Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، در نامه حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور خطاب به دادستان مشهد آمده است: خبر جنایت و حمله وحشیانه فردی با تفکرات تکفیری به سه روحانی جهادگر عزیز که از شاگردان مکتب امام جعفر صادق علیه السلام بوده اند موجب تاثر و تاسف گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا له الفدا و امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام که در ماه مبارک رمضان دشمنان اسلام و دست نشانده‌های خبیث و جنایتکار عناصر تکفیری و وابسته به اجانب موجب هتک حرمت آستان ملکوتیش گردیده و به جان زائران حریم امن آن امام تعرض کرده و موجب شهادت و جراحت آنان گردیدند موکدا از دادستان محترم مشهد مقدس و همچنین نیروهای اطلاعاتی و امنیتی درخواست تعقیب و ریشه یابی دست‌های پشت پرده و پنهان این اقدام را داشته و برخورد قاطع با عامل و یا عوامل این حادثه را با فوریت در دستور کار قرار داده تا مطابق قوانین با آنان برخورد قاطعانه گردد.

منتظری ادامه داد: دشمنان اسلام عزیز و اهل بیت علیهم السلام بدانند که هیچ‌گاه با این اقدامات پست و کثیف نخواهند توانست غباری بر پیکره جهان اسلام و مسلمین وارد کرده و نظام جمهوری اسلامی ایران با قدرت و صلابت همچون گذشته با دشمنان دین مبین اسلام و خاندان پاک و مطهر اهل بیت علیهم السلام مبارزه کرده و مایه عزت و آبروی جهان اسلام خواهد بود. نتیجه تحقیقات و بررسی‌ها و نتایج حاصله به دفتر اینجانب گزارش گردد.

 یک فرد تکفیری روز سه شنبه ۱۶ فروردین ماه در صحن پیامبر اعظم حرم امام هشتم(ع) با چاقو به سه روحانی حمله کرد.

هر سه روحانی که در این حادثه مورد سوء قصد قرار گرفتند از فعالان و ساکنان حاشیه شهر مشهد منطقه قلعه ساختمان ( شهرک شهید رجایی) بوده اند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: دادستان کل کشور حرم امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۱۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان عصر پنجشنبه در جلسه پدافند غیر عامل که محل فرمانداری برگزار شد به عملیات وعده صادق اشاره و اظهار کرد: عملیات وعده صادق دل همه ما را آرام کرد و موجب شادی همه حق طلبان و شکست و خواری دشمنان شد.

محبیان ادامه داد: ما پیش بینی داشتیم دشمن مقابله‌ای را پس از عملیات وعده صادق داشته باشد و به همین منظور جلساتی برای مقابله با این تهدیدات برگزار کردیم تا بتوانیم آمادگی لازم را داشته باشیم.

وی گفت: تا زمانی که ظالمین وجود دارند باید هوشیار باشیم تا با شیطنت‌های دشمنان بتوانیم برخورد کنیم.

فرماندار بیجار خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم در حوزه پدافند غیرعامل امسال بیش از پیش با برنامه و بهتر اقدام کنیم.

کد خبر 6088753

دیگر خبرها

  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • واکنش یک روحانی به ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در ایران قانون است؛ حتی کسانی که مسلمان نیستند یا پایبندی جدی به احکام اسلام ندارند، تابع قانون باشند/ قضات در این زمینه اصل بازدارندگی از جرم را در نظر داشته باشند و احکامی صادر کنند که موجب تنبه شود
  • عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»