Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان یک کارشناس گفت: متاسفانه در خوزستان خیلی از آدم‌های کوچک دارند از پله مربیان رزومه دار بالا می‌روند و خوب نقش بازی می‌کنند.

احمد تاجمیری دشتکی در گفت و گو با ایسنا، در ابتدا درباره برد نفت مسجدسلیمان مقابل ذوب آهن، اظهار کرد: نفت با تغییر در راس کادرفنی و با توجه به بازی خوبی که مقابل ذوب آهن انجام داد و به برد رسید، نشان داد قابلیت های زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کادرفنی نقش مهمی در این برد داشت و نشان داد که از نظر روحی روانی اقدامات خوبی انجام داده اند. امیدوارم نفت با همدلی و اتحاد مردم مسجدسلیمان و مسئولان شهری بتواند در لیگ بماند.

وی بیان کرد: در مسجدسلیمان همه نگران وضعیت نفت برای ادامه رقابت های فصل  لیگ برتر فوتبال هستند و باید واقعیت را گفت و آن این است که فوتبال مسجدسلیمان روزهای سختی را می گذراند. اگر همین روند ادامه پیدا کند، دیگر نه تیمی در لیگ برتر داریم و نه بازیکن بومی کشف خواهد شد.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: واقعا نمی دانم چرا تیم  نفت مسجدسلیمان در هر فصل از رقابت های لیگ برتر هنوز بدون اسپانسر و بلاتکلیف است و برای برگزاری یک بازی بیرون از استان اندر خم کوچه مانده است. فوتبال چند سالی به کمک مسجدسلیمان مغموم و زخم خورده از محرومیت و بیکاری آمد ه است تا شاید کمی تا قسمتی از آلام و اندوهش را تسکین دهد و دیگران را با نگاهی دیگر به این خطه زرخیز و حساس جلب کند. حضور نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر، برای شیرمردان زاگرس مهمتر از نان شب و معضل بیکاری است.

وی بیان کرد: مسجدسلیمانی‌ها از وزارت نفت انتظار داشته و دارند که فارغ از هرگونه دیدگاه‌های غیرعلمی و نگاه‌های غیر مدیریتی، بهترین‌ تصمیمات را به کار گرفته و به دور از هرگونه حاشیه پردازی از عناصر و نیروهای زبده شهر و استان خوزستان نهایت بهره را ببرند و در این زمان اندک باقی مانده به پایان رقابت های لیگ  بیست و یکم مشکلات مالی تیم را حل کنند و در غیر این صورت تراژدی سقوط برای بار دیگر اتفاق خواهد افتاد.

تاجمیری دشتکی افزود:  مسجدسلیمان هیچ گاه علیه وزارت نفت نبوده و این یک حقیقت اثبات شده است اما وقتی وزارت نفت علیه نفت وارد کارزار مدیریتی و مسایل حاشیه‌ای می‌شود، آن گاه تکرار ناکامی و سقوط حتمی خواهد شد.

وی با بیان این که فعالیت مربیان تکراری با کارنامه های ناموفق بزرگترین ضربه را به پیکره باشگاه نفت مسجدسلیمان وارد کرده است، عنوان کرد: سالیان درازی است که تعدادی از مربیان در لیگ برتر شاغل هستند و هر فصل جای خود را با هم در تیم ها تغییر می دهند و این موضوع بارها در مسجدسلیمان رخ داده است و کسی هم جوابگو نیست. تعدادی از مربیان به دلیل شایستگی و نتایج قابل قبول خود در فصل های گذشته سرمربی تیم شده اند. این مربیان قابل احترام هستند و باید شرایط حضورشان در فوتبال مورد توجه قرار گیرد اما تعدادی از این مربیان در لیگ برتر حضور دارند که با وجود نمره مردودی بازهم به نیمکت تیم نفت رسیدند و بعد از چند ناکامی جای خود را به فرد دیگری دادند و در این میان تنها مسجد سلیمان ضرر کرد. این دسته از مربیان به واسطه روابط شان با یکسری مدیران عالی رتبه باشگاه ها سال ها است که با وجود ناکامی بیکار نمی شوند. این دسته که توسط تعدادی از افراد چسبیده به فوتبال مورد حمایت قرار می گیرند، به شکلی سد راه مربیانی شده اند که سال ها است به دلیل نداشتن برخی روابط تیم ندارند و همیشه کنارگود هستند. متاسفانه در خوزستان خیلی از آدم‌های کوچک دارند از پله مربیان رزومه دار بالا می‌روند و خوب نقش بازی می‌کنند.

این کارشناس گفت: خوزستان همیشه مهد فوتبال ایران بوده و بازیکن سازی در استان حرف اول را می‌زد اما الآن بازیکنان دیگر استان‌ها به‌راحتی وارد تیم‌های استان می‌شوند. به نظر من باید گروه‌های کارشناسی و متخصص در مورد مسائل ورزشی تشکیل شود و با برنامه کاری منظم و دراز مدت به امور رسیدگی کنند تا شاید در آینده بتوانیم شاهد حل مشکلات فوتبال خوزستان باشیم. اعتقاد دارم با ادامه این روند، انجام کار حرفه‌ای روز به روز سخت‌تر می‌شود و این اصلا به نفع جامعه ورزش استان نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تيم فوتبال نفت مسجد سلیمان نفت مسجدسلیمان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۱۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

بعد از مذاکره باشگاه فولاد خوزستان با فدراسیون فوتبال، زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی تغییر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عبدالله ویسی به دلیل اظهارات خود بعد از بازی آلومینیوم اراک- فولاد خوزستان، به کمیته انضباطی فراخوانده شد. فدراسیون فوتبال این خبر را در ساعت پایانی روز 12 اردیبهشت 1403 اعلام کرد. این در حالی است که او همان شب به همراه تیم خوزستانی از اراک به خوزستان بازگشت.  روزهای بعد از این با تعطیلات و ایام آخر هفته همزمان شد. ضمن اینکه شاگردان ویسی در روز هفدهم اردیبهشت ماه سال جاری در چارچوب دیداری از هفته بیست و ششم لیگ باید مقابل تراکتور بگیرند.

ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد

با توجه به حساسیت مسابقه و جایگاه نماینده خوزستان در جدول مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور همچنین دوری مسیر، باشگاه فولاد با فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی مذاکراتی انجام داد. بعد از انجام این مذکرات مقرر شد که ویسی بعد از بازی حساس هفته بیست و ششم لیگ با تعیین تاریخ جدید رسیدگی توسط کمیته انضباطی به این مرجع قضایی فوتبال رسیدگی کند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ویسی را به علت نقض ماده 71 مقررات انضباطی فراخوانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمرین فشرده شاگردان عبدی زیر بارش باران و رنگین کمان
  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • پوستکوگلو: کلوپ زود به سطح اول فوتبال جهان برمی‌گردد
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • جدول لیگ برتر| همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها
  • (عکس) جدول لیگ برتر؛ همه چیز به کام استقلال
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم