Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: برگزاری کنگره ملی شهدا یکی از وقایع مهم و پیش روی استان است.

فرهاد زیویار در حاشیه جلسه هماهنگی ستاد کنگره ملی ۶۵۴۴ شهید لرستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز با حضور اعضای ستاد و روسای کمیته‌های مختلف گزارش اقداماتی که تاکنون در این زمینه انجام شده ارائه شد.

وی با بیان اینکه تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده تصریح کرد: همه این‌ها در مقابل کاری که شهدا انجام داده‌اند ناچیز است و باید اعتراف کنیم؛ ما هر چه هم انجام دهیم در مقابل ایثار، جانفشانی و گذشتن از تمام هستی توسط شهدا در راه خدا و برای این مرز و بوم و برای این کشور، قابل مقایسه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار لرستان با بیان اینکه برگزاری کنگره ملی شهدای لرستان یکی از وقایع مهم و پیش روی استان خواهد بود، خاطرنشان کرد: به همین منظور برنامه‌هایی در دست اقدام داریم و یکی از وقایع مهم سال ۱۴۰۱ و اوایل سال ۱۴۰۲ برگزاری کنگره ملی ۶۵۴۴ شهید استان لرستان است و امیدوارم بتوانیم کارنامه خوبی در این زمینه ارائه دهیم.

زیویار اضافه کرد: در این جلسه کمیته‌های مختلف متکفل مأموریت‌هایی شدند و بنا شد بر اساس ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی استان مانند سپاه، بسیج، روحانیون و ... و مجموعه دستگاه‌های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی استان متکفل مسئولیت‌هایی شدند و بنا شد کارهایی در همین راستا انجام دهند.

وی بیان کرد: به‌منظور افزایش سرعت و کیفیت کار و اینکه بتوانیم از عهده انجام آن به‌خوبی برآییم فاصله زمانی برگزاری جلسات از سه ماه به یک ماه الی ۴۵ روز کاهش یافت.

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت تأمین منابع مالی و اعتبارات مورد نیاز برای برگزاری کنگره، افزود: با تدبیر لازم اعتبارات تأمین خواهد شد و با ابتکاراتی که انجام خواهد پذیرفت با مشارکت بخش دولتی، غیردولتی و ظرفیت‌های دیگری همچون ظرفیت خیرین و ... اعتبارات لازم تأمین شده و چشم‌انداز و برنامه‌ها تعیین خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کنگره ملی شهدا لرستان استاندار لرستان برگزاری کنگره ملی یکی از وقایع مهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۱۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هرند در این مراسم گفت : یکی از رسالتهای بسیج و سپاه صیانت از اعتقادات مردم و ارزشهای انقلاب و اسلام است.


سرهنگ محمد رحیمی افزود برگزاری یادواره شهدا،دیدار از خانواده شهدا،برگزاری نشست های بصیرتی از برنامه های در دست اقدام کنگره شهدای شهرستان است.


اجرای سرود،روایت گری دوران دفاع مقدس،سخنرانی از جمله برنامه های این یادواره بود.


در حاشیه این یادواره نمایشگاهی با ٣٠ غرفه از دست آوردهای مهارتی و هنری دانش آموزان گشایش یافت.


شهرستان هرند ١٨١ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است که از این تعداد سه شهید ،زنانی هستند که به قصد زیارت در اماکن زیارتی به شهادت رسیده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • هم اندیشی برای تولید آثاری فاخر و در خور دو هزار شهید استان
  • برگزاری یادواره شهدا در بوکان
  • ظرفیت کشت گیاهان دارویی در بیش از ۵۰ نقطه لرستان
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • علت تغییر زمان برگزاری کنگره ناباروری
  • برگزاری کنگره روز ملی خلیج فارس در بوئین میاندشت + فیلم