Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: امیدواریم با تایید اسسانامه فدراسیون از سوی UCI و برگزاری انتخابات، رشته دوچرخه‌سواری از بلاتکلیفی خارج شود.

رسول هاشم‌کندی در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکرد رضایتبخش تیم ملی دوچرخه‌سواری در رقابت‌های قهرمانی آسیا، پس از چند دوره ناکامی اظهار داشت: نسبت به فعالیت و تلاشی که در ۶ ماه اخیر انجام دادیم نتایج قابل قبولی در آسیا کسب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به یاد ندارم در سنوات گذشته برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا این تعداد اردوی طولانی مدت برگزار شده باشد یا اینکه تیم ملی پیش از اعزام در مسابقات تدارکاتی حضور پیدا کرده باشد. برای قرار گرفتن در شرایط مسابقه شرایطی تدارک دیدیم که تیم ملی بتواند در مسابقات ترکیه شرکت کند که البته این رقابت‌ها هم در ۲ روز برگزار شد. بالطبع به میزان فعالیتی که داشتیم مدال‌های خوب و ارزشمندی در قهرمانی آسیا کسب شد.

وی افزود: در کنار کار فنی که زحمات زیادی کشیده شد نباید از یاد ببریم که از نظر تجهیزات و در اختیار داشتن دوچرخه‌های به روز وضعیت اصلاً خوبی نداریم و با حداقل امکانات مهیای حضور در قهرمانی آسیا شدیم. حتی از بابت تدارکات هم با دیگر رقبای آسیایی قابل قیاس نیستیم چرا که برای داشتن تیمی قدرتمند و مدعی باید رکابزنان حداقل یک سال در اردو باشند و به صورت مستمر در تور‌ها و مسابقات مختلف رکاب بزنند. از همین رو انتظار معجزه نداشتیم.

*کسی از ما انتظار معجزه ندارد

هاشم‌کندی تصریح کرد: قطعاً نتایج و مدال‌های اخیر در قهرمانی آسیا و مسابقات بین‌المللی ترکیه در تصمیم‌گیری مسئولان در کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان در اعزام رکابزنان بیشتر به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو تاثیرگذار است. کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش به خوبی واقفند که فدراسیون دوچرخه‌سواری را در چه شرایطی تحویل گرفتیم و به همین خاطر انتظار معجزه از ما ندارند، اما در جلساتی که داشتیم روند این رشته را به رشد ارزیابی می‌کنند که برای من جای خوشحالی دارد.

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری با اشاره به صعود در رنکینگ جهانی، اظهار کرد: با اینکه فقط در مسابقات ترکیه و قهرمانی آسیا شرکت داشتیم در رنگینگ جهانی مردان ۱۸ پله و در بخش بانوان ۱۲ رده صعود کردیم و حتی تیم دانشگاه آزاد به رتبه ششم آسیا صعود کرد. امیدواریم با تایید اسسانامه فدراسیون از سوی UCI و برگزاری انتخابات، رشته دوچرخه‌سواری از بلاتکلیفی خارج شود.

*با ترکیبی کیفی در بازی‌های آسیایی حضور پیدا می‌کنیم

وی در مورد انتصاب مدیر تیم‌های ملی و مسئول سازمان لیگ، گفت: پست مدیر تیم‌های ملی خالی بود و باتوجه به برنامه شلوغ دوچرخه‌سواری در سال پیش رو و حضور در بازی‌های کشور‌های اسلامی، بازی‌های آسیایی، مسابقات پیست قهرمانی آسیا لازم بود هر چه سریع‌تر مدیر تیم‌های ملی مشخص شود. باتوجه به ارتباط و هماهنگی خوب محمود وفایی با کادر فنی تیم ملی و تسلط به امور فنی، وی را به عنوان مدیر تیم‌های ملی انتخاب کردیم. از سوی دیگر صفرزاده هم جزو پیشکسوتان دوچرخه‌سواری است و حضور وی در سازمان لیگ می‌تواند باعث تزریق افکار جدید شود.

هاشم کندی در پایان در مورد احتمال اعزام بانوان رکابزن به هانگژو ۲۰۲۲ خاطرنشان کرد: قطعا دوچرخه‌سواری بانوان به بازی‌های آسیایی اعزام خواهد شد، اما هنوز زود است در مورد تعداد نفرات اعزامی صحبت کرد. ما هم نگاه واقع‌بینانه‌ای داریم و قولی نخواهیم داد که نتوانیم انجام دهیم. همانند سایر رشته‌ها با ترکیبی کیفی در بازی‌های آسیایی حضور پیدا می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: پراش: مدال برنز بانوان با دوچرخه اشتراکی کسب شد/ ایستادن روی سکوی بازی‌های آسیایی دور از دسترس نیست

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون دوچرخه‌سواری رسول هاشم‌کندی وینسنت ژاک بازی‌های آسیایی 2022

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری رسول هاشم کندی بازی های آسیایی 2022 فدراسیون دوچرخه سواری مدیر تیم های ملی بازی های آسیایی قهرمانی آسیا هاشم کندی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۱۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آغاز شد. اسبقیان معاون وزیر ورزش از این اردو بازدید کرد.

در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی - آمریکایی تیم ملی (جون‌کنت‌ول)، آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت‌های آسیایی تایلند انجام می دهند.

مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد که این رقابت ها، انتخابی جام‌جهانی نیز محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • قهرمانی ژاپن در جامی که ما عاشق آن هستیم!
  • نتایج روز سوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان
  • پاداش برای تیم هاکی بانوان در صورت کسب سکو قهرمانی آسیا
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید