Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@04:00:26 GMT

بانیان حادثه حرم مطهر رضوی به اشد مجازات برسند

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۱۶۳۰

بانیان حادثه حرم مطهر رضوی به اشد مجازات برسند

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، جامعه علما و روحانیون اهل تسنن خراسان شمالی در بیانیه ای ضمن محکوم کردن هتک حرمت به آستان مقدس حرم مطهر رضوی و این اقدام جنایتکارانه، از دست داشتن عناصر گروهک‌های تکفیری و مزدوران استکبار جهانی در این حادثه غیر انسانی خبر دادند.

در بیانیه مزبور آمده است:

حادثه امروز در مشهد مقدس و هتک حرمت به بارگاه ملکوتی امام رضا رضی الله عنهم قطعاً نمی‌تواند امراض شخصی باشد و بلکه ضارب با حمله به سه نفر از روحانیون معزز شیعی ثابت نموده که از عناصر خودفروخته و اجیر شده استکبار جهانی و گروهک‌های تکفیری می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز آمریکا و اسرائیل و گروهک‌های تکفیری از امنیت بی نظیر ایران و متلاشی شدن نقشه‌های شومشان در سوریه و عراق توسط سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی عزیز به ستوه آمده اند و برای درمان شکستگی شأن در پروژه‌های اسلام هراسی در جهان اسلام دست به چنین اقدامات ناجوانمردانه و غیر بشری می‌زنند.

ما روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن محکوم نمودن این اقدامات جنایتکاران از دستگاه‌های نظامی و امنیتی و اطلاعاتی کشور خواستاریم هرچه زودتر عاملان این حادثه ناجوانمردانه را به اشد مجازات برسانند.

ما علمای اهل سنت، ضمن تسلیت شهادت و مجروح شدن سه تن از برادران عزیزمان به محضر مبارک مقام معظم رهبری و خانواده‌های ایشان و ملت ولایت مدار ایران اسلامی برای دیگر مجروحان این حادثه عافیت و سلامتی را از درگاه ایزد منان خواستاریم. من الله توفیق

الحاج گلدی آخوند کمالی و الحاج خالمحمد آخوند سرفراز و دیگر علما و روحانیون اهل سنت خراسان شمالی

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان طرح ترافیک 1401 دعای روز چهارم رمضان خراسان شمالی روحانیون اهل سنت بیانیه مشهد اقدام جنایتکارانه ماه رمضان طرح ترافیک 1401 دعای روز چهارم رمضان قیمت گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۱۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شست و شوی رواق دارالذکر حرم مطهر رضوی | ویدئو

دریافت 9 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در اینجا ویدئویی از شستشوی رواق دارالذکر و راهروهای اطراف حرم را مشاهده می‌کنید.

کد خبر 849612 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم حرم امام رضا (ع) مشهد امام رضا

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • شست‌وشوی رواق‌های حرم مطهر رضوی + فیلم
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • شست و شوی رواق دارالذکر حرم مطهر رضوی | ویدئو
  • فضیلت‌های شهید مطهری باید در بین طلاب و روحانیون نهادینه شود
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • جان باختن پاکبان مشهدی بر اثر لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده
  • لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد