Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید کاتبی رییس گروه ابزار دقیق معاونت مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهید رجایی گفت: در آخرین مرحله تکمیل سیستم نوسازی و راه اندازی سیستم اعلان حریق مخازن شماره ۶ و ۷ سوخت مایع، با همکاری امور تعمیرات ابزاردقیق راه اندازی شد.

 این پروژه با انجام فعالیت‌هایی شامل نصب و آدرس‌دهی ۱۵ عدد ماژول الکترونیکی آدرس‌پذیر، تعمیر و تعویض ۲ عدد برد الکترونیکی، تعویض ۲ عدد منبع تغذیه، تعویض و برنامه‌ریزی پنل اصلی و نصب ترمینال و انجام کابل‌کشی بین تجهیزات با کمک متخصصان تعمیرات ابزاردقیق نوسازی و راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس گروه ابزار دقیق معاونت مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه در ادامه بیان داشت:راه اندازی سیستم اعلان حریق مخازن، نقش مهمی در اطلاع بموقع واحد ایمنی از وقوع حوادث احتمالی و ارتقاء سطح ایمنی سیستم‌های حیاتی سوخت نیروگاه دارد.

این پروژه با تکیه بر توانمندی متخصصان ابزاردقیق نیروگاه و بدون استفاده از خدمات فنی شرکت‌های خارجی و پیمانکاری انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مخازن سوخت تولید برق نیروگاه برق راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۱۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد

اردشیر هوشیار در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شامگاه سه شنبه خودروی پرایدی که در جایگاه سوخت سی ان جی حانبازان اقدام به سوختگیری می کرد دچار آتش سوزی شده و به دلیل شدت حریق در آتش سوخت.

رییس شرکت پخش فراورده های نفتی شهرستان آستارا با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است، افزود: بر اثر آتش سوزی جایگاه جانبازان در حال حاضر امکان سوخت گیری در این جایگاه وجود ندارد و مسوولان جایگاه در تلاش هستند تا سوخت گیری در این جایگاه به روال عادی بازگردد.

کد خبر 6093653

دیگر خبرها

  • اورهال واحد سیار فرآورشی اسکید مونتد با ظرفیت بیش از ۵۰ هزار بشکه در روز
  • راه‌اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر
  • قابلیت جدید واتساپ که حتی تلگرام هم آن را ندارد!
  • سوخت گیری در آسمان چگونه و چقدر طول می‌کشد؟
  • متقاضیان خودرو‌های خارجی بخوانند؛ زمان دقیق عرضه خودرو‌های برقی
  • تعطیلی آخرین نیروگاه زغال‌سنگ بریتانیا برای پیشبرد هدف کربن‌صفر
  • برنامه ریزی برای تولید سوخت حاصل از زباله در شهر تبریز
  • ۵ هزار سامانه خورشیدی در فارس راه اندازی می شود
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • توافق گروه ۷ برای تعطیلی نیروگاه‌های زغال سوز تا ۲۰۳۵