Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@19:13:50 GMT

بیش از هشت هزار خودرو در بروجن اعمال قانون شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۲۲۲۰۸

بیش از هشت هزار خودرو در بروجن اعمال قانون شد

سرهنگ شاهوردی گفت: با آغاز طرح نوروزی پلیس راه از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ و با ورود بیش از ۲۷۱ هزار مسافر و گردشگر به بروجن، شاهد کاهش ۲۰۰ درصدی تصادفات منجر به فوت و کاهش ۴۰۰ درصدی فوتی‌های ناشی از تصادفات در سطح محور‌های مواصلاتی در این شهرستان بوده‌ایم.

افزایش سطح آگاهی رانندگان و حضور ۲۴ ساعته گروه‌های پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری کاهش آمار حوادث جاده‌ای را در پی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

محور بروجن به بلداجی حادثه ساز شد

در طرح نوروزی پلیس راه همچنین هشت هزار و ۹۱ خودروی حادثه‌ساز در جاده‌های شهرستان بروجن اعمال قانون شد که از این تعداد، دو هزار و ۷۲۵ مورد مربوط به سرعت غیرمجاز بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح نوروزی پلیس راه تصادفات منجر به فوت محورهای مواصلاتی اعمال قانون رانندگان متخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۲۲۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس با وانت حامل سوخت قاچاق در محور نهبندان - زاهدان ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

سرهنگ علیرضا رضایی روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در این خصوص به رسانه‌ها اظهار کرد: ساعت پنج و ۱۰ دقیقه صبح امروز با اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر ۱۴ محور نهبندان - زاهدان، بلافاصله ماموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه اتوبوس با یک وانت تویوتا حامل سوخت قاچاق برخورد کرده است که بر اثر این حادثه رانندگی خودرو تویوتا حامل سوخت دچار حریق شده و ۲ نفر به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی بیان کرد: علت تصادف برابر نظریه کارشناسان پلیس راه، تغییر مسیر ناگهانی از سوی راننده اتوبوس تشخیص داده شده است.

وی گفت: رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

تردد خودروهای شوتی حامل سوخت قاچاق با سرعت‌های بالا از معضلات جاده‌های شرق کشور و خراسان جنوبی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انحراف خودرو و حادثه تصادف حاصل جاده خاکی برخی از روستا‌های انابد + تصاویر
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت
  • واژگونی خودرو دنا ۶ مصدوم در جاده ساروق به خنداب برجا گذاشت
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود/اعمال قانون و اعزام به پارکینگ
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید/ اعمال قانون با دوربین‌های نظارت تصویری
  • کاهش ۱۰ درصدی تصادفات سالانه با رفع نقاط حادثه خیز از امسال اجرایی می‌شود