Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@07:07:40 GMT

تماشای آبشار کلشتر از لنز دوربین شهروند خبرنگار + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۱۷۲۲

تماشای آبشار کلشتر از لنز دوربین شهروند خبرنگار + فیلم

‍‍‍‍‍‍

شهرستان رودبار در استان گیلان واقع شده است و به دلیل قرار گرفتن در شمال کشور از طبیعت سبزی برخوردار است. این شهر جاذبه‌های طبیعی بسیاری دارد و به شهر شکوفه‌های زیتون نیز معروف است. یکی از این جاذبه‌های طبیعی آبشار کلشتر است که در روستای کلشتر شهرستان رودبار واقع شده است. در مسیری که منتهی به این آبشار می‌شود کوه‌های مرتفع، درخت زیتون و گاهی درخت‌های سرو و کاج قرار دارد که به زیبایی این مسیر افزوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهروند خبرنگار ما فیلمی از این آبشار ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: دیاری - گیلان

بیشتر بخوانید:

دشت دریاسر را بر فراز کوه های دو هزار تماشا کنید + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید   باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جاذبه های طبیعی آبشار سوژه ها مردمی شهروند خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۱۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۴ ماسک معجزه آسا برای مو با تخم مرغ + طرز تهیه

به گزارش همشهری آنلاین، طبیعتا همه ما دوست داریم موهای سالم و پرپشتی داشته باشیم. اگر از ریزش مو، مو خوره و شوره سر خسته شده‌اید و به فکر راهی طبیعی برای تقویت موهایتان هستید، این مقاله برای شماست!

ماسک جادویی تخم مرغ و روغن زیتون

همه می‌دانیم که تخم مرغ سرشار از پروتئین، بیوتین، مواد مغذی و معدنی است. ترکیب روغن زیتون و تخم مرغ یک ماسک احیا کننده برای ریشه مو و تقویت ساقه‌هاست. روغن زیتون حاوی ویتامین E است، که کمک شایانی به بهبود و تقویت مو می‌کند.

یک عدد تخم مرغ را در شیشه بشکنید و خوب هم بزنید. بعد دو قاشق روغن زیتون در آن بریزید و بگذارید چند ساعتی بماند. بعد روی کل موها بمالید و اجازه دهید تا ۸۰ درصد خشک شود. سپس با یک شوینده ملایم و مناسب موها را بشویید.

ترکیب تخم مرغ و تخم شنبلیله

شنبلیله برای موها بهترین تسکین است. به رشد سریع مو و سالم به نظر رسیدن آن کمک قابل توجه‌ای می‌کند. کافیست دو قاشق تخم شنبلیله را از شب قبل در آب خیس کنید. بعد از صافی رد کرده و آن را آسیاب کنید تا خمیری شود. سپس تخم مرغ را در آن شکسته و خوب هم بزنید. ترکیب را روی پوست سر و موها بمالید و به مدت یک ساعت اجازه دهید بماند. بعد از یک ساعت به خوبی بشویید و از طراوت و شادابی موهایتان لذت ببرید. می‌شود از این ماسک ۲ بار در هفته، برای نتیجه بهتر استفاده کرد.

ماسک مو ماست و تخم مرغ

ماست حاوی پروتئین، کلسیم، پتاسیم و ویتامین ب است. ماست مو را نرم و لطیف می‌کند و به رفع خشکی مو و ترمیم آسیب‌دیدگی‌ها کمک می‌کند. برای تهیه یک ماسک مو خانگی و راحت با ماست و تخم مرغ، کافیست تخم مرغ را در ظرف مورد نظر شکسته و آنقدر هم بزنید که کف کند. بعد به آن ۲ قاشق ماست اضافه کنید و هم بزنید. ماسک را روی موها و پوست سر بمالید. یک کلاه حمام روی آن گذاشته و بعد از گذشت ۳۰ تا ۵۰ دقیقه با آب و شامپو بشویید.

چربی‌زدایی با ماسک مو تخم مرغ و آبلیمو

آبلیمو قدرت بالایی در از بین بردن چربی دارد. کمی آبلیمو را با تخم مرغ مخلوط کنید. ماسک را به مدت ۱۵ دقیقه روی پوست سر و موها گذاشته و با کلاه پلاستیکی حمام بپوشانید. بعد از گذشت پانزده دقیقه، آبکشی نمایید. برای شستن موها از آب خیلی گرم استفاده نکنید. فراموش نکنید که استفاده از یک شامپوی مناسب مو، پس از استفاده از ماسک بسیار مهم است.

کد خبر 848454 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها خبر مهم تخم مرغ مجله پوست و مو ماسک - سلامت

دیگر خبرها

  • معرفی ۴ ماسک معجزه آسا برای مو با تخم مرغ + طرز تهیه
  • مسافر تهرانی بر اثر سقوط از آبشار «لوه» در گلستان جان باخت
  • کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد
  • آبشار‌های فصلی روستای شادکام + فیلم
  • طرز تهیه سالاد پروتئینی خوشمزه با سس پستو
  • ببینید | ترس و وحشت یک گربه هنگام تماشای انیمیشن تام و جری
  • اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو در زارچ
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم
  • ماهی کبابی را با این روش خاص بپزید و لذت ببرید
  • آبشار زیبای تخت‌چو در استان لرستان