهرمان شد، همه چیز درون زمین اتفاق افتاد و یک سالی که استقلال می خواهد قهرمان شود، بیرون زمین اتفاق می‌افتد؟! یعنی آن پنج سال همه چیز درست بوده و امسال که صدر جدولیم و نتیجه گرفتیم، اشتباه بوده است؟!

چشمی با گله از رسانه‌ها که چرا به نتایج خوب استقلال در این فصل نمی‌پردازند، گفت: تیم ما بدون باخت در صدر جدول است و بهترین خط دفاع را دارد. یک بار گفتم و اصلا به این موضوع رسانه‌ها دقت نمی‌کنند. هر اتفاقی برای رقبای ما می‌افتد رسانه‌ها درگیر آن می‌شوند اما به بازی‌های بدون باخت ما توجه نمی‌کنند. حتی پس از دیدار پرسپولیس و هوادار یکی از رسانه‌ها به مطهری(مربی پرسپولیس) گفت شما کنار بکشید تا بقیه قهرمان شوند.

وی اضافه کرد: باشگاه تلاش خود را برای پرداخت دستمزدها می‌کند اما مقداری مشکلات وجود دارد تا نتوانند قول‌ها را عملی کنند. در هر صورت باشگاه تمام تلاش خود را برای پرداختی‌ها می‌کند.

مدافع استقلال درباره گروه ایران در جام جهانی گفت: نسبت به دوره قبلی گروه بهتری است اما گروه آسان‌تری نیست تا از الان بگوییم تیم ملی صعود می‌کند. امیدوارم فدراسیون تمام تلاشش را بکند تا با برگزاری بازی‌های دوستانه خوب شرایط را برای اولین صعود به مرحله حذفی فراهم کند.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال تیم فوتبال پیکان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال تیم فوتبال پیکان باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال تیم فوتبال پیکان رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۱۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، جواد نکونام سرمربی آبی‌پوشان درباره دیدار با تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران گفت:« این دیدار اهمیت فراوانی برای ما دارد و نیازی به توضیح اضافه نیست. تراکتور از تیم‌های قدرتمند و خوب فصل جاری لیگ برتر بوده و در مقابل، ما هم انگیزه فراوانی برای این مسابقه داریم و نهایت تلاش خود را می‌کنیم. این بازی و امتیازهایش برای ما اهمیت زیادی دارد. در تعطیلات تمرینات منظم و خوبی داشتیم. روی این بازی کار کردیم. با برنامه جلو رفتیم و امیدواریم نتیجه دلخواه خودمان و هواداران را به دست بیاوریم.»
 
سرمربی استقلال درباره واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، توضیح داد:« واگذاری استقلال اتفاق بزرگی بود و همه این واگذاری را به فال نیک می‌گیریم. جا دارد همین جا از آقای علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، همکاران ایشان و همینطور سردار شهریاری تشکر ویژه کنیم. تنها چند روز بعد از حضور رسمی‌شان در استقلال، قدم مهمی برداشتند و بخشی از طلب بازیکنان را واریز کردند. با حضور آنها به آینده استقلال امیدوار هستیم. به طور قطع همه چیز منظم‌تر خواهد بود و شک نداریم زیرساخت‌ها هم درست می‌شود. استقلال یک سرمایه بزرگ است و خدا را شکر دیدگاه مالکان جدید هم مثبت بوده و می‌تواند باشگاه را متحول کند. هواداران هم حمایت کنند. به طور قطع اتفاقات خوبی در راه خواهد بود.»

وی در پایان گفت: «ما به نتایج دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنیم و فقط نگاه‌مان به بازی‌های خودمان است. تمام تمرکزمان را گذاشته‌ایم. شش هفته سخت و سرنوشت ساز در انتظار ماست. باید بیش از هر زمان دیگری تلاش کنیم. جواب تلاش‌های طول فصل را در این مقطع خواهیم گرفت. بازیکنان هم تمام تمرکز خود را گذاشته‌اند. توکلمان به خداست و شک نداریم هواداران حتی نسبت به گذشته بیشتر از ما حمایت خواهند کرد و این موضوع به تیم انرژی می‌دهد.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند
  • در تبریز استقلال نشان می‌دهد کت تن کیست | هر وقت کم آوردیم به سمت چپ سینه‌مان نگاه می‌کنیم
  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • رباط‌داده‌های پرسپولیس، یکی هست، سه تا فصل بعد!
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!