Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی گفت: مرحله استانی ششمین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه ویژه‌ی دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد به میزبانی سازمان جهاد دانشگاهی استان برگزار و نتایج آن اعلام شد.

احد حاجی بلند در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اهداف برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه‌ای پایان نامه، گفت: تقویت مهارت‌های ارتباطی، تبدیل ایده به محصول و ثروت و تقویت ارتباط دانشگاه با سرمایه گذاران از جمله اهداف برگزاری این مسابقات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات از سال ۲۰۰۸ میلادی در دانشگاه کوئینزلند استرالیا آغاز شده و در حال حاضر در تعداد زیادی از دانشگاه‌های معتبر دنیا اجرا می‌شود و در ایران نیز به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی از سال ۹۵ به عنوان بخش جنبی جشنواره پایان نامه سال دانشجویی، کلید خورده و در ادامه به صورت مستقل در سال‌های ۹۶ و ۹۷ ادامه پیدا کرد.

وی با اشاره به تعداد نفرات شرکت کننده در مرحله استانی این مسابقه، گفت: ۱۹ نفر از دانشجویان تحصیلات تکمیلی در این دوره از مسابقات از آذربایجان شرقی ثبت‌نام کردند و مرحله استانی این مسابقات به دلیل محدودیت‌های کرونایی به صورت مجازی و آفلاین برگزار شد.

حاجی بلند گفت: پس از داوری فیلم‌های رسیده از سوی شرکت کنندگان، سروناز عبدلی ناصر از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز عنوان مقام اول، فاطمه حسن پور از دانشگاه صنعتی سهند عنوان مقام دوم و سینا پورحاجی  از دانشگاه صنعتی سهند عنوان مقام سوم مسابقات را کسب کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دفاع سه دقیقه ای پایان نامه جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی مرحله استانی پایان نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۱۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری

ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر راه و شهرسازی گفت: ۷۲۵ نقطه حادثه خیز کشور و ۱۰ نقطه در این استان رفع شده و ۱۰ نقطه دیگر نیز امسال در دستورکار قرار گرفت.

مهرداد بذرپاش، عصر جمعه، هفتم اردیبهشت ماه، در پایان سفر یک روزه خود به آذربایجان شرقی،  با بیان اینکه پیشرفت خوبی را در پروژه کنارگذر ایلخچی شاهد هستیم، گفت: محورهای مواصلاتی، آزادراه تبریز-زنجان مشکل جدی دارد و سرمایه گذار شریک این پروژه برای رفع مشکلات ورود نمی‌کرد که در این راستا تصمیم گرفتیم خودمان وارد شویم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در مسکن، بخش قابل توجهی زمین تامین شده و شهرهای مرند و مراغه که کمبود زمین دارند با توافق از طریق ماده ۱۰ قانون جهش تولید حل می‌شوند. تاکید شده که هرجا نیاز به الحاق محدوده شهری باشد صورت گیرد. 

وی با اشاره به اینکه اضافه شدن هزار و ۴۰۰ هکتار زمین روستاییبا به طرح نهضت ملی مسکن باعث رشد قابل توجه این طرح شده است، ادامه داد: منتظر خبرهای خوبی در ماه‌های آتی هستیم.

بذرپاش از تخصیص هزار و ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های راه‌های استان در سفر امروز خود خبر داد.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: قطعه ۶ آزادراه تبریز-ارومیه با تزریق مالی از طریق ماده ۵۶ و ردیف بودجه و قیر رایگان تقویت خواهد شد.

وی بیان اینکه یک رام قطار به مسیر خاوران تهران اضافه می‌شود، اذعان کرد: محور مراغه-هشترود در مراحل پایانی قرار دارد و در عرض چند ماه آینده آماده افتتاح می‌شود. باند رفت محور تبریز_صوفیان سریعتر به اتمام رسیده و باند برگشت تا هفته دولت افتتاح خواهد شد.

وی از تمدید تخفیف ۵۰ درصدی در عوارضی آزادراه تبریز_سهند تا پایان سالجاری خبر داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • منتخبان مسابقات ملی «سدید»‌ در لرستان معرفی شدند
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در استان اردبیل
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد